
rubriik "rumal küsimus"
Re: rubriik "rumal küsimus"
nojaa,,hetkel mul masin soomes,siin mingi imelik 95 kasutusele võetud,10% etanooli sees,paljudele ei sobigi see benss siis peavad tahest tahtmata 98 sisse kangutama,uurisin neste kodulehelt,et kõikidele bmw mudelitele va. millel on spetsjomm välja toodud et peab 98+ kütust panema,võib panna seda 95.Aga arvan et reisin edaspidi ikka 98'ga,vähe paremini lööb tuld ikka kui 95 

E38 730i V8 ; E39 528i ; E38 735iA V8
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kütteväärtus on neil kõigil ühesugune, oktaani suhtarv väljendab detonatsioonikindlust. Ei saa kohe kindlasti öelda, et 98 "järsem" on, pigem vastupidi, omades suuremad detonatsioonikindlust, on ta madala surveastmega (vanemates) mootorites pigem võimsuse piduriks. Madalama surveastme korral põleb viimane kauem ja võib kuumutada liigselt väljalaskeklappe.
Vastupidi pannes, ehk soovitatust madalama oktaanarvuga kütust kasutades võib mootor detoneerima minna, mis on palju hullem variant.
Eelnev jutt on üldine, 98 ja 95 vahe on niivõrd väike, et reaalselt mõju eelnevate näideta põhjal ei avalda kumbki. Väike kütusekulu muutus ja võib-olla vähe kiirem võib nii üht või teistpidi tunduda. 92, 86, 68 ja muud mõistlikud vanatehnika kütused on ammu juba turult läinud. 86'te on mul kodus veel paari motika tarbeks, reageerib teine hoopis teistmoodi tikule.
Vastupidi pannes, ehk soovitatust madalama oktaanarvuga kütust kasutades võib mootor detoneerima minna, mis on palju hullem variant.
Eelnev jutt on üldine, 98 ja 95 vahe on niivõrd väike, et reaalselt mõju eelnevate näideta põhjal ei avalda kumbki. Väike kütusekulu muutus ja võib-olla vähe kiirem võib nii üht või teistpidi tunduda. 92, 86, 68 ja muud mõistlikud vanatehnika kütused on ammu juba turult läinud. 86'te on mul kodus veel paari motika tarbeks, reageerib teine hoopis teistmoodi tikule.

BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mis võib muuta siduri,piduri, gaasi raskemaks? Sain siis sõita ühe teise e36-ga. Suhteliselt tootmise lõpuaegadest. Enda autoga oli päris suur vahe. Minu auto sidur ikka tükk maad raskem kui sõbra autol. Sama lugu piduri ja gaasiga. Sõbra autol pedaalide liikumine tunduvalt kergem kui minu autol. Rooliga sama lugu. Minu auto rooli keerata on samuti raskem kui tema omal. Millest need sümptomid tingitud võivad olla? Mõlemad autod on samal aastal valmistatud ja läbisõidud peaks ka enam-vähem võrdsed olema. Tehniliselt on mõlemad tip top korras. Varem ei pannudki seda tähele, kuid kui sõidad vahel teise samasuguse autoga, siis erinevused on eriti hästi tunda ja tekkis huvi küsida, millest need muutused võivad olla tingitud. Kui sidur on kergem, kas see tähendab, et sidur libiseb? Gaasil on arvatavasti mingi trossi vahe. Pidurite koha pealt ei oska ka sõna võtta. Samuti roolivõimu kohapealt. Võimendus töötab, kuid natuke nõrgemini kui peaks, või siis sõbra autol on ülevõimendi 

- Aston
- Huviline
- Postitusi: 664
- Liitunud: 27.02.2010 02:22 07
- Peamine sõiduk: E60 525d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Selliseid sümptomeid võivad põhjustada ka vanad mahlad, mis on oma määrimisomadused kaotanud.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pandi mu manuaalkäigukastiga E46le automaatkäigukastiga E46 näidikuteplokk, kus seal paremal ka ekraan automaatkäigukasti jaoks. Kuna mul seda aga pole, siis see ekraan on niisama tühi. Äkki saab sinna mingil viisil seadistada näitama mingeid pardakompuutri asju või muud, et lihtsalt tühi poleks?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ei usu küll. Minu auto on ka manuaal ja see displei on seal olemas, aga see on lihtsalt tühi. Pealegi pole too ekraan pikslite poolest täislaotusega s.t automaatkasti puhul on seal kindlad ruudud, mille sees põlevad siis vastavalt käikude nimetähed/numbrid ja nende vahel on koht kastirikke sümboli jaoks.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: rubriik "rumal küsimus"
järgmine küsimus veel, et mida võib teada saada 7 viimase VIN-koodi numbri järgi? Kas ka seda, et auto on R4 või R6?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas e36 analoogkellal peaks valgustus olema? Kui peab, siis kuidas seal mingit pirni vahetada?
Kristjan.
Kristjan.
- casablanca30
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 09.07.2010 13:16 02
- Asukoht: Estonia
Re: rubriik "rumal küsimus"
E36 välistemperatuuri näidik peksab segast - kui väljas on -10, näitab tema -2, kui väljas on -5, näitab tema +3 jne. Milles on kühvel??? 

Re: rubriik "rumal küsimus"
Muidugi. Pane enda Vin lõpp siia: http://www.bmwfans.infoedgarb kirjutas:järgmine küsimus veel, et mida võib teada saada 7 viimase VIN-koodi numbri järgi? Kas ka seda, et auto on R4 või R6?
Minu teada ei ole valgustust.kri500 kirjutas:Kas e36 analoogkellal peaks valgustus olema? Kui peab, siis kuidas seal mingit pirni vahetada?
Kristjan.
Andur suremas, osta uus.casablanca30 kirjutas:E36 välistemperatuuri näidik peksab segast - kui väljas on -10, näitab tema -2, kui väljas on -5, näitab tema +3 jne. Milles on kühvel???
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: rubriik "rumal küsimus"
Vaatasin kasutaja SirWilliami pilti ja seal tundub kell küll valgusega.Fred kirjutas:Minu teada ei ole valgustust.kri500 kirjutas:Kas e36 analoogkellal peaks valgustus olema? Kui peab, siis kuidas seal mingit pirni vahetada?
Kristjan.
Re: rubriik "rumal küsimus"
OK, vbla siis ikka on. Mul endal oli kunagi väga lühikest aega sellise kellaga auto ja tollel ei töötand see igatahes. A kui sa ta välja võtad, kas siis pole näha mingit auku/pulka/soklit, kuhu pirn võiks käia?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pole veel välja võtnud, aga mingipäev vaatan.Fred kirjutas:OK, vbla siis ikka on. Mul endal oli kunagi väga lühikest aega sellise kellaga auto ja tollel ei töötand see igatahes. A kui sa ta välja võtad, kas siis pole näha mingit auku/pulka/soklit, kuhu pirn võiks käia?
Edit: tundub et ikkagi peab pirn olema. Nr 2 siis.

Re: rubriik "rumal küsimus"
Novot siis. Sarnase 1,2W pirni sain ma kunagi Automaailmast 3 krooni eest. Esinduses maksab see €3.12
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: rubriik "rumal küsimus"
Täitsa lõpp ma olen ikka idioot
. Läksin vaatama ja tuled põlema pannes avastasin, et valgustus põlebki.. ma ei tea miks ma polnud seda tähele pannud. 



- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: rubriik "rumal küsimus"

E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mis on E39 530d Touringu maksimaalne teljekoormus nii ees kui taga?
Vaja teada, millise koormusindeksiga rehve võib osta, kuid auto dokumente pole käepärast.
Vaja teada, millise koormusindeksiga rehve võib osta, kuid auto dokumente pole käepärast.
- TiitS
- Huviline
- Postitusi: 1157
- Liitunud: 26.01.2008 22:36 08
- Peamine sõiduk: BMW jt. A+B
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas keegi teab,kuidas E39 (e46) automaat käigukandi nupp ära käib?
Kas ainult otse ülesse tõmmates või ?
Kas ainult otse ülesse tõmmates või ?

Re: rubriik "rumal küsimus"
Ei tõmmates vist ei tule , kas ei ole polti või kruvi kangi all, see osa on vist nahkkoti sees.TiitS kirjutas:Kas keegi teab,kuidas E39 (e46) automaat käigukandi nupp ära käib?
Kas ainult otse ülesse tõmmates või ?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Hiilgan ka ühe rumala küsimusega, kas see peabki nii olema, et kliimaseadmega E39-l ei saa esiklaasile puhumise tugevust reguleerida (mõtlen, kui seda esiklaasile puhumise nuppu vajutada). Pistab pahinal puhuma ja niipea, kui ventilaatori tugevust üritan reguleerida, viskab kohe tagasi automaatsele režiimile.
- TiitS
- Huviline
- Postitusi: 1157
- Liitunud: 26.01.2008 22:36 08
- Peamine sõiduk: BMW jt. A+B
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ei ole reguleeritav: puhub vaid MAX võimsusega.Nastix kirjutas:Hiilgan ka ühe rumala küsimusega, kas see peabki nii olema, et kliimaseadmega E39-l ei saa esiklaasile puhumise tugevust reguleerida (mõtlen, kui seda esiklaasile puhumise nuppu vajutada). Pistab pahinal puhuma ja niipea, kui ventilaatori tugevust üritan reguleerida, viskab kohe tagasi automaatsele režiimile.
- TiitS
- Huviline
- Postitusi: 1157
- Liitunud: 26.01.2008 22:36 08
- Peamine sõiduk: BMW jt. A+B
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kruve või miskit ei täheldanud. Aga eks uurib, vaatab veel.Jan320 kirjutas:Ei tõmmates vist ei tule , kas ei ole polti või kruvi kangi all, see osa on vist nahkkoti sees.TiitS kirjutas:Kas keegi teab,kuidas E39 (e46) automaat käigukandi nupp ära käib?
Kas ainult otse ülesse tõmmates või ?
Nupp on koos plastik-pikka vardaga (realoem) ,kuid kuidas vahetada.Keerates,keeras igaljuhul varda pooleks. Ning nuppu vaadates siis keerata pole vaja

Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas ikka ei ole seal nupu all kuuskant polti, võin muidugi ka eksida, kunagi igatahes sain kuidagi 1 nupu kätte.TiitS kirjutas:Kruve või miskit ei täheldanud. Aga eks uurib, vaatab veel.Jan320 kirjutas:Ei tõmmates vist ei tule , kas ei ole polti või kruvi kangi all, see osa on vist nahkkoti sees.TiitS kirjutas:Kas keegi teab,kuidas E39 (e46) automaat käigukandi nupp ära käib?
Kas ainult otse ülesse tõmmates või ?
Nupp on koos plastik-pikka vardaga (realoem) ,kuid kuidas vahetada.Keerates,keeras igaljuhul varda pooleks. Ning nuppu vaadates siis keerata pole vaja.
Re: rubriik "rumal küsimus"
E36 compacti tagasilda annab ka reguleerida? Sööb natuke seestpoolt rehvi. Ise auto all käies väga ei täheldanud midagi mida keerata ja reguleerida saaks.
- HeavyCuda
- Huviline
- Postitusi: 2836
- Liitunud: 09.06.2010 23:59 02
- Peamine sõiduk: põrkepall
- Asukoht: Viimsi - Tallinn - Tartu - Ahja
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui on 1.6 isend, siis vist stabikaid seal ei ole, mis tähendab et rattad arvatavasti liiga lääpas. Sellest ka rehvide seestpoolt kulumine. Sai kunagi sellise isendi alt r17 rattad võetud ja tagumistel olid rehvid ka seestpoolt ära kulunud. Targemad võivad mind parandada, kui eksin..........Maxer1 kirjutas:E36 compacti tagasilda annab ka reguleerida? Sööb natuke seestpoolt rehvi. Ise auto all käies väga ei täheldanud midagi mida keerata ja reguleerida saaks.

e36 coupe in progress.....
-
- Huviline
- Postitusi: 83
- Liitunud: 24.07.2006 09:32 05
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Rumal küsimus
.Mis võiks maksta korralik M30 3.5 mootor koos automaat käigukastiga ? 


530d
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kuidas nii?TiitS kirjutas:Ei ole reguleeritav: puhub vaid MAX võimsusega.Nastix kirjutas:Hiilgan ka ühe rumala küsimusega, kas see peabki nii olema, et kliimaseadmega E39-l ei saa esiklaasile puhumise tugevust reguleerida (mõtlen, kui seda esiklaasile puhumise nuppu vajutada). Pistab pahinal puhuma ja niipea, kui ventilaatori tugevust üritan reguleerida, viskab kohe tagasi automaatsele režiimile.


E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: rubriik "rumal küsimus"
jah aga seal kus on tagaklaasi soojendus seal on see esiklaasi soojenduse nupp ka nagu,mis ongi selline funktsioon mis ainult täisvõimsusega puhub.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: rubriik "rumal küsimus"
Seda küll jah
Sulgudes olev tekst läks kuidagi meelest 


E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mida siis teha lääpas oleku vastu? Mingeid pukse vahetada?HeavyCuda kirjutas:Kui on 1.6 isend, siis vist stabikaid seal ei ole, mis tähendab et rattad arvatavasti liiga lääpas. Sellest ka rehvide seestpoolt kulumine. Sai kunagi sellise isendi alt r17 rattad võetud ja tagumistel olid rehvid ka seestpoolt ära kulunud. Targemad võivad mind parandada, kui eksin..........Maxer1 kirjutas:E36 compacti tagasilda annab ka reguleerida? Sööb natuke seestpoolt rehvi. Ise auto all käies väga ei täheldanud midagi mida keerata ja reguleerida saaks.