Kui ilma õhufiltrita sõita... ?
Kui ilma õhufiltrita sõita... ?
Võtsin oma 520i-l õhufiltri ära, - hääl on ikka poole parem. Aga mis kõrvalnähte see veel kaasa toob? Bensukulu? ja kuidas kiirendust ja sõiduomadusi mõjutab? Eriti ei pane vahet tähele, aga tundub, et on uimasem..
BMW 520i M50 110kw, 24v 91/92a. Manuaal
õhufilter ongi üks ebaoluline asi
ma sõidan samuti ilma ringi
iga päevaga minek paraneb
hea et mõni mu juttu ka tõsiselt võtab
ma sõidan samuti ilma ringi
iga päevaga minek paraneb
hea et mõni mu juttu ka tõsiselt võtab
Viimati muutis Milbuck, 20.10.2005 09:34 40, muudetud 1 kord kokku.
Öelge oma mootorile siis varsti ka hüvasti
. Teile mõlemale siis meeldib kuidas kõik see tolm ja muu p**k teile mootorisse jõuab
enne pidas õhupuhasti selle kinni, aga nüüd... . Mina sõidan parem kehvema minekuga ja seest puhta mootriga ja mis peamine ta kestab ka tohutult kauem,
kui vinge minekuga ja seest musta mootoriga ja võibolla mõned kuud seda sõitu nautida. Minge sõitke kruusa teel kellegi taga siis saate ehk isegi aru mis te mõlema mootorid varsti teevad. Kurb aga tõsi
. Ärge nüüd jumale eest küsige, et mida need mootorit siis tegema hakkavad, nad ei hakkagi siis enam midagi tegema
. To Milbuck: Näed siis, pole see õhufilter midagi nii ebaoluline asi, kui esmajoones tundub
.











Viimati muutis MairoG, 19.10.2005 23:29 29, muudetud 3 korda kokku.
no mina harrastasin sellist filtrita sõitu kõigest paar tundi ja linnas. Sellest saan ma loomulikult ise ka aru, et kõik saast nüüd otse sisselaskesse pääseb ja mida see kaasa toob.
Kui ma võtan selle mõnikord natukeseks ainult ära, et ilusaid hääli nautida, siis ei tohiks olla ju hullu, - kui just kuskil tolmu sees ei sõida. Ma ei pidanudki silmas, et ma jäädavalt selle ära võtan.
Kui ma võtan selle mõnikord natukeseks ainult ära, et ilusaid hääli nautida, siis ei tohiks olla ju hullu, - kui just kuskil tolmu sees ei sõida. Ma ei pidanudki silmas, et ma jäädavalt selle ära võtan.
BMW 520i M50 110kw, 24v 91/92a. Manuaal
Re: Kui ilma õhufiltrita sõita... ?
Jah! Diagnostika ootab sinu mootorit.tallshady kirjutas:Võtsin oma 520i-l õhufiltri ära, - hääl on ikka poole parem. Aga mis kõrvalnähte see veel kaasa toob? Bensukulu? ja kuidas kiirendust ja sõiduomadusi mõjutab? Eriti ei pane vahet tähele, aga tundub, et on uimasem..
Teiseks õhufilter pole tehase poolt surmani kaasa pandud vaid ikka vahetatakse ka kui "mustaks" läheb

E30 316i ´90, E34 518i ´95
Re: Kui ilma õhufiltrita sõita... ?
Miks diagnostika ootab? Õhufilter on veel puhas, seega ei vaja vahetamist.Hans kirjutas:Jah! Diagnostika ootab sinu mootorit.tallshady kirjutas:Võtsin oma 520i-l õhufiltri ära, - hääl on ikka poole parem. Aga mis kõrvalnähte see veel kaasa toob? Bensukulu? ja kuidas kiirendust ja sõiduomadusi mõjutab? Eriti ei pane vahet tähele, aga tundub, et on uimasem..
Teiseks õhufilter pole tehase poolt surmani kaasa pandud vaid ikka vahetatakse ka kui "mustaks" läheb
BMW 520i M50 110kw, 24v 91/92a. Manuaal
Ma soovitaksin kütuse ja õlifiltrid ka eemaldada ja õli tuleks ikka minimaalselt mootorisse valada, muidu hakkab veel kolbide liikumist takistama.
Kui juba veits osavamate näppudega oled siis võiks ka sumpsi maha võtta koos väljalaskekollektoriga, kuula kuidas siis alles häält teeb.
Ma praegu koguaeg liiklen ilma filtrite ja sumpsita ringi.
Veits ebamugav oleks neid seljakotiga kaasa tassida
Kui juba veits osavamate näppudega oled siis võiks ka sumpsi maha võtta koos väljalaskekollektoriga, kuula kuidas siis alles häält teeb.
Ma praegu koguaeg liiklen ilma filtrite ja sumpsita ringi.
Veits ebamugav oleks neid seljakotiga kaasa tassida
Mida te vigisete! Inimene tuleb ilusti foorumisse küsima, kusjuures mitte nüüd NII absurdset asja... nagu Toivoku rääkis, et tema tahab diisli asemel vett pakki valada ja mõni mees siin ilma õlita sõita.. ned ei ole nagu võrreldavad asjad, või kuidas?! Toivoku ees ja teisel lambad kohe sama joruga järgi...
Ni mõnigi sõidab juba pikemat aega ilma õhufiltrita ja pole midagi viga. Tahaks näha, kauegele see diislimees oma vesiküttega jõuab.
Kohe peab ikka mõnitama hakkama! Mulle oleks piisanud vastusest, et "esimesena läheb õhulugeja õhtale" või "sportfilter aitab hääle vastu" või midagi muud sellist asjalikku, millest mulle mingit kasu ka on.
krt, ma ju ütlesin, et ma TEAN seda, mis juhtub, kui kaua ilma filtrita sõita, eriti kuskil tolmus. See asi sai nagu ammendatud - "case closed" - aga ei...
Asjalike vastuste eest tänud.
hakkab vb sportfiltri peale siis mõtlema, eriti ei tahaks nii ringi kärutada..
Ni mõnigi sõidab juba pikemat aega ilma õhufiltrita ja pole midagi viga. Tahaks näha, kauegele see diislimees oma vesiküttega jõuab.
Kohe peab ikka mõnitama hakkama! Mulle oleks piisanud vastusest, et "esimesena läheb õhulugeja õhtale" või "sportfilter aitab hääle vastu" või midagi muud sellist asjalikku, millest mulle mingit kasu ka on.
krt, ma ju ütlesin, et ma TEAN seda, mis juhtub, kui kaua ilma filtrita sõita, eriti kuskil tolmus. See asi sai nagu ammendatud - "case closed" - aga ei...
Asjalike vastuste eest tänud.
hakkab vb sportfiltri peale siis mõtlema, eriti ei tahaks nii ringi kärutada..
BMW 520i M50 110kw, 24v 91/92a. Manuaal
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
nu kysimus oli suhtkoht absurdne ju tegelikult? ja ma ei ole ainus kes nii arvab, loogiline,et mootorisse koguneb sodi ja võid arvestada rahulikult uue mootoriga
õi noh vana remontimisega, ku itahad et hääl oleks parem siis puuri akutrelliga sumpasse augud või osta teine "otseläbi" pytt ja noh muidugi kaaandenn oleks kah hea
peace


Muide kui detail nr. 11 ära võtta, teeb ka väga sportlikku häält ja õhufilter võib ka tavaline jääda... kompromiss missugune.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20
Ma võtan vahepaeal autol käigukasti vahelt ära..jõukadu on 0 (muidu 15-25%) minek tunduvalt parem ja hääled kah.
Samas soovitan ka bensufilter vahelt ära võtta. Pumpab kordades suurema survega peale.
3 asi, mis tasuks KOHE maha keerata on summuti..50-100 kilo kaalusäästu ja gaasid saavad paremini välja..kõrgematel pööretel hõudu tublisti juures..ja hääl kah parem.
Muidugi reedeti kõik muutub, siis keeran kolbas kruvid kinni ja saan aru, milline ajukääbik ma nädal aega olen olnud.
Jõudu ja jaksu
Samas soovitan ka bensufilter vahelt ära võtta. Pumpab kordades suurema survega peale.
3 asi, mis tasuks KOHE maha keerata on summuti..50-100 kilo kaalusäästu ja gaasid saavad paremini välja..kõrgematel pööretel hõudu tublisti juures..ja hääl kah parem.
Muidugi reedeti kõik muutub, siis keeran kolbas kruvid kinni ja saan aru, milline ajukääbik ma nädal aega olen olnud.
Jõudu ja jaksu
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
üks tuntud tegija eestis rääkis mulle kuidas tema sõitis tükk aega ilma õhufiltrita. tulemusi ei tea. lisaks kasutas viskodiffris tavalist käigukastiõli. kestis küll paar aastat.
kõik oleneb rahakoti paksusest.
kõik oleneb rahakoti paksusest.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||