4 käiguga on veel m20 masinatel, uuematel m30 ja m70 masinatel.
3 käiguga aga vanadel m30 ja m10 autodel

Väga imelik, bmwfansis üldse info puudub '95 328i kupee automaat kasti kohta...oo7 kirjutas:5K
4 käiguga on veel m20 masinatel, uuematel m30 ja m70 masinatel.
3 käiguga aga vanadel m30 ja m10 autodel
328i= 4spd auto
M3= 5spd auto.
Viide teemale endale: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1032236" onclick="window.open(this.href);return false;The 328i/is/ic used the A4S310R the M3 used the a5S 310Z in the USA/NA market.
kuna tegu on madala profiiliga rehviga siis arvatavasti suurem rõhk peaks olema sees kui 2,2...ise sõidan suveti ringi mõõtudega 225/45R17 ja 255/40R17 ning rehvirõhud on vastavalt siis 2,6 ja 2,8Bemmipoiss kirjutas:Keegi ei tea?Bemmipoiss kirjutas:Ehk keegi oskab aidata ja öelda, palju peab rehvides umbes rõhku olema?
Tegemist 225/40 ja 255/35 R18 rehvidega siis. enamasti sõidan kaksi ja auto kaal on umbes 1450kg kui see midagi ütleb. aitähh
225/45 r17 ms 2,8 ja 3,3 endal on mul nii.Riivo kirjutas:kuna tegu on madala profiiliga rehviga siis arvatavasti suurem rõhk peaks olema sees kui 2,2...ise sõidan suveti ringi mõõtudega 225/45R17 ja 255/40R17 ning rehvirõhud on vastavalt siis 2,6 ja 2,8Bemmipoiss kirjutas:Keegi ei tea?Bemmipoiss kirjutas:Ehk keegi oskab aidata ja öelda, palju peab rehvides umbes rõhku olema?
Tegemist 225/40 ja 255/35 R18 rehvidega siis. enamasti sõidan kaksi ja auto kaal on umbes 1450kg kui see midagi ütleb. aitähh
no arvestades et tegu madala profiiliga rehvidega ja suht laiad siis olgu pigem veidi rohkem kuna servad saavad rohkem valu kui tavarõhk sisse lasta, see on siililegi selgeBemmipoiss kirjutas:Kuna tundub et sööb äärmisi külgi ees, siis tuleb lasta tõesti veel juurde.
käisin kontrollimas eile ja lasin törts juurde, kuna ei teadnud palju on hea. siis sai lastud nagu manuaalis kirjas ja ette 2.2 ning taha 2.6. Läks tunduvalt jäigemaks, aga tuleb kindlasti ilmselt veel, et ta päris ära ei sööks külgi.
Ehk peakski panema ette 2.6 ja taha 2.8? rehvid siis 225/40 ja 255/35
Jah, seda küll. Polnud lihtsalt varem tähelepanu pööranud rehvirõhkudele ja märkasin hiljuti et on söönud:)Riivo kirjutas:no arvestades et tegu madala profiiliga rehvidega ja suht laiad siis olgu pigem veidi rohkem kuna servad saavad rohkem valu kui tavarõhk sisse lasta, see on siililegi selgeBemmipoiss kirjutas:Kuna tundub et sööb äärmisi külgi ees, siis tuleb lasta tõesti veel juurde.
käisin kontrollimas eile ja lasin törts juurde, kuna ei teadnud palju on hea. siis sai lastud nagu manuaalis kirjas ja ette 2.2 ning taha 2.6. Läks tunduvalt jäigemaks, aga tuleb kindlasti ilmselt veel, et ta päris ära ei sööks külgi.
Ehk peakski panema ette 2.6 ja taha 2.8? rehvid siis 225/40 ja 255/35
tekkis uus probleem samal autol. Mille järgi ma jahutus vedelikku peale valan? Kuskil mitte ühtegi MIN ega MAX märke pole, või peaks paisupaagis olema nii öelda ujuv kork vms.crime kirjutas:kui palju jahutusvedelikku läheb 99a e39 530d jahutus süsteemi?
Jah, teoorias.Pedak kirjutas:Kui tahamav kamaz või gaz 53 ees sõidab siis ei tule vingu salongi. Pmst neutraliseerib kõik võõrad "lõhnad" ära.
Mul ees 235/45, taga 255/40 17" velgedel ja selliseid rõhkusid pole kunagi kasutanud. Ees on 2,2 ja taga 2,4. Hea meelega vähendaks veel nende linnatänavate pärast, aga kuhu enam...Bemmipoiss kirjutas:Nii. Käisin ning panin 2.6 ja 3.0 rõhud. Tegin väikse prooviringi ja. Kas see peabki nii jäik olema ?
veidi ebaadekvaatne info...tuleb veidi vaeva näha ja originaalpistikud ära kaotada...need ei salli niiskust ja hakkavad läbi andma voolu...see põletabki blokid maha...kui korralikult ära isoleerida blokk ja ühendused siis kestavad blokid kaua...ledide puhul on probleemiks n-ö elektroonika keeles "surnud pikslid" ehk situatsioon kus rivist ledidest üksikud läbi põlevad...kes teab kui kvaliteetsed led-id seal on.Pedak kirjutas:Kui üldse võtta siis LED-idega. Omast kogemusest ütlen, et need CCFL-i plokid põlevad maru kähku maha.
Tänud kiire vastuse eestsiiim_k kirjutas:http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=3&t=139168
Varustus vin koodi järgi.