Kütusekulust lõplikult

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas fiziks »

no üldiselt on ikka arusaadav, kuid mina pidasingi silmas siiski puhtalt seda tööd, mis on tarvis teha ütleme siis käigukasti sisendvõlli otsas...kas seda teevad siis 10 neegrit, suur mootor või väiksem mootor :D

samas sellest lausest on küll raske aru saada: "Töö mis on vaja mõlemal juhul ära teha on jah sama aga see pole seotud tööga, mis mootor peab reaalselt ära tegema"

mootor teebki ju tööd, mida mõõdetakse tema väntvõllilt ja see on see töö, mis viib autot edasi. kui sa ise ütled, et tööd on vaja mõlemal juhul teha samapalju siis misasi see "reaalne" töö veel eraldi on?

ma saan aru, et efektiivsus sama töö tegemiseks (mida me mõõdame siis ikka sealtsamalt võllilt) võib olla väga erinev ja seeläbi kulub rohkem või vähem energiat, kuid efektiivne töö auto liigutamiseks on ju sama! mina kutsuks seda reaalseks tööks...
muidugi vähemefektiivne mootor teeb oma suurema energiakuluga veel lisaks tööd kliima soojendamiseks (hõõrdumised ja asjad, millest see väiksem eff. siis parasjagu tuleb).
Kasutaja avatar
Jaanus_V
Klubiliige
Postitusi: 1266
Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Jaanus_V »

Paneks siis oma näite ka. Suht lühike ots küll aga ikkagi. Viljandi Statoilist Tallinna kesklinna 168 km ja keskmiseks näitas ta mul 6.1 (01' 530d) :) Ei tea, kui täpne ta mul muidugi on aga enamvähem peaks ikkagi olema. Edu! :)
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci Praegu: F11 3.0xD, E46 328Ci
Kasutaja avatar
taff911
Huviline
Postitusi: 958
Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
Peamine sõiduk: BMW 520i e39 110kw
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas taff911 »

Eile siis Tallinn - Tapa - Tallinn. Umbes 190 km.

e39 96a 2.0 110kw manuaal sedaan, Statoili 98 paagis, ilma püsikiiruse hoidjata, 10km läheb linnasõitu ka sisse.

Näitas 6,9 L/100km, kui Tallinna tagasi jõudsin. keskmiselt sai sõidetud kiirusega 100...110 km/h.
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Ultron »

Vaatan väike mootor maanteel eriti ei hiilga, antud trassi rekord endal 7,7 püsikaga, autoks e39 540i/6. Kolmandaga möödasõidud tihedama liiklusega tõstavad 8,2 peale. Kütus muidu sama. Linnas usun kulu vahe muidugi teine teema :)
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas fiziks »

aga kuskil liiter saja pealt ongi ju selline eeldatav ja normaalne vahe neil mootoritel maanteel. muidugi 2.0 sõidaks ilmselt väheke ökomalt kui lasta 90-100 kiirusega ja püsikaga.

palju oleneb muidugi gearingust ja eks see loeb ka kõvasti, et kes just parasjagu selle kõige optimaalsema (mootori jaoks) kiirusega kulgeb. olen ka vaadand, et 100-110 on 540 jaoks tihtipeale kõige mõistlikum vahemik. kui muidugi arvestatav vastutuul on, siis ökotades ei tasu 110'ga suruda :lol: aga samas 540'ga sõites ei mõtle ka just tihti ökotamise peale...
Kasutaja avatar
kenwood1
Huviline
Postitusi: 3198
Liitunud: 18.04.2007 22:39 19
Asukoht: Keila / Helsinki

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas kenwood1 »

Mina just seevastu vahest suisa m6nulen rooliratta taga kui 70ga s6ittes on 6L/100km kohta :mrgreen: ( 4,4 v8)
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas fiziks »

võibolla siis uuem tüüp (M62) võimaldab tõesti sellist asja ka. ise pole eriti allapoole 7'st küll näinud...isegi kui 60'ga sõita :lol: mul siis M60.

ma arvan, et juba kasti konverteri lukk mängib siin oma osa....muidugi see kehtib ainult automaadiga masinate kohta ;)
Kasutaja avatar
taff911
Huviline
Postitusi: 958
Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
Peamine sõiduk: BMW 520i e39 110kw
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas taff911 »

2.0 e39-l on jah kõige ökom seal 90 km/h juures, ning lisaks veel püsikas annab omad eelised. Kahjuks seda mul pole.
Kasutaja avatar
bmw 735
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 12.01.2008 17:59 22
Asukoht: järvamaa ja tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas bmw 735 »

endal 89a 730ia ja praegu on küttekulu 18,5 kompu järgi
ja paar päeva tagasi panin paagi täis(90 liitrit) ja hetkel olen kulgenud 250 ja mõni km peale.
ja besuseier on 40 juurde langenud.
ainult tallinna linnas sõitnud need 250 km.
ei ole raske jalaga sõidustiil normaalne.
minu arust on see veits palju.
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas fiziks »

on jah...aga noh, eks see jala raskus on suhteline mõiste ka :lol: ainult linnas sõites on üsna lihtne näha kütusekulu erinevust a'la 1.5x
ega alla 12l/100 selle auto ja mootoriga linnas ilmselt ei sõida kuidagi, isegi kui rämedalt ökotada.

sul on võibolla lambda pekkis, võibolla mootor ei saavuta õiget töötemperatuuri. aga võibolla sõidad lihtsalt hästi lühikesi otsi ja istud väga palju ummikus...siis on see kulu ilmselt isegi normaalne.
Kasutaja avatar
bmw 735
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 12.01.2008 17:59 22
Asukoht: järvamaa ja tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas bmw 735 »

fiziks kirjutas:on jah...aga noh, eks see jala raskus on suhteline mõiste ka :lol: ainult linnas sõites on üsna lihtne näha kütusekulu erinevust a'la 1.5x
ega alla 12l/100 selle auto ja mootoriga linnas ilmselt ei sõida kuidagi, isegi kui rämedalt ökotada.

sul on võibolla lambda pekkis, võibolla mootor ei saavuta õiget töötemperatuuri. aga võibolla sõidad lihtsalt hästi lühikesi otsi ja istud väga palju ummikus...siis on see kulu ilmselt isegi normaalne.
mõne aasta eest oli 735 ja sellel oli ka sama kulu 18+ aga sellega ma igapäev ei sõitnud ja kui sõitsin siis suht raske jalaga.
ega ma sellest ei unistagi,et saaks linna kulu 10 peale:Dvõiks olla mingi 14-16 siis oleks normaalne
aga praegusega sõidan igapäev ja hommikul kalamajast läbi kesklinna männikule pole sellel hetkel mingeid ummikuid ainult foorid kus taga peab seisma jääma.
ise kahtlustan ka lamdad.
aga samas pole autol kati ka alla kas see tekitab nii suure kulu?
Samas klapid ka klõbisevad ei tea kas see mõiutab ka kütusekulu?
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas fiziks »

kati puudumine ei mõjuta kütusekulu kuidagi. (valesti) ümbertehtud sumpsisüsteem võib mõjutada, aga mitte väga palju. üldiselt ma arvan, et sul polegi lambdat all :lol:

klappide klõbisemine samuti ei mõjuta :D kuid valesti reguleeritus jällegi võib küll mõjutada...neid ei ole raske regullida, soovitav üle vaadata.
veel on automaat vs. manuaalkast, mis ka natuke mõjub. aga ma ei tea siis kas sul see eelmine oli manuaal või mitte. 14l oleks jah mõistlik umbes sellel autol.

palju mootori korrasoleku kohta saab teada kui teha gaaside testi. aga selle tulemusi peab oskama lugeda ka muidugi.
Kasutaja avatar
bmw 735
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 12.01.2008 17:59 22
Asukoht: järvamaa ja tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas bmw 735 »

fiziks kirjutas:kati puudumine ei mõjuta kütusekulu kuidagi. (valesti) ümbertehtud sumpsisüsteem võib mõjutada, aga mitte väga palju. üldiselt ma arvan, et sul polegi lambdat all :lol:

klappide klõbisemine samuti ei mõjuta :D kuid valesti reguleeritus jällegi võib küll mõjutada...neid ei ole raske regullida, soovitav üle vaadata.
veel on automaat vs. manuaalkast, mis ka natuke mõjub. aga ma ei tea siis kas sul see eelmine oli manuaal või mitte. 14l oleks jah mõistlik umbes sellel autol.

palju mootori korrasoleku kohta saab teada kui teha gaaside testi. aga selle tulemusi peab oskama lugeda ka muidugi.
Lamda on täitsa olemas.
ma see nädal proovin leida selle osavama inimese kes seda tööd oskab ja on teinud klapiregulli.
eelmine oli manuaal ja praegune automaat.
käin lähiajal pidurid ka üle äkki mõni peal.
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas fiziks »

no mõni sõidab ainult 300km kuus, aga tunneb sellest 300'st täit mõnu selle eest :lol: aga eks linnavahel nende suurtega paugutada ei ole just kuigi ratsionaalne tõesti.

(see ei tähenda muidugi, et mõne teise liikuriga ei võiks näiteks lisakilomeetreid tulla kuu kohta)
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas fiziks »

maitse asi, eks sa põleta oma diislit edasi...ja mina naudin bensu põletamist, niikaua kui seda veel alla 10euro liiter osta saab :lol:

muidugi seda "vana parema tõmbega" disla ma tahaks küll kohe oma silmaga näha, mis jube hästi tõmbab ja samal ajal võtab linnas mitte üle 5l.
Kasutaja avatar
bmw 735
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 12.01.2008 17:59 22
Asukoht: järvamaa ja tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas bmw 735 »

tegin nüüd veits täpsema mõõtmise sõitsin mingid kilomeetrit ära ja panin uuesti paagi täis ja siis arvutasin välja et 17,8 liitrit sajale tuli.

olen omanud korra e34 diislit ja krt see võis vähe kütet võtta aga see eest alati oli mingi häda.
said ühe mure lahendatud oli kaks asemel jne.Võib olla minule lihtsalt sattus see kõige hullem mis olla sai:)
seepärast ma ikka bensuka peale jäin ikka minu arust veits lollikindlam see tehnika:)
Endal palju sõitmist ei ole nädalas 125-200 km.
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas fiziks »

Interface, sulle ikka hirrrmsasti meeldib võrrelda siga ja kägu ma vaatan :lol:

et misasjast me siis räägime nüüd, sinu kolmene väike diisel vs. suur seitsmene bensiinikas? ja kütusekulu osas paned ka igaksjuhuks kõrvuti miski äratehtud ja järeleaidatud pilli ning ilmselgelt liiga palju imeva mootori, millel kuskil viga küljes?

põmst kui sulle meeldib selliseid võrdlusi tuua siis ma veeretaks sinu diisli kõrvale ühe bike'i, võtab miski 3-4 liitrit sajale, kiirendab sajani veel nobedamalt kui sinu diisel ja muidu on ka hästi popp naiste seas! tundub hea ja aus võrdlus eks? :lol:

reaalse elu näide ka sulle, ühe enda auto põhjal siis. vana 535i, jõudu rohkem, oma 1.5+ tonni tõmbab edasi umbes seitsme sekundiga ja võtab linnas keskmiselt 11-12l mul. traktori häält ka ei tee ning samas on jube odav osta, pidada jne. mootori probleeme ei eksisteeri, midagi kallist seal katki minna üldse ei saagi.
kütusekulu erinevus on alla 2 korra ikka kenasti, aga tõmmet tuleb pikalt ja pidevalt...mitte nagu diislikönnist, millega kuskil 4-5k vahel vist peab käiku vahetama...ja siis on selline tahm taga, et kõik ümberringi jooksevad metsa.

sellega ma ei üritagi vaielda, et sul on mõistlik sõita öko masinaga oma 4500km juures. aga ürita nagu aru saada, et kõik ei osta omale suurt ja võimast bemmi igapäevasteks tallinnast-tartusse sõitudeks, kapiiish?!
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas fiziks »

no minul on ka üks masin just see vana M30 motoga...selle kohta oli ka näide :D teine on m60 4'ne ja miskit on veel.

siiski näitab ka see 3.5ne M30 tagatulesi dislale...ja noh kui seal ka natuke "järele aidata" masinat, mida olen ka vaikselt teinud ja teen veel, siis kaovad need tagatuled veel kiiremini.
dislade häda on see, et kuigi neil on kõva moment siis pööretevahemik on väike ja sinna taha jääb ka maks jõud ning suuremal kiirusel need masinad enam ei konkureeri.

korras M30 ei õgi mitte midagi kohutavalt, ja 3.5'se motoga saab väga väikse pöördega sõita kui tarvis...momenti on üle 300.
Kasutaja avatar
kenwood1
Huviline
Postitusi: 3198
Liitunud: 18.04.2007 22:39 19
Asukoht: Keila / Helsinki

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas kenwood1 »

Kiidan kh seda m30 3,5 kone...v22net on m6nusalt (loe: rohkem kui m60b30 ;) )...ainus viga on kyttekulu puhul see, et kui on tegemist atm kastiga autoga siis see vana 4 k2iguline kast l88b kulu ikka kuratlikult yles :evil: samaas manual kasti otsas on kytte kulu 525ga yhte auku.
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Kasutaja avatar
Slava_323
Huviline
Postitusi: 2097
Liitunud: 15.09.2008 19:43 37
Asukoht: Espoo
Kontakt:

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Slava_323 »

Viimastel aegadel ma ikka vaatan rohkem 3.0d poole igati kiire ja mõistliku kuluga mootor ;)
Hetkel aga mõneks ajaks soetatud e30 1.6i 73kw atm kastiga. Tankisin 40L ja sõitsin täpselt 410km. 80% linnas ja palju külmkäivitusi ning 20% maanteed kus tavaliselt 100-120km/h ja pöörded kuskil 3000-3100rpm. Jah mõni uuem auto võtab vähem ja on kiirem kuid vana mootori kohta kus veel ise käike lappab on normaalne kulu.
Ja kuna olen suurte mootorite fänn ja olen omanud V8 nii 3.0 kui ka 4.0 siis võin öelda, et jah see 1.6 oon suht nii ja naa, kuid kui auto kaal on 1080kg, siis isegi mind pani imestama minek. Arvasin algul et täitsa ****. Linnavahel väga hästi saab hakkama.
F31 320d M Performance
Mürka
Huviline
Postitusi: 487
Liitunud: 17.01.2011 19:22 39

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Mürka »

InterFace kirjutas:mis siin imeliku? chip , turborõhk üles , kat ja egr minema ning tulemus on ca 130kw/350nm kanti ning oma 1.5 tonni tõmbab edasi 8sekundit lõpp kanti.

sõitu võid saada millal iganes tahad.

138kw 730 aut on 10,6 sajani ja 160kw 730 aut on 9,3sec sajani.
mõlemast kiirem

linnakulu on 6.5-7.5 vahel olenevalt palju ummikutesse juhtub. nagu siin enne jutustati , et linnakulu on 18 siis tegu on 2.5 kordse vahega ja tegu aeglasema autoga . kus se point on sellisel asjal.

linnas mitte üle 5 näed sa mõnel uuel väiksel diislil ilmselt aga mitte 15a vanal masinal.
sõidan nüüd natuke vähem kui mõni aasta tagasi - keskmiselt 4500km/kuus ja 18L/100km võtvat masinat oleks suhteliselt värdjalik debiilsus mul omada :D
Mis 130kw/350nm juttu sa siin ajad? Ise said dynos 98kw rattast.

Meenutus
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas fiziks »

sellist asja ei ole kahjuks olemas jah nagu päris ilusti liikumine ja samaaegselt väike kütusekulu. muidugi mõni mees, kes ei tea millest see ilusti liikumine tuleb, võib oma peas igasuguseid ilusaid muinasjutte välja mõelda :D
kahjuks on nii, et disla power on over short range, rpm'i mõttes. ja selle vastu ei aita kahjuks eriti miski.
samas keegi ei püüa nagu väitagi, et sinu diisel ei liigu. pigem püüad sina väita, et vana m30 on täielik luts, nii mineku kui kulu mõttes. kulu osas võib sul olla enamvähem õigus, mineku osas mitte ja see ongi kogu stoori
Mürka
Huviline
Postitusi: 487
Liitunud: 17.01.2011 19:22 39

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Mürka »

InterFace kirjutas:selle dünotulemusega võib vetsus käia.
õhulugeja ei töödand ja parempoolne rehv oli koopas kinni.
pigem võta nii 98kw rattast isegi siis kui need 2 asja olid nässus.

98kw rattast on 112kw mootorist . nm tuli mootorist 350 ka sellie nässus varjändiga.

seega korralikult tegelikult on rohkem. kasvõi 60-110 võrdlus mis mul on 5.6-6.0 vahel olenevalt ilmast-teest-millest iganes. pre-fl 530d e39 näiteks saab 6.2-6.5 mis on 135kw/390nm ja tühimass 70kg raskem ainult.

samuti sõbra e36 330xd'ga (samuti 135kw) korduvalt igast asendist jõudu katsutud. ei ole ta kordagi must veel mööda sõitnud.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas fiziks »

alati kui dünot tegema minna tasub ikka 3 küünalt 6'st välja keerata, muidu ei saa pärast selgitada kui võimas mootor sul ikkagi tegelikult kapoti all on :lol:
Kasutaja avatar
fedja
Huviline
Postitusi: 3632
Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
Peamine sõiduk: MB W447
Asukoht: räpina

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas fedja »

Mürka kirjutas:
InterFace kirjutas:selle dünotulemusega võib vetsus käia.
õhulugeja ei töödand ja parempoolne rehv oli koopas kinni.
pigem võta nii 98kw rattast isegi siis kui need 2 asja olid nässus.

98kw rattast on 112kw mootorist . nm tuli mootorist 350 ka sellie nässus varjändiga.

seega korralikult tegelikult on rohkem. kasvõi 60-110 võrdlus mis mul on 5.6-6.0 vahel olenevalt ilmast-teest-millest iganes. pre-fl 530d e39 näiteks saab 6.2-6.5 mis on 135kw/390nm ja tühimass 70kg raskem ainult.

samuti sõbra e36 330xd'ga (samuti 135kw) korduvalt igast asendist jõudu katsutud. ei ole ta kordagi must veel mööda sõitnud.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
e36 330xd? :shock: mingi apsakas või olen mina millestki ilma jäänud?:D
ivarm
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 06.10.2007 18:38 50
Asukoht: Harjumaa

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas ivarm »

fiziks kirjutas:kahjuks on nii, et disla power on over short range, rpm'i mõttes. ja selle vastu ei aita kahjuks eriti miski.
Pigem ikka, et moment on over short range. Powerit hoiab üleval üsna laias vahemikus.
Ise üldiselt eelistan ka bensuka ühtlast tõmmet läbi pööretevahemiku. Samas väikse võimsusega mootori puhul eelistaks pigem diislit, kuna see vähene saadaolev võimsus tuleb suure momendi tõttu kergemalt kätte.
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas fiziks »

noo jah, võibolla on sobivam tõesti nii öelda, kuigi eks need power ja moment ole ju valemiga omavahel seotud ja ainuke lisamuutuja seal valemis ongi veel rpm.
igatahes jah, point on selles, et range on short diislil. muidu oleks vist bensumootorid juba väljagi surnud vms :D ah ei tea tegelt, pole nende dislade kohta nii täpselt uurinud ka kunagi, eks neid arendatakse ja tehakse koguaeg, aga võidusõit toimub mingitel põhjustel ikkagi muude kütustega senimaani :)

"Samas väikse võimsusega mootori puhul eelistaks pigem diislit, kuna see vähene saadaolev võimsus tuleb suure momendi tõttu kergemalt kätte."
sellega täitsa nõus, aga eks see ongi nii, et oleneb autost ja oleneb selle otstarbest ning kasutajast. mingid suvalised igapäevased ja üsna lühikesed linnaotsad tööle-koju sõidaks hea meelega diisliga, mis võtab 3l sajale linnas, jõudu ei peagi olema, peaasi, et vooluga kaasa liigub kuidagi. aga jah, ostuhind ja ülelpidamise hind võiks siis ka madal olla juba :lol:
Mürka
Huviline
Postitusi: 487
Liitunud: 17.01.2011 19:22 39

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Mürka »

InterFace kirjutas: mis teil kahel häda on aru ma ei mõista :D nagu mingi vigane pisik oleks sees, et diisel ei saa ega tohi väle olla. näide kasvõi teise täpselt sama mootoriga diisli pealt mis koos minuga sinna läks - tema tõmbas mootorist 153kw. küll jah turbo on tal natukene suurema vastu vahetatud. kõik muu aga täpselt sama mis mul.
Ei mul ei ole diislite vastu mitte kõigevähematki. Mind lihtsalt ajab naerma see, kui lolli järjekindlusega Sa üritad siin kõiki veenda, et sinu auto on see parim ja võimsaim ja siis suure suuga veel teisi mahagi teed.
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1698
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Silver88 »

Diisliga saab väga eduliselt (mõningaste mööndustega) lennukikütusega JET-A1 või JET-A sõita, seega BMW diislid on lennukid. :D

Ja Marto, mis sa siin ikka vaidled, targemad annavad järele. Kes ei taha uskuda, see ei kuulagi.
Ma ka paar aastat tagasi näitasin näpuga BMW-de peale ning nüüd oman ühte. :D
Kasutaja avatar
alarh
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 01.02.2010 19:27 57

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas alarh »

Natuke bensiinimootorist ka. E36 m52b28. 60l ja 735km (seier oli alla nulli ja tulega sõitnud 100km, oleks vast kümmekond kilomeetrit otsagi saanud). Selle sees 75 prossa trassi umbes ja ülejäänud linn, külavahe, külmadotsad. 8,16l sajale pole paha, ei hellita ka viimasel ajal eriti pedaaliga.
Vasta