E30 320i 87a. suur bensiinikulu - 14L/100km
E30 320i 87a. suur bensiinikulu - 14L/100km
Sai ostetud selline auto, kuid ma sõidan palju ringi ja selline bensiinikulu hakkab rahakotile. Olen kuulnud ja lugenud, et 320i võtab keskmiselt 10L/100 km-ile. Lisaks sellele ei ole ma raske jalaga, kuid bensiini võtab auto linnas ikka 14L/100 km-ile. Ei taha ette kujutadagi, kui palju ta võtab siis, kui veel pedaali korralikult vajutada! Küsimus selline, et mis võib autol viga olla? Kui palju sellise asja remont maksma võib minna? Mida vahetada? Lisaks on autol veel selline naljakas asi, et armatuurivalguse nupust on võimalik tühikäigupöördeid mõjutada - nimelt, kui valgus kõige heledamaks keerata või tulesid mitte põlema panna, siis vajuvad pöörded 500 peale. Kui tuled põlevad ja armatuurivalguse tugevus on keskele keeratud, töötab mootor 800 pöörde peal, kuid on tunda ebaühtlast käiku.
bena kulu
bena kulu
Bena kulu on mul sama mul ainult 2 aastat värskem auto. Ise otsin ka juba paar kuud lahendust.
Ise arvan et äkki katt umbes ja tean et lamda peetis. Kui lamda vahetada maksab 1000 eeki ja katt tühjaks peksta peaks väiksema bena kulu saama. Ainuke asi ei tea kui palju väiksema. Aga esimeseks juhuks vaheta ära filtrid ja küünlad, siis vaata mis edasi saab
Bena kulu on mul sama mul ainult 2 aastat värskem auto. Ise otsin ka juba paar kuud lahendust.
Ise arvan et äkki katt umbes ja tean et lamda peetis. Kui lamda vahetada maksab 1000 eeki ja katt tühjaks peksta peaks väiksema bena kulu saama. Ainuke asi ei tea kui palju väiksema. Aga esimeseks juhuks vaheta ära filtrid ja küünlad, siis vaata mis edasi saab
diagnostika
Küünlad vahetasin. Ei aita mitte grammigi. Täna lähen diagnostikasse, ehk seal saan targemaks. Kuid mind hoiatati ette, et diagnostika ei pruugi viga ütleda ja siis on tegemist mahavisatud rahaga. Kuid kindlasti mõjutab bensiinikulu ka paigast esisild, mida ma eile reguleerima läksin. Kuid siis teatati mulle meeldiv uudis - sarniirid tuleb ära vahetada. Jälle vaja raha välja köhida.
Eks ma peale diagnostikat annan teada, milles viga oli. Kui muidugi teada saan.
Eks ma peale diagnostikat annan teada, milles viga oli. Kui muidugi teada saan.
diagnostikas käidud
Kuid see mees midagi eriti asjalikku ei rääkinud. Lihtsalt toppis auto kapotialuse juhtmeid täis, vajutas gaasi ja jälgis monitori. Lõpuks andis kätte kolm paberilehte ja ütles, et mootor saab kollektori alt lisaõhku ja teine küünlajuhe tuleb välja vahetada. Ning muidu on mootor täitsa korras. Seletas lahti ka müstilise pöörete kõikumise, kui tuled põlema panna. Nimelt - kuna mootor saab lisaõhku, siis tühikäiguandur ei suuda korralikult töötada ja pöörded hakkavad kõikuma. Kui tuled põlema panna, siis mootorile tekib koormus ja ta hakkab välja surema. Aju aga seda ei luba ja seega tõstab pöördeid! Uskuda seda, või mitte?! Ei tea. Ja lambda kohta ütles nii, et kui see läbi on, siis hakkab auto palju rohkem kütet võtma, kuna aju läheb avariireiimile. Mul aga olid kõik andurid korras.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
ma saan oma E34 530 linnas enamvähem sama kuluga. Nimelt mul linnas keskmine 12-14l 100 km kohta.
Eelmine auto E30 325 võttis linnas 10l maanteel 7-8 ja keskmine oli 8-9 vahel.
Aga ei oska küll soovitada, milles viga.
See et lisaõhku võtab, ei ole kindlasti mitte hea.
Vaata kindlasti üle ka õhufilter.
Eelmine auto E30 325 võttis linnas 10l maanteel 7-8 ja keskmine oli 8-9 vahel.
Aga ei oska küll soovitada, milles viga.
See et lisaõhku võtab, ei ole kindlasti mitte hea.
Vaata kindlasti üle ka õhufilter.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
iroonia
Alguses plaanisin ma ka osta E34, aga 3,5-se mootoriga. Töökaaslased ja tuttavad ütlesid, et segane, see võtab jõhkralt kütust, sõidad end vaeseks. Võtsin neid kuulda. Kuid iroonia peitub selles, et ostsin E30-ne ja sain veel suurema kütusekulu, sest viimaste arvutuste järgi võtab ta 15,3 L/100 km-le.
Aga pole hullu - järgmine nädal läheb arvatavasti remonti. Oskab keegi soovitada, kust saaks hea hinnaga uusi voolikuid ja kummimuhve jm., millest lisaõhk võib sisse tulla. Tahaks kõik lasta ära vahetada.
Aga pole hullu - järgmine nädal läheb arvatavasti remonti. Oskab keegi soovitada, kust saaks hea hinnaga uusi voolikuid ja kummimuhve jm., millest lisaõhk võib sisse tulla. Tahaks kõik lasta ära vahetada.
Diagnostikas käisin lasnamäel, Laagna poe all. Seal on üks töökoda. Suht odavalt sain hakkama - maksin 250 krooni.
Kulu arvutasin selle järgi, et panin paagi täis, nullisin kilomeetrinäidiku ära ja sõitsin, kuni paak peaaegu tühjaks sai. Siis panin uuesti paagi täis ja arvutasin vahe - kui palju paaki läks versus paagi maht. Siis jagasin bensiinikulu läbitud kilomeetritega ja saingi vastuse. Näiteks: 50L/300km = 0,16666. Ehk 16,6L sajale kilomeetrile.
Kas koonusfilter siis aitab nii palju? Kui palju selline asi maksab? Ja kas sellega ei tule mootorisse palju tolmu sisse?
Kulu arvutasin selle järgi, et panin paagi täis, nullisin kilomeetrinäidiku ära ja sõitsin, kuni paak peaaegu tühjaks sai. Siis panin uuesti paagi täis ja arvutasin vahe - kui palju paaki läks versus paagi maht. Siis jagasin bensiinikulu läbitud kilomeetritega ja saingi vastuse. Näiteks: 50L/300km = 0,16666. Ehk 16,6L sajale kilomeetrile.
Kas koonusfilter siis aitab nii palju? Kui palju selline asi maksab? Ja kas sellega ei tule mootorisse palju tolmu sisse?
mull aitas küll ja see on pestav filter garanii on asjal 200000km ja eluiga 900000km kui sõita pidevalt tolmuseid teid siis tulex filtrit pesta ja õlitada iga 30000km järel kui ei siis 60000km asi ise maxab uuena kuskil 700.- kuni 4000.- oleneb filtri komplektist mina sain hakama 1200.- filter+vahe flanss.
Sorts, sa käi diagnostikas ära - nad seal ütlevad, mis su autol viga. Ma sain kolm A4 formaadis lehte, kus kõik jamad kirjas. Arvatavasti on sul hoopis läbi suur kummilõdvik, mis käib kollektori ja õhufiltri vahel. Ma võtsin selle endal maha ja ta lagunes mul käte vahel ära. Siis helistasin UM, et uus osta, kuid selgus, et see tuleb tellida, aega läheb 10 päeva... Ma siis võtsin kolm rulli isoleeri ja lappisin selle senikauaks ära, kui kaup saabub. Minek läks autol teravamaks ja vist võtab vähem bensiini ka. Pole veel arvutusi teinud. Kui teen, eks siis annan teada.
[quote][i]Algselt postitas kiiver[/i]
Sorts, sa käi diagnostikas ära - nad seal ütlevad, mis su autol viga. Ma sain kolm A4 formaadis lehte, kus kõik jamad kirjas. Arvatavasti on sul hoopis läbi suur kummilõdvik, mis käib kollektori ja õhufiltri vahel. Ma võtsin selle endal maha ja ta lagunes mul käte vahel ära. Siis helistasin UM, et uus osta, kuid selgus, et see tuleb tellida, aega läheb 10 päeva... Ma siis võtsin kolm rulli isoleeri ja lappisin selle senikauaks ära, kui kaup saabub. Minek läks autol teravamaks ja vist võtab vähem bensiini ka. Pole veel arvutusi teinud. Kui teen, eks siis annan teada. [/quote]
Kui õhulõdvik läbi laseb, siis peaks külmast peast tühikäik vist üpris ebaühtlane olema (endal oli nii igatahes).
Kütusekulu mõjutas nii liitri jagu (võttis ikka rohkem siis
. Õhufiltri vahetasin ka ära, oli teine jube sopane ja umbes, aga selle peale küll teist nägu ei teinud, sama kulu ikka. Kui mootor tundub hästi käivat, siis tasuks ehk rehvirõhud üle kontrollida ? 
Sorts, sa käi diagnostikas ära - nad seal ütlevad, mis su autol viga. Ma sain kolm A4 formaadis lehte, kus kõik jamad kirjas. Arvatavasti on sul hoopis läbi suur kummilõdvik, mis käib kollektori ja õhufiltri vahel. Ma võtsin selle endal maha ja ta lagunes mul käte vahel ära. Siis helistasin UM, et uus osta, kuid selgus, et see tuleb tellida, aega läheb 10 päeva... Ma siis võtsin kolm rulli isoleeri ja lappisin selle senikauaks ära, kui kaup saabub. Minek läks autol teravamaks ja vist võtab vähem bensiini ka. Pole veel arvutusi teinud. Kui teen, eks siis annan teada. [/quote]
Kui õhulõdvik läbi laseb, siis peaks külmast peast tühikäik vist üpris ebaühtlane olema (endal oli nii igatahes).
Kütusekulu mõjutas nii liitri jagu (võttis ikka rohkem siis


E36/320I/AUT/92
Peale selle teema lugemist, tundsin ka huvi kulu pensu vastu, 60L/378KM teeb ~15,5 L sajale, auto ka ju suht raske ja aut. kont on ka, kuid see ju talvel ei t66ta, jala raskus keskmine.Kuid ikka nagu palju ju, tiksub ühtlaselt, õlid/filter(tavaline paber) ok, muud ei tea, silindrid ei tõrgu, plaanis diagnost teha ja küünlad uued.Kuid tahaks teada kuidas neid voolikuid kontrķllida ja millised on head küünlad?
Viimati muutis Markii7, 05.06.2005 23:35 07, muudetud 1 kord kokku.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
mina olen siiamaani kasutanud bosch-i küünlaid.
Esindus asub pärnu mntl
Esindus asub pärnu mntl
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
lõdvik terve - nagu uus!, sealt vaevalt midagi läbi laseb
rehvirõhud peaksid paigas olema - said just talvekummid teeninduses alla, õhufilter kordan veel, polnud minu arvates eriti must, olen palju hullemaid näinud, selle puhusin ka veel läbi igaks juhuks
jalg ka raske ei ole (loe: ei julgegi vajutada, mis kulu siis veel olema saab:)
konti ka ei kasuta..
peab tutkima..
rehvirõhud peaksid paigas olema - said just talvekummid teeninduses alla, õhufilter kordan veel, polnud minu arvates eriti must, olen palju hullemaid näinud, selle puhusin ka veel läbi igaks juhuks
jalg ka raske ei ole (loe: ei julgegi vajutada, mis kulu siis veel olema saab:)
konti ka ei kasuta..
peab tutkima..
Markii7, mu sõbral on täpselt sama auto, aga aasta on vist uuem. Kuid tal võtab 16L/100km, ja ta on samuti keskmisest raskema jalaga. Nii et ma arvan, et selline kulu on selle auto kohta täiesti normaalne. Kuid ma ei ole asjatundja.
Sorts, sul võib bensiinifilter ka umbes olla. Kuskilt siit lehelt ma lugesin selle kohta, et umbes bensiinifilter tekitab suure kütusekulu.
Sorts, sul võib bensiinifilter ka umbes olla. Kuskilt siit lehelt ma lugesin selle kohta, et umbes bensiinifilter tekitab suure kütusekulu.
Muretsed tõesti sest kui ma ei eksi läheb mul ringrajal paagitäis kütust ja sõidurõõmu 200 km . Muidu tuleb pisut pikem vahemaa. Siiski oli mul võimalus sama autoga aastaid tagasi sõita nii , et kulus 8,7 l sajale ja veel linnas. Arvestatud sai spidonäitude ja tankimisliitrite järgi poole aasta jooxul. Arvestuslikult kui läbitud sai 600 km tankimaminekuni oli talutav nüüd ma üle 450 ei suuda. 95% olen kindel et kui õhulugejat timmida saaks sama tulemuse tagasi kuid eks aeg näitab.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
njaa
Äkki keegi oskab siin ka õhu lugejat timmida.
Vaatasin oma masinal ka kulu üpris suur aga diagnostika vent ütles et õhulugeja kaan on lahti käinud ja keegi seda ilmselt modinud et paremat momenti saada. Sellega arvatavasti ka bena kulu suurenenud. Kas siin on mehi kes lugejat oskaks timmida.
Vaatasin oma masinal ka kulu üpris suur aga diagnostika vent ütles et õhulugeja kaan on lahti käinud ja keegi seda ilmselt modinud et paremat momenti saada. Sellega arvatavasti ka bena kulu suurenenud. Kas siin on mehi kes lugejat oskaks timmida.
Bosch lugeja kaane all on uks reostaat mida annab keerata + või - suunas, kui ma õigesti mäletan, olen seda regullinud aga ei soovita eriti ise näppida, pärast võivad tekkida ka muud ja hullemad mootori töö tõrked kui suurenenud bensiinikulu. aga kui see juba lahti käis siis veendu, et see ikka hermeetiliselt suletud oleks, sest vett on sinna sisse kõige vähem vaja....
kindlasti on siin ka minust targemaid, kes seda kommenteerida oskavad, jään ka ise neid kommentaare ootama....
:D:D

