

Tänud!!Rain530 kirjutas:Kui sa E39 offsetiga rattad E60-ne alla paned, siis on vaja ka tsentreerimis rõngaid, muidu võid sõidu ajal tunda kerget vibra. Nimelt E39 ja E60-ne puhul on velgede keskavad erinevad - E39 -> 74,1 ja E60 -> 72,6.
Seega jah, E60-ne alt tulnud velgi E39 alla ei pane. Vastupidi on võimalik, aga siis on vaja kasutada tsentreerimisrõngaid.
Ok, see sama laiade velgede jms jutt tuli audimeestelt kes raiusid et nelikutel peab ka velg ja rehv mõlemal teljel sama lai olema jne.Anti kirjutas:18" tehaseveljed on esimesed 8" ja tagumised 8,5" laiad.
Rehvimõõt siis ette nähtud vastavalt 225/40 ette ja 255/35 taha, ei pea sama laiad olema.
Teatud neliveolistel lendab vahekast laiali kui on erinevad rehvid(nt.voyager),lülitavatel nelikutel pole kuigi hull asi ja bemmidel on ka suht hea lahendus...Peaasi,et ühel teljel 215/45 ja teisel 225/50 r17 ei pane...Kujutan ette,et siis juba lõhub ka seal.BMW Rh+ kirjutas:Ok, see sama laiade velgede jms jutt tuli audimeestelt kes raiusid et nelikutel peab ka velg ja rehv mõlemal teljel sama lai olema jne.Anti kirjutas:18" tehaseveljed on esimesed 8" ja tagumised 8,5" laiad.
Rehvimõõt siis ette nähtud vastavalt 225/40 ette ja 255/35 taha, ei pea sama laiad olema.Nagu ma aru saan siis ei ole nelikutel oluline, peaasi et rehvimõõtude diameetrid/kõrgused jms võrdlemisi sama jääks?
Muide kas kellelgil on sellelt lehelt velgede ostmisega kogemusi või oskate soovitada mõnda lehte, kus veljed mõistliku hinnaga müügis? http://market.autopartsfair.com/
Nagu ma aru olen saandud, et peaasi rehvi mõõdud(diameeter, kõrgus jms vägagi sama jääks, Nt ette 225/40 ja taha 255/35). Um-s olen viimasel ajal käinud, aga seal ei ole kunagi see küsimus meelde tulnud.StenV70 kirjutas:Teatud neliveolistel lendab vahekast laiali kui on erinevad rehvid(nt.voyager),lülitavatel nelikutel pole kuigi hull asi ja bemmidel on ka suht hea lahendus...Peaasi,et ühel teljel 215/45 ja teisel 225/50 r17 ei pane...Kujutan ette,et siis juba lõhub ka seal.BMW Rh+ kirjutas:Ok, see sama laiade velgede jms jutt tuli audimeestelt kes raiusid et nelikutel peab ka velg ja rehv mõlemal teljel sama lai olema jne.Anti kirjutas:18" tehaseveljed on esimesed 8" ja tagumised 8,5" laiad.
Rehvimõõt siis ette nähtud vastavalt 225/40 ette ja 255/35 taha, ei pea sama laiad olema.Nagu ma aru saan siis ei ole nelikutel oluline, peaasi et rehvimõõtude diameetrid/kõrgused jms võrdlemisi sama jääks?
Muide kas kellelgil on sellelt lehelt velgede ostmisega kogemusi või oskate soovitada mõnda lehte, kus veljed mõistliku hinnaga müügis? http://market.autopartsfair.com/
Kindlam on margiesindusest järgi küsida ja rahu majas.
Kurja, kas olen mina loll või mis aga ei saa praegu sellest ET asjast õigesti aru.fedja kirjutas:vähemalt 30mmflansi,et normaalne välja näeks.Aeret kirjutas:tere siuke küsimus kas e36 veljed lähevad e34 alla ?
Offset 45 antud velgedel mida tahaksin soetada!
viiese offsetiga liigub palju rohkem ilusaid velgi,mis sa nende kolmeste omadega jändad
Ok, mind siis eksitas joonisel näidatud ET suund. Lihtsas keeles öelduna, ET numbri kasvades liigub velg hoopis sügavamale koopasse!? Ehk siis mida suurem et, seda lähemal velje välimisele servale asub rummu kinnitus koht? Sedapidi jah meikib sensi flants ja ET vähenemine flantsi paksuse arvelt.agoy kirjutas:Neid tsentreerimisrõngaid on igast autopoest saada. Või siis vähemalt ettetellimisega.
ET ehk offset (nihe) on kaugus rummul velje kinnituskohast kuni velje keskkohani. Kui on positiivne ET, siis on see kaugus rummust sissepoole.
Näiteks on velje ET 40, siis see tähendab, et velje tsentri ja rummu vaheline kaugus on 40mm. Kui panna vahele 22mm flants, siis see toob velge väljapoole 22mm ja tsentri ehk rummu vaheline kaugus muutub 22mm võrra väiksemaks ja saadud ET on 18.