BMW "cold check" deaktiveerimine RC filtri abil.
BMW "cold check" deaktiveerimine RC filtri abil.
Mure selline, kuna vanematel BMW-del LCM moodulis "cold check"-i eemaldada ei saa, siis tuleb teha see mehhaaniliselt takisti ja kondensaatoriga. Kas keegi oleks nii hea ja arvutaks kõige paremad komponentide suurused? Ilmselt oleks see kasulik nii mõnelegi, kel plaanis oma autot LED-idega uuendada.
Re: BMW "cold check" deaktiveerimine RC filtri abil.
Huvitab, et mis masinatel seda teha ei õnnestunud (LCM versioon) ja mis tuledel?
Led pirnidel peaks kogu kontroll funktsioonikuuma kontrolli maha võtma, nt E39 touringul on kolmanda piduritule kontroll tehase poolt tervikuna deaktiveeritud LCM's (LCM III).
Led pirnidel peaks kogu kontroll funktsioonikuuma kontrolli maha võtma, nt E39 touringul on kolmanda piduritule kontroll tehase poolt tervikuna deaktiveeritud LCM's (LCM III).
Kood: Vali kõik
CC_MELDUNG_BL_M
nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_BL_M
nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_BL_M
nicht_aktiv
FEHLER_3.BREMSLEUCHTE
nicht_melden
Re: BMW "cold check" deaktiveerimine RC filtri abil.
BMW PAsoft scanneriga tuleb igal autoga erinev leht ette, ühel näiteks selline:

Kuid oleks reversingust ka cold check vaja maha võtta.

Kuid oleks reversingust ka cold check vaja maha võtta.
Re: BMW "cold check" deaktiveerimine RC filtri abil.
Mis masinaga (väljalaske aasta) tegu on kus sellist valikut ei paku?
Re: BMW "cold check" deaktiveerimine RC filtri abil.
Numbrituledele lähevad 10w 33ohm takistid ja probleem kadunud. Alguses mõtlesin kondeka ka panna (ostsin isegi valmis, suurust ei mäleta, aga võin kontrollida kui vaja on), aga ainult takistiga kadus nii veateade kui värlemine. Autoks E46 330i 2001a. Ilmselt oleks saanud cold-checki välja ka lülitada, aga takistiga tundus lihtsam ja kiirem.
Põssadipõssadipõssadipõssadi-põsspõss