Kui väljalaske heli tämbrist rääkida, siis jah, nagu juba eelpool mainitud, resode kaotamine on esimene samm. Lisaks on lõviosa nendes videotes mängida ka Magnaflow püttidel, mis on nagu loodud selliste helide tootmiseks. Ühtlasi on kindlasti väga tähtis ka see, et lai toru läbimõõt määrab helikõrgust (mida laiem toru, seda madalam pitch). Muidugi sellega kaasneb ka suurem võnge ja kõrgem db-müra. Odav sport pütt ei sobi siinpuhul, auto hakkab "jõmisema", selline vastik peavalu tekitav heli. Sinna otsa muidugi veel ka mida sirgem toru kogupikkuses seda parem, teravaid nurki ei tohi olla toru pööramisel (odavalt kähku keevitatud töid olen näinud selliseid), keevised toru sees peaksid olema siledad, ning ka toru materjal määrab palju. Võib ju vaielda aga minu meelest roostevaba paksema seinaga toru teeb ikka hoopis mahlasemat ja tihkemat heli kui tavaline toru. Ühtlasi läbi roostevaba toru, kostub iga löögitakt palju selgemini, sealt ka tuleb see iseloomulik "teravus" esile, maakeeli 'VRRRRRRRRRR'..
Niipalju siis ahju audio teemadel..

PS! Oluline on ka see pisiasi, et tee mis sa tahad, V6/V8 mootorita ei saa iialgi seda õiget saundi kätte
