Diisli pihusti otsad!
Diisli pihusti otsad!
Masinaks mul 95/12 e36 318TDS, ning tahtsin soetada omale uued pihusti otsad, aga vaja oli pihusti otsadel olevat numbrit. Küsimus siis oleks kus ma selle numbri saaks ilma et ma peaks pihustit maha kakkuma.
Googledasin aga ei ledinud suurt midagi, leidsin ainult pihusti koodi aga sellest vähe kasu.
Et äkki keegi on soetanud endale sellise margile otsasid ja oskab õelda selle koodi.
Igasugused vastused teretulnud.
Googledasin aga ei ledinud suurt midagi, leidsin ainult pihusti koodi aga sellest vähe kasu.
Et äkki keegi on soetanud endale sellise margile otsasid ja oskab õelda selle koodi.
Igasugused vastused teretulnud.
Tel. +61 432 826 913
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Diisli pihusti otsad!
kes asjast midagi jagavad need võtavad masina andmete järgi sellised asjad välja..




´17 4Drive
Re: Diisli pihusti otsad!
Pihusti korpuse küljes on pihusti mark küljes. Peaks auto küljes saama lugeda küll. Selle järgi juba poes otsitakse kataloogi järgi välja mis pihustiotsa mark on. Tds-idel peaks olema DNS3000D. M41 ja M51 mootoritel on samad pihustid.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: Diisli pihusti otsad!
Täname!!!Kalev kirjutas:DN0SD318 on boschi kood ja ots on sama, mis 2.5tds alates 02.96.a
Tel. +61 432 826 913
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Diisli pihusti otsad!
Ja millega/kuidas sa pärast otsa vahetsut pihusti parameetrid paikka sätid ?????
Või mõtled et vahetad otsa lihtsalt ära ja ongi kõik ?????
Või mõtled et vahetad otsa lihtsalt ära ja ongi kõik ?????
Re: Diisli pihusti otsad!
Täpselt nii.Maximaator kirjutas:Ja millega/kuidas sa pärast otsa vahetsut pihusti parameetrid paikka sätid ?????
Või mõtled et vahetad otsa lihtsalt ära ja ongi kõik ?????
Tel. +61 432 826 913
Re: Diisli pihusti otsad!
Jah ja siis on avanemissurve 150bari aseml 200 või siis 100. Iga pihustiots on individuaalne. 1/10mm annab juba avanemissurvele juurde 10 bar. Niiet enne mõtle kui lollustega tegelema hakkad.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: Diisli pihusti otsad!
Aitäh igasuguse informatsiooni eest, aga ei vaja õpetusi remondi osas. Oli vaja ainult koodi ning selle andis kasutaja kalev. Loeme ikka ennem teema läbi kui sõna võtame.sander k kirjutas:Jah ja siis on avanemissurve 150bari aseml 200 või siis 100. Iga pihustiots on individuaalne. 1/10mm annab juba avanemissurvele juurde 10 bar. Niiet enne mõtle kui lollustega tegelema hakkad.
Ette tänades.
Tel. +61 432 826 913
Re: Diisli pihusti otsad!
OK. aga kui minna teemast jälle kaugemale:
Kui võtta vanad pihustid ja uued otsad panna 1:1 peale ning seibid puahstada, pesta ja tagasi 1:1. Siis teoorias peaks saama uue pihusti nagu originaalis tehasest
Kui ots on õige ning originaal- siis ri tohiks probleeme olla. Kord sai nii ühe 524td tehtud.
Kui võtta vanad pihustid ja uued otsad panna 1:1 peale ning seibid puahstada, pesta ja tagasi 1:1. Siis teoorias peaks saama uue pihusti nagu originaalis tehasest

Re: Diisli pihusti otsad!
Jamh phmt küll jäävad avanemis surved samaks. Aga igaksjuhuks stendist läbi lasta enne kokku panemist. Oma masinale sai pandud DTP pihusti otsad teised mida panna on Bosch, igasugused teised hiinakad ja muud, nende kohapealt ei oska õelda.Danil523 kirjutas:OK. aga kui minna teemast jälle kaugemale:
Kui võtta vanad pihustid ja uued otsad panna 1:1 peale ning seibid puahstada, pesta ja tagasi 1:1. Siis teoorias peaks saama uue pihusti nagu originaalis tehasestKui ots on õige ning originaal- siis ri tohiks probleeme olla. Kord sai nii ühe 524td tehtud.
Tel. +61 432 826 913