Egr
Egr
Selline küsimus mis asi on EGR ja miks niiöelda "pimedaks seda tehakse", mis mõju sellel autole on, head/vead?
Re: Egr
Suunab heitgaasid, mis on soojad, teisele ringile põlema.
Pimedaks tehakse selleks, et mootor saaks alati puhast ning jahedat õhku(mahub rohkem).
Tihtipeale linnas madalatel pööretel sõites, tahmab EGR klapp ära ning siis ei käi enam õhk läbi. Tekivad igasugused veakoodid, mootori avariirežiim, auto ei liigu enam nii hästi.
Tehtud selleks, et gaasid paremini ära põleks ning saastaksid vähem keskkonda.
Pimedaks tehakse selleks, et mootor saaks alati puhast ning jahedat õhku(mahub rohkem).
Tihtipeale linnas madalatel pööretel sõites, tahmab EGR klapp ära ning siis ei käi enam õhk läbi. Tekivad igasugused veakoodid, mootori avariirežiim, auto ei liigu enam nii hästi.
Tehtud selleks, et gaasid paremini ära põleks ning saastaksid vähem keskkonda.
318tds->V70
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Egr
Ma alati loen et keegi on võtnud pöördklapid välja,egr kinni,katid minema ja teab mis veel...mis siis sellega on?kas ei testitud neid mootoreid piisavalt et selliseid asju pole vaja,mis probleme tekitavad.
Re: Egr
Need on sinna pandud keskkonnakaitse, roheliste tugeval survel. EGRi ja katalüsaatorite rikked on veidi valede sõiduvõtete tagajärg diislitel. St lühikesed otsad, madalatel pööretel põristamine. Nüüd on tulnud veel DPF filtrid, mis autoomanikele suureks peavaluks ning kaotavad rahakoti vahelt raha ära.
318tds->V70
Re: Egr
Saab keegi seletada milline see egr voolik välja näeb ning kus asub?
Re: Egr
Ainult vaakumvoolikust ei pruugi piisata. Klapp võib olla kinni kiilinud ning ei sulgu/avane täies ulatuses.
318tds->V70
Re: Egr
Kas keegi on ka EGR-i jahutuslahendused ja muud jupid välja kiskunud? Milliseid juppe olete kasutanud?
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: Egr
Osadel 135kw versioonidel kindlasti.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... _silencer/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... _silencer/
Re: Egr
Panin enda M57 135kw EGR-i kinni, veidi on erksam, aga soojaks ei taha enam nii kiiresti minna. Hetkel kulub umbes 15km et soojaks mootor saaks. Peab varsti vist vooliku tagasi panema kui veel külmemaks läheb.
Selline küsimus, kas pikem soojenemine mõjutab ka kütusekulu?

Selline küsimus, kas pikem soojenemine mõjutab ka kütusekulu?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Egr
Ikka mõjutab.
Õhulugejaga isenditel on mõttetu EGR-iga sorkida. Las parem töötab ja rahu majas. Ise vähemalt ei tuvastanud küll paremat minekut TDS-l peale vaakumi eemaldamist EGR klapilt, nagu mõned siin väidavad.
Õhulugejaga isenditel on mõttetu EGR-iga sorkida. Las parem töötab ja rahu majas. Ise vähemalt ei tuvastanud küll paremat minekut TDS-l peale vaakumi eemaldamist EGR klapilt, nagu mõned siin väidavad.
tel. 51 949 859
Re: Egr
Tänud PeeterA, uurisin veel väljamaa foorumeid ja täna läheb voolik tagasi.
2nädalat tagasi pesin sisselaske täiesti puhtaks ja selliseks tahma/õliseguseks jamaks ei tohiks enam paarisaja tuhande km jooksul minna, niiet las tahmab natuke. 


Re: Egr
loomulikult, ennem eelmist talve vahetasin egr termostaadi ära ja kütusekulu vähenes 0,5-1 liiter/100km kohta.BMW Rh+ kirjutas:Panin enda M57 135kw EGR-i kinni, veidi on erksam, aga soojaks ei taha enam nii kiiresti minna. Hetkel kulub umbes 15km et soojaks mootor saaks. Peab varsti vist vooliku tagasi panema kui veel külmemaks läheb.![]()
Selline küsimus, kas pikem soojenemine mõjutab ka kütusekulu?
Suvel eriti see ei tohiks mõjutada, aga talvel ei püsind auto maanteel töösoegi kuna egr termostaat jamas. Ja seega sõitsin külma mootoriga mis suurendas kütusekulu ja rikkus ka ilmselt mootorit.
Re: Egr
Termostaatidega sain eelmine aasta õnneks korda, aga peale tänast vooliku reinstalli masin jälle soe.
Tänase päeva õppetund, et M57 mootoril Egr-i ei tasu näppida. 


- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Egr
ennekõike muudab see mootori tühikäiku paremaks kuna igast paska ei tule uuesti sisselaskesse...teisalt õhulugejata tds-il hoiab turbo töös paarituhande pöörde juurest , hea nt maanteel koheselt möödasõite teha...avatud egr-i puhul boost oli olematu sealmaal...PeeterA kirjutas:Ise vähemalt ei tuvastanud küll paremat minekut TDS-l peale vaakumi eemaldamist EGR klapilt, nagu mõned siin väidavad.
´17 4Drive
Re: Egr
Kas see 13 km nagu liiga kaua ei ole? Ma teie egri jutu peale just täna hommikul vaatasin, et mootor oli 4 km järel soe. Seda siis egri kasutades ja maantee peal.InterFace kirjutas:Et eelmine post liiga pikaks ei veni. Täna siis panin EGRile volla tagasi. Suurt vahet tegelt pole veel kuna +7c juures jõudis 88c'ni 13km'ga linnasõidul.