M52 125kw - 141kw
- MartinH.
- Huviline
- Postitusi: 815
- Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
- Peamine sõiduk: e46 2.8ci
- Asukoht: Maardu
M52 125kw - 141kw
Kuna foorumist ei leidnud teemat 125 ja 141kw mootorite erinevustest siis uurin asja.Niipalju olen teada saanud,et mootorite erinevus on sisselaskes,väljalaskes ja ajus.Ehk siis kui ma enda 125kw mootoril vahetan eelpool mainitud jupid 141kw omade vastu siis ongi mul see lisa 16kw olemas? Kas sisselase,väljalase vanosega ja vanoseta mootoril on erinevad või ühesugused? Äkki on keegi selle raja läbi käinud ning oskab asjakohast nõu anda nimetatud juppide vahetusel kui ka töö mõttekusel.
Aitäh!
Aitäh!
- Prez
- Huviline
- Postitusi: 149
- Liitunud: 03.10.2010 16:23 38
- Peamine sõiduk: BMW 323i
- Asukoht: Tallinn
Re: M52 125kw - 141kw
Mis aasta mootoritest jutt käib? Sest M52 ei tehtud 141kW minu teada (142kw 2.8L oli).
Kas 2000+ aasta 520 vs 525 mootoritest?
Need peaks juba M54 moootrid olema - 2.2L 125kw vs 2.5L 141kw
Või vanematest M52 2.5L 125kw vs M50 2.5L 141kw?
M52 ilma vanoseta ei tehtudki.
Kas 2000+ aasta 520 vs 525 mootoritest?
Need peaks juba M54 moootrid olema - 2.2L 125kw vs 2.5L 141kw
Või vanematest M52 2.5L 125kw vs M50 2.5L 141kw?
M52 ilma vanoseta ei tehtudki.
BMW 323i E36 - 1/4mile 15,4294 140,5km/h
- MartinH.
- Huviline
- Postitusi: 815
- Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
- Peamine sõiduk: e46 2.8ci
- Asukoht: Maardu
Re: M52 125kw - 141kw
Auto on 97a 523i.Ehk siis peaks olema vanem tüüp.Ma mõtlesin just seda kas e36 ja e34 141kw mootorid samad.
- Prez
- Huviline
- Postitusi: 149
- Liitunud: 03.10.2010 16:23 38
- Peamine sõiduk: BMW 323i
- Asukoht: Tallinn
Re: M52 125kw - 141kw
Ei ole ju samad siis, üks on M52 ja teine M50 mootor. Üsna erinevad ikka teised.
Infoks et E36'ed 323i (125kw) vs 325i (141kw) on sama kiired tehase andmete järgi, mõlemad 0-100km/h 8sekundit.
Aga M50 2.5L sisselaskekollektorit saab panna küll 523 mootori külge!
Ühel 323'el ja 328 omanikul on siin foorumis see läbi tehtud, kasutajanimed hetkel meelde ei tule.
Väike tutvustav link ka selle kohta
http://m50manifold.com//index.php
Infoks et E36'ed 323i (125kw) vs 325i (141kw) on sama kiired tehase andmete järgi, mõlemad 0-100km/h 8sekundit.

Aga M50 2.5L sisselaskekollektorit saab panna küll 523 mootori külge!
Ühel 323'el ja 328 omanikul on siin foorumis see läbi tehtud, kasutajanimed hetkel meelde ei tule.
Väike tutvustav link ka selle kohta
http://m50manifold.com//index.php
BMW 323i E36 - 1/4mile 15,4294 140,5km/h
- MartinH.
- Huviline
- Postitusi: 815
- Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
- Peamine sõiduk: e46 2.8ci
- Asukoht: Maardu
Re: M52 125kw - 141kw
Jah,väljendasin ennast valesti.Ma mõtlesin seda,et kas e36,e34,e39 141 kw mootoritel sisselase sama.Ja kas piisab väljalaskekollektori vahetusest või peab kuni viimase pütini kõik välja vahetama?
Re: M52 125kw - 141kw
No kui sa enne end valesti väljendasid, siis nüüd ajad sa vapsee putru ja kapsaid välja. Tee nüüd endale selgeks, mida sa täpselt küsida tahad ja siis katsu oma küsimus uuesti formuleerida. Mina ei saanud sinu praegusest soustist peale 3 kordset lugemist midagi aru.MartinH. kirjutas:Jah,väljendasin ennast valesti.Ma mõtlesin seda,et kas e36,e34,e39 141 kw mootoritel sisselase sama.Ja kas piisab väljalaskekollektori vahetusest või peab kuni viimase pütini kõik välja vahetama?
- Prez
- Huviline
- Postitusi: 149
- Liitunud: 03.10.2010 16:23 38
- Peamine sõiduk: BMW 323i
- Asukoht: Tallinn
Re: M52 125kw - 141kw
Aga milleks üldse väljalaset puutuda??MartinH. kirjutas:Jah,väljendasin ennast valesti.Ma mõtlesin seda,et kas e36,e34,e39 141 kw mootoritel sisselase sama.Ja kas piisab väljalaskekollektori vahetusest või peab kuni viimase pütini kõik välja vahetama?
Nad on mõlemad ju 2.5L, nii et arvatavasti ka üsna sarnase läbilaskevõimega.
Sisselase on probleem.
E36 2.5 ja E34 2.5 sisselaskekollekotrid peaksid samad vist olema, täitsa kindel ei ole muidugi.
BMW 323i E36 - 1/4mile 15,4294 140,5km/h
- MartinH.
- Huviline
- Postitusi: 815
- Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
- Peamine sõiduk: e46 2.8ci
- Asukoht: Maardu
Re: M52 125kw - 141kw
SorriMürka kirjutas:No kui sa enne end valesti väljendasid, siis nüüd ajad sa vapsee putru ja kapsaid välja. Tee nüüd endale selgeks, mida sa täpselt küsida tahad ja siis katsu oma küsimus uuesti formuleerida. Mina ei saanud sinu praegusest soustist peale 3 kordset lugemist midagi aru.MartinH. kirjutas:Jah,väljendasin ennast valesti.Ma mõtlesin seda,et kas e36,e34,e39 141 kw mootoritel sisselase sama.Ja kas piisab väljalaskekollektori vahetusest või peab kuni viimase pütini kõik välja vahetama?

Re: M52 125kw - 141kw
M50-(B25/B20) on peal E36'l ja E34'l. Nende erinevus on ainult mootori käppades, õlipumbas ja karteri põhjas. E39'l polegi M50 kunagi peal olnud.
Re: M52 125kw - 141kw
Mis asja sa üldse ehitad omale? Mis mootorit tuunid, mida saavutada tahad?
Hetkel su jutt tõesti "naised saunas rääkisid".....
Hetkel su jutt tõesti "naised saunas rääkisid".....
- MartinH.
- Huviline
- Postitusi: 815
- Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
- Peamine sõiduk: e46 2.8ci
- Asukoht: Maardu
Re: M52 125kw - 141kw
Plaanis on saada oma M52(125kw) mootorist 141kw.Ära vahetada sisselase,väljalase ja aju.Tahangi just teada mis mootorite sisselase sobib sellele mootorile.Autoks siis 12.97 e39 523ia.
- Digimok
- Huviline
- Postitusi: 670
- Liitunud: 02.10.2009 20:07 30
- Peamine sõiduk: MB S500 W221
- Telefon: 56791348
- Asukoht: Elva
Re: M52 125kw - 141kw
M50 väljalaske kollet ei saa sa panna, kuna sellel puuduvad lambda augud. M50 mootori 2.5 liitrise sisselaske avad on M52 mootori omadest 60 protsenti suuremad ja see sobib M52 mootorile külge, kuid on vaja mõned vaakum voolikud ringi teha. Milleks aju vahetada ? e39-l on immod ja värgid e36 ja e34 seda pole see ei päästa midagi. Vanematel M50 mootoritel on Boschi tehnika uuematel aastatel Siemens (vanosega mootorid) ning nende ajud ei sobiks sinu e39 mootori juhtmestiku külge.
BMW History:
e36 325i 91; e34 530i 88; e34 530i 88; e36 316i 92; e36 318i 92; e53 x5 3.0i 02; e36 318i 92; e36 328iA 95; e36 325iA 94
e36 325i 91; e34 530i 88; e34 530i 88; e36 316i 92; e36 318i 92; e53 x5 3.0i 02; e36 318i 92; e36 328iA 95; e36 325iA 94
- MartinH.
- Huviline
- Postitusi: 815
- Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
- Peamine sõiduk: e46 2.8ci
- Asukoht: Maardu
Re: M52 125kw - 141kw
Tänud,just sellist infot mul vaja oligi.Mõned räägivad,et väljalase on ka vaja vahetada ja mõned räägivad jällegist et mitte.Oskad ka selle kohta miskit kosta? Kas 523 ja 525 ajud siis samad?
Re: M52 125kw - 141kw
See Boschi ja Siemensi jutt ei pea päris paika. M50 vanosega mootoreid on mõlemas variandis (nii Boschi kui ka Siemensi aju ja muu värgiga)
BMW-le kindel
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: M52 125kw - 141kw
The crankshaft of the 2.5 liter displacement engine is made from cast iron. The 2.8 liter
engine uses a forged steel crankshaft due to the “higherThe piston design is carried over from the M52 engine. The 2.8 liter uses a graphite coating
on the skirts to reduce friction and noise characteristics. The connecting rods are forged
steel. torque” ehk siis see pole nii lihtne, et vahetad sisselaske ära ja ongi 2.8 liitrit olemas
Ehkki küll pole täpselt samast mootorist jutt aga ega sellest kubatuuri mahust ei saa mingil juhul mööda minna (loe, et vahetad sisselaske ära ja ongi kohe suurem kubatuur olemas
)
engine uses a forged steel crankshaft due to the “higherThe piston design is carried over from the M52 engine. The 2.8 liter uses a graphite coating
on the skirts to reduce friction and noise characteristics. The connecting rods are forged
steel. torque” ehk siis see pole nii lihtne, et vahetad sisselaske ära ja ongi 2.8 liitrit olemas

Ehkki küll pole täpselt samast mootorist jutt aga ega sellest kubatuuri mahust ei saa mingil juhul mööda minna (loe, et vahetad sisselaske ära ja ongi kohe suurem kubatuur olemas

- MartinH.
- Huviline
- Postitusi: 815
- Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
- Peamine sõiduk: e46 2.8ci
- Asukoht: Maardu
Re: M52 125kw - 141kw
523 ja 525 kubatuur ju sama mu meelest(2494ccm) ja 2,8(2793ccm).Ja mis vahe on M50 ja M54 mootoritel?M54 on siis uuem mootor?Kubatuuri ma juurde ei plaani saada aga kw küll.Ja mis vahe on veel M50b25 ja M50TUb25 mootoritel?
Re: M52 125kw - 141kw
M50B25 on 141KW vanoseta ja
M50TUB25 on 141KW vanosega.
Väga palju vastuseid annab sulle koheselt muidugi http://WWW.GOOGLE.COM" onclick="window.open(this.href);return false; http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50" onclick="window.open(this.href);return false;
M50B25
The 2.5 L (2494 cc) M50B25 was introduced with the 1991 525i/525ix . It has an 84 mm bore and 75 mm stroke and produces 192 PS (141 kW; 189 hp) @5900 rpm and 245 N·m (181 lb·ft) @4700 rpm.
Applications:
1991-1992 E34 525i/525ix
1992 E36 325i/325is
M50TUB25
The M50TUB25 is a technologically upgraded (TU) version of the BMW M50B25, introduced in 1993. The most notable change present is the inclusion of BMW's VANOS variable cam timing system on the intake cam. Power output remains identical; however, there is a slight increase in torque at lower and medium rpms 184 vs 181.
Applications:
1993-1995 E34 525i/525ix
1993-1996 E36 325i/325is
M50TUB25 on 141KW vanosega.
Väga palju vastuseid annab sulle koheselt muidugi http://WWW.GOOGLE.COM" onclick="window.open(this.href);return false; http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50" onclick="window.open(this.href);return false;
M50B25
The 2.5 L (2494 cc) M50B25 was introduced with the 1991 525i/525ix . It has an 84 mm bore and 75 mm stroke and produces 192 PS (141 kW; 189 hp) @5900 rpm and 245 N·m (181 lb·ft) @4700 rpm.
Applications:
1991-1992 E34 525i/525ix
1992 E36 325i/325is
M50TUB25
The M50TUB25 is a technologically upgraded (TU) version of the BMW M50B25, introduced in 1993. The most notable change present is the inclusion of BMW's VANOS variable cam timing system on the intake cam. Power output remains identical; however, there is a slight increase in torque at lower and medium rpms 184 vs 181.
Applications:
1993-1995 E34 525i/525ix
1993-1996 E36 325i/325is
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: M52 125kw - 141kw
Sõidurõõm
- MartinH.
- Huviline
- Postitusi: 815
- Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
- Peamine sõiduk: e46 2.8ci
- Asukoht: Maardu
Re: M52 125kw - 141kw
Nii,sisselaske kollega on nüüd mul kõik selge,aga ajuga kuidas jääb? Kas M52tuB25 mootori ajuga see kompott töötab normaalselt või siiski pean ka selle aju M50tuB25 aju vastu vahetama?
- MartinH.
- Huviline
- Postitusi: 815
- Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
- Peamine sõiduk: e46 2.8ci
- Asukoht: Maardu
Re: M52 125kw - 141kw
Kus saada Tallinnas voolikute jaoks liitmike? Käidud hydroscandis ja mõndades ehituspoodides aga tulemus 0.
Vaja on:
25mm L-liitmik-4tk
25mm T-liitmik-1tk
4mm T-liitmik-1tk
Vaja on:
25mm L-liitmik-4tk
25mm T-liitmik-1tk
4mm T-liitmik-1tk
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: M52 125kw - 141kw
Uuri võlusõna Baltflex....foorumlane Priit_R aka "kiilakas"(
)on seal asjaline...Veerenni kandis asub...ehk saad abi

´17 4Drive
Re: M52 125kw - 141kw
kas buumer liigub paremini ka nüüd tänu sellele mida teinud oled seal ?
- MartinH.
- Huviline
- Postitusi: 815
- Liitunud: 10.02.2011 21:26 28
- Peamine sõiduk: e46 2.8ci
- Asukoht: Maardu
Re: M52 125kw - 141kw
Kõrgematel pööretel on tõesti mingi vahe sees,aga ei midagi olulist.Ma ei ole väljalaset näppinud ega ka ajule remappi teinud siis ma ka ei oska midagi täpsemalt selle kohta rääkida.Mis ma ikka öelda oskan,vähemalt tegemise rõõm on garanteeritud
.

Re: M52 125kw - 141kw
mu endal 523 ühe vanosega huvitab see kas mul istub 1:1le 528 mootor mis ka single vanos kas pistikud ja muud jutud on samad ?