E46 jätab vahele, viga neljandas silindris
E46 jätab vahele, viga neljandas silindris
Diagnoos selline, et sisselaske võlli asend läheb autot seisma pannes valeks. Miks, ei tea. Mida arvate? Andurid on korras.
Paika saan nii, et panen auto käima (pudistab gaasi andes), ühendan alumise solenoidi pealt mingi juhtme lahti (vaata pilti) (võtan ülisurve tagant). Auto sureb välja. Järgmisel hetkel autot käima pannes kõik toimib.
Paika saan nii, et panen auto käima (pudistab gaasi andes), ühendan alumise solenoidi pealt mingi juhtme lahti (vaata pilti) (võtan ülisurve tagant). Auto sureb välja. Järgmisel hetkel autot käima pannes kõik toimib.
Viimati muutis weasel, 08.04.2010 12:32 27, muudetud 5 korda kokku.
Re: Tühikäigul äkki gaasi andes vibratsioon
Kas põhjus võib olla vigases lambdas? Kus selle pinget Tartus mõõta soovitate?
Re: Tühikäigul äkki gaasi andes vibratsioon
Nüüd koju sõitma hakates järgmised tähelepanekud:
1. Auto käima pannes hakkasid pöörded kõikuma ning viskas ka mootori tule põlema
2. Panin auto kinni ja uuesti käima
3. Ei tahtnud hästi käivitada
4. Käima saades tuli alguses mingi põrin, mis mõne hetke pärast kadus ja peale seda olukord normaliseerus - ka mootori tuli kadus
5. Sõites samad nähtused, mis kirjeldatud esimeses postituses
lambda?
1. Auto käima pannes hakkasid pöörded kõikuma ning viskas ka mootori tule põlema
2. Panin auto kinni ja uuesti käima
3. Ei tahtnud hästi käivitada
4. Käima saades tuli alguses mingi põrin, mis mõne hetke pärast kadus ja peale seda olukord normaliseerus - ka mootori tuli kadus
5. Sõites samad nähtused, mis kirjeldatud esimeses postituses
lambda?
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
Re: Tühikäigul äkki gaasi andes vibratsioon
Küsiks, kas tühikäigul siis kui mootor töötab kas pöörde hüppavad siis kui mootor soojaks läheb või külmast
Esimesed sümptomid, vähemalt mis mina arvan!
1.Kui tekib mootoris vibratsioon siis võib põhjus olla, mootori padjad juba õhtal (aga vaevalt et viga sellest)
2.Kui Lambda tuksis siis mõjub mootorile kah, eriti siis kui mootor saab soojaks!
3. Vaata kõik voolikud üle, et ei oleks mõrad sees, bemmile ei meeldi kui ta saab lisaõhku!
4.Küünlad võivad ka olla!
5.kütusefilter kontrolli, aga parem kui vahetad ära! (Kes teab mis ajast ta seal on )
Mul kunagi E36 Touringu-l oli saamad sümptomid mis sinu autol mootor ka vibreeris.
Käisin diagnostikal ja andis 2 veateadet!
1. Üks silinder ei töötanud ( Kütuse pihustis oli mingi kala)
2. Ja katalüsaator õhtal!
Parem mine diagnostikale ja leiad viga üles!
Esimesed sümptomid, vähemalt mis mina arvan!
1.Kui tekib mootoris vibratsioon siis võib põhjus olla, mootori padjad juba õhtal (aga vaevalt et viga sellest)
2.Kui Lambda tuksis siis mõjub mootorile kah, eriti siis kui mootor saab soojaks!
3. Vaata kõik voolikud üle, et ei oleks mõrad sees, bemmile ei meeldi kui ta saab lisaõhku!
4.Küünlad võivad ka olla!
5.kütusefilter kontrolli, aga parem kui vahetad ära! (Kes teab mis ajast ta seal on )
Mul kunagi E36 Touringu-l oli saamad sümptomid mis sinu autol mootor ka vibreeris.
Käisin diagnostikal ja andis 2 veateadet!
1. Üks silinder ei töötanud ( Kütuse pihustis oli mingi kala)
2. Ja katalüsaator õhtal!
Parem mine diagnostikale ja leiad viga üles!
Now:BMW E46 330 Facelift ///M-Pakett.
BMW The Ultimate Driving Machine
BMW The Ultimate Driving Machine
Re: Tühikäigul äkki gaasi andes vibratsioon
Täna hommikul siis käivitus probleemideta ning mingeid tulukesi ega veidraid helisid polnud. Küll aga eksisteerisid eelnevad mured - tühikäigul kõvasti gaasi andes ning sõites kõrgema käiguga aktiivselt kiirendades (umbes selline tunne, et jõudu pole masinal, kuid 2000 pöörde juures peaks kolmanda käiguga minema küll).
Selline tähelepanek veel: kütusekulu seieri liikumist saadab aeg-ajal imelik kõrin (nagu turbo vilin, aga kõrin). Tekib see umbes siis kui osuti on 10 juures.
UM-is olen diagnostis korduvalt käinud ja enam väga ei kipu sinna, kuna nad ei suuda mind aidata. Muudku ajavad õhulugeja juttu. Tellisin Boschi lugeja, pandi peale, ütlesid, et ei tööta. Lasin uue tellida, kuid nende asendus õhulugeja teeb samu trikke. Tõesti, kui auto oli tunnikese soojas seisnud, siis vibratsiooni ei tekkinud...
Selline tähelepanek veel: kütusekulu seieri liikumist saadab aeg-ajal imelik kõrin (nagu turbo vilin, aga kõrin). Tekib see umbes siis kui osuti on 10 juures.
UM-is olen diagnostis korduvalt käinud ja enam väga ei kipu sinna, kuna nad ei suuda mind aidata. Muudku ajavad õhulugeja juttu. Tellisin Boschi lugeja, pandi peale, ütlesid, et ei tööta. Lasin uue tellida, kuid nende asendus õhulugeja teeb samu trikke. Tõesti, kui auto oli tunnikese soojas seisnud, siis vibratsiooni ei tekkinud...
- Kairi
- Klubiliige
- Postitusi: 1680
- Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
- Peamine sõiduk: BMW 320I
- Asukoht: Tallinn
Re: Tühikäigul äkki gaasi andes vibratsioon
Nuh, kui mootoripadjad õhtal, siis ei hakka ükski tuli ega vile tööle- läbielatud mure. Lihtsalt vibratsioon meeletu, kõige enam koha peal seistes ja tagurpidi käiguga.
Minu autol polnud jõudu ja tegi imelikke hääli, kui viskosidur lõpetas oma töölepingu. Kas sul see korras?
Minu autol polnud jõudu ja tegi imelikke hääli, kui viskosidur lõpetas oma töölepingu. Kas sul see korras?
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
Re: Tühikäigul äkki gaasi andes vibratsioon
Üks teadjam mees vaatas üle. Ütles, et võib olla kolm põhjust.
1. Õlirõhuga probleemid
2. Mingi andur tuksis, näitas mulle seda, kuid nime ei osanud öelda
3. Kett vajab vahetust
Kui läksin õlirõhku mõõtma, siis hakkas õlituli vilkuma. Kahjuks aga ajapuudusel jäi täna see tegemata. Teen esmaspäeval ära.
Anduri kohta rääkis nii, et kui selle lahti ühendas, siis töötas mootor küll jõuetumalt, kuid stabiilset. Vaadake pilti. Asub see andur umbes punase noole otsas ja on kohe hästi näha kui mootori kohale kummarduda (tõsi, pildi pealt väga ei näe).
1. Õlirõhuga probleemid
2. Mingi andur tuksis, näitas mulle seda, kuid nime ei osanud öelda
3. Kett vajab vahetust
Kui läksin õlirõhku mõõtma, siis hakkas õlituli vilkuma. Kahjuks aga ajapuudusel jäi täna see tegemata. Teen esmaspäeval ära.
Anduri kohta rääkis nii, et kui selle lahti ühendas, siis töötas mootor küll jõuetumalt, kuid stabiilset. Vaadake pilti. Asub see andur umbes punase noole otsas ja on kohe hästi näha kui mootori kohale kummarduda (tõsi, pildi pealt väga ei näe).
Re: Tühikäigul äkki gaasi andes vibratsioon
Huh ei tea mis jama ikka. Proovitud sai uut nukkvõlli andurit, kuid ei midagi. Ka solenoidid puhastati, kuid seis vist endine. Öeldi, et sõida paar päeva ja anna gaasi - äkki läheb paremaks.
Veakooodid ka siis:
P0012 - anduri vahetus ei muutnud midagi
P1347
P1349
Veakooodid ka siis:
P0012 - anduri vahetus ei muutnud midagi
P1347
P1349
Re: Kõvasti gaasi andes lööb tagasi/jätab vahele
Video:
Heli tuleb üsna kõvaks panna, et aru saada.
Heli tuleb üsna kõvaks panna, et aru saada.
Re: Kõvasti gaasi andes lööb tagasi/jätab vahele
Tundub, et tegemist siiski õhulugeja veaga. Sai teine tellitud ühe teise automargi ametlikust esindusest 3000 krooni eest. Peal on Boschi sildid ja kõik tundub korras, aga tööle korrekselt masin sellega ei hakka. Kas kellelgi veel selliseid kogemusi?
Re: Kõvasti gaasi andes lööb tagasi/jätab vahele
BMW peale sobib ikka bmw jupp. Boschi kirjad võivad olla, aga erinevate autode andurid toimivad ikka erinevalt.
Re: Kõvasti gaasi andes lööb tagasi/jätab vahele
bmw-l ongi originaalis kas siemensi või boschi õhulugeja, seega täitsa õiget asja proovis.Ulvar kirjutas:BMW peale sobib ikka bmw jupp. Boschi kirjad võivad olla, aga erinevate autode andurid toimivad ikka erinevalt.
Re: Kõvasti gaasi andes lööb tagasi/jätab vahele
Ma ei saanud täpselt aru, et kas sa tellisid bmw õhulugeja teise automargi esindusest või tellisid lihtsalt suvalise bosch õhulugeja? Kui esimene variant, siis kõik õige muidugi.
Re: Kõvasti gaasi andes lööb tagasi/jätab vahele
Oeh. Tundub, et õhulugejaga siiski kõik ok (ptüi ptüi ptüi). Hoopis pihustiga mingi kala. Kui silinder ei tööta, siis peaks see olema üks esimestest asjadest, mida kontrollida. Eks?
Re: Kõvasti gaasi andes lööb tagasi/jätab vahele
Mida see keti "üle tõmbamine" tähendab? Kuidas see juhtub?
Re: Kõvasti gaasi andes lööb tagasi/jätab vahele
Probleem siis selles, et nukkvõll jääb valesse asendisse. Normaalne on 120 kraadi, aga mul jääb teatud hetkedel 70 kanti. Kett pingutati, kuid see ei aidanud.
Kas peaks uue ketikomplekti tellima? Töömees räägib veel vanosest, kuid midagi kindlat ei ütle - ütleb, et katsetamise asi. Millest alustada siis?
Kas peaks uue ketikomplekti tellima? Töömees räägib veel vanosest, kuid midagi kindlat ei ütle - ütleb, et katsetamise asi. Millest alustada siis?
Re: Sisselaske võlli asend vale
Paistab Doppel-VANOS-ga mootor olema. VANOS-e test tuleks tehase testriga teha.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Sisselaske võlli asend vale
tegu oli minu mäletamist mööda E46 compacti ja 1.6 N42 valvetronic mootoriga.
Re: Sisselaske võlli asend vale
Rainil õigus, N42 ja valvetronic.
Imelik on see, et nukk läheb valeks ainult autot välja lülitades. Kui ma selle nipiga nuka asendi paika panen, võin sõita ükskõik kui pika maa - kõik toimib.
Imelik on see, et nukk läheb valeks ainult autot välja lülitades. Kui ma selle nipiga nuka asendi paika panen, võin sõita ükskõik kui pika maa - kõik toimib.
Re: Sisselaske võlli asend vale
Asi on seotud kuidagi valvetronicu nn "lift"-iga. Kui tekib lift, siis läheb asend paigast. Miks valvetronic seda teeb?
Re: E46 jätab vahele, viga neljandas silindris
Sai kett vahetud. Asi läks paremaks, kuid päris korras veel pole. Selgus, et masinal on peal praegu 2 Bremi süütepooli ja 2 uut Boschi pooli. Bremi poolid pidid olemagi kahtlased.
Kas Tartus on keegi, kelle masinat saaks korraks poolide koha pealt doonorina kasutada, et saaks testida masinat korralike poolidega.
Kas Tartus on keegi, kelle masinat saaks korraks poolide koha pealt doonorina kasutada, et saaks testida masinat korralike poolidega.
Re: E46 jätab vahele, viga neljandas silindris
Põhjus: valvetronicu eccentric shaft kulunud + tõukurid ja nookurid.
Re: E46 jätab vahele, viga neljandas silindris
Arvata oligi et valvetronicu jama. Netist lugedes on see N42 tüüpviga.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: E46 jätab vahele, viga neljandas silindris
Noh pigem põhjus selles, et eelmine omanik oli õlivahetusega viivitanud maksimumini... Õnneks vaadati masin seest üle ja öeldi, et muu nägi OK välja.
Ptüi ptüi ptüi
Ptüi ptüi ptüi
Re: E46 jätab vahele, viga neljandas silindris
UM mul selle avastaski ikkagi lõpuks. Ja hinna suhtes saime mõistlikule kokkleppele.diislijoodik kirjutas:Kas umiga oled sel teemal suhelnud, vahel on mõningate vigade kohta kampaaniad, kus klatitakse alla 100k läbisõidul ka vanemate, st ajaliselt juba garantii alt väljas olevate masinate vead tasuta ära? Avalikult neid ei reklaamita. Kui õlivahetused on hooldusraamatus tähtaegselt kirjas, siis õli ülemääraselt vanaks sõitmise BS tuleks kiiresti ära unustada.