Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Vahetasin õli ning filtri. Nullisin ka õlinäidu ning hakkas põlema õlituli ainult tühikäigul.
Pakkuge variante mis teha ja kas oleks mida veel nullida tuleks?
Pakkuge variante mis teha ja kas oleks mida veel nullida tuleks?
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
ei saa sinu kirjeldusest täpselt aru milles seisneb probleem?
kas tühikäigul põleb õlirõhu tuli mis asetseb akutule kõrval üleval keskel?
kui see tuli põleb siis on sul õlirõhuga probleemid...äkki õlikogus mis mootoris väga väike?
äkki jätsid õlivahetusel midagi tegemata/tegid valesti?
kas tühikäigul põleb õlirõhu tuli mis asetseb akutule kõrval üleval keskel?
kui see tuli põleb siis on sul õlirõhuga probleemid...äkki õlikogus mis mootoris väga väike?
äkki jätsid õlivahetusel midagi tegemata/tegid valesti?
E36 m50b20
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Heix kirjutas:ei saa sinu kirjeldusest täpselt aru milles seisneb probleem?
kas tühikäigul põleb õlirõhu tuli mis asetseb akutule kõrval üleval keskel?
kui see tuli põleb siis on sul õlirõhuga probleemid...äkki õlikogus mis mootoris väga väike?
äkki jätsid õlivahetusel midagi tegemata/tegid valesti?
võimalik ka õli vale viskoossus ehk panid nt liiga vedela õli sisse aga seda eriti ei usu..
E36 m50b20
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Autoks siis oli e39 525tds sai vahetatud filter ning oli õliks oli saw 10-40.
ja põlema hakkas akutule kõrval õli tuli jah. kuskilt lugesin, et mingi tõrge on teistelgi tekkinud peale õlivahetust selle õlitulega aga ei leidnuud enam seda postitust siit foorumist üles.
ja põlema hakkas akutule kõrval õli tuli jah. kuskilt lugesin, et mingi tõrge on teistelgi tekkinud peale õlivahetust selle õlitulega aga ei leidnuud enam seda postitust siit foorumist üles.
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
palju sisse läks?2r90 kirjutas:Autoks siis oli e39 525tds sai vahetatud filter ning oli õliks oli saw 10-40.
ja põlema hakkas akutule kõrval õli tuli jah. kuskilt lugesin, et mingi tõrge on teistelgi tekkinud peale õlivahetust selle õlitulega aga ei leidnuud enam seda postitust siit foorumist üles.
+372 5 100 607
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Räägi korra kuidas õli vahetasid (lahtiseletatult)?
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
õli läks sisse 6,5/L.
Õli välja, filter küljest, filtri elemendil tihendi vahetused, filter õli täis ja kokku tagasi,õli sisse, õige aparaadiga õli tulede nullimine.
Täpselt nii ta käis.
Ega natuke teises järjekorras et ennem õli mingil määral ja siis filter ei tohiks lugeda midagi! kuulsin kuskilt et oli ka sama laadne probleem olnud aga se ei tohiks tähendada ju .
Õlivarras näitab maximumi ja sai ka koe proovitud akuklemmide koos hoidmist mis pidi ajule mõjuma,ag aei aidanud ka see.
Õli välja, filter küljest, filtri elemendil tihendi vahetused, filter õli täis ja kokku tagasi,õli sisse, õige aparaadiga õli tulede nullimine.
Täpselt nii ta käis.
Ega natuke teises järjekorras et ennem õli mingil määral ja siis filter ei tohiks lugeda midagi! kuulsin kuskilt et oli ka sama laadne probleem olnud aga se ei tohiks tähendada ju .
Õlivarras näitab maximumi ja sai ka koe proovitud akuklemmide koos hoidmist mis pidi ajule mõjuma,ag aei aidanud ka see.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Kõik oleks nagu õige. Räägi täpsemalt, mis õli sisse läks ja kas kohe kui auto käima panid hakkas tuli põlema?
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Tulin mõttele, et äkki õlitatsik sitane!
Pole sellel autol uurinud kus se asuda võiks oskaks keegi täpsema asukha anda ennem kui tunked selga ajan?
Pole sellel autol uurinud kus se asuda võiks oskaks keegi täpsema asukha anda ennem kui tunked selga ajan?
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
võib se olla õlielemendi taga täpselt ploki pool?
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 13.02.2012 19:13 25
- Peamine sõiduk: E36 cabrio
- Asukoht: Tallinn
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Ei ole nüüd konkreetselt kursis milline õlifilter sellel autol kasutusel on. Kuid omal juhtus ühekorra nii, et sai ostetud odavama otsa filter(sellel mootoril oli õlifiltri sees rõhu klapp). See klapp ei toiminud korralikult ja sama moodi läks õlituli põlema - ehk siis praak filter. Vahetasin filtri uue kallima vastu välja ja probleem lahenes.
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
6.5L on vähe selle mootori jaoks, + filter 300ml. pane rohkem õli
+372 5 100 607
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Kuskohast selline info pärineb ja kas see 300ml juurde valamine kustutab lõpuks tule äraEdson520 kirjutas:6.5L on vähe selle mootori jaoks, + filter 300ml. pane rohkem õli


Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Kogenud fordimees võtab poodi vana jupi kaasa!
Mess with the best and u die like the rest...:)
Mess with the best and u die like the rest...:)
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
0,5l muidu ei pane tuli polema, tundub et kas filtriga jama voi ei lainud niipalju mis oli kirjutatud, kas on raske olitaset kontrollida?Mart_L kirjutas:Kuskohast selline info pärineb ja kas see 300ml juurde valamine kustutab lõpuks tule äraEdson520 kirjutas:6.5L on vähe selle mootori jaoks, + filter 300ml. pane rohkem õliAga teemasse, siis soovitaks samuti filtriosa kriitiliselt üle vaadata kuna endalgi vilgutas kunagi B-osa filtri pärast tuld
+372 5 100 607
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
sellel element õlifiltrer minu teada ju, vaevalt, et sellel midagi viga!!! Kui plekist siis muidugi võib selle viga olla...
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Kas akutulest vasakul või paremal? Vasakul pool on õlitaseme märgutuli, paremal õlirõhu hoiatustuli.2r90 kirjutas:Autoks siis oli e39 525tds sai vahetatud filter ning oli õliks oli saw 10-40.
ja põlema hakkas akutule kõrval õli tuli jah. kuskilt lugesin, et mingi tõrge on teistelgi tekkinud peale õlivahetust selle õlitulega aga ei leidnuud enam seda postitust siit foorumist üles.
tel. 51 949 859
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
300g vähem õli ei mõju õlirõhule grammigi. 2-3 liitrit võib ka nii suure karteri puhul puudu olla ilma et rõhk kaoks. Niiet õlikoguse teooria võib kohe ära unustada. Pealegi oli hädaline kuskil kirjutanud, et varras näitab max taset.
Võib proovida mõnda teist filtrit igaks juhuks. Ükskõik millist, pole üldiselt vahet. Aga see ka siiski väheusutav, et filter su rasket elu siin põhjustab.
Võiks mõõta õlimanometriga kas reaalselt ka ikka rõhk puudu on. Või siis kohe vahetada rõhuandur igaks juhuks.
Aga küsimus on hoopis see, kas on sinu käes sellel autol varem ka õli on vahetanud? Või on auto hiljuti ostetud?
Kui on vastsoetatud auto ja ajalugu teadmata, siis võib arvata. et müügiks oli mingit õli viskoossuse suurendajat lisatud, et viledaks kulunud väntvõlli saalte vahelt surve maha ei jookseks.
Võib proovida mõnda teist filtrit igaks juhuks. Ükskõik millist, pole üldiselt vahet. Aga see ka siiski väheusutav, et filter su rasket elu siin põhjustab.
Võiks mõõta õlimanometriga kas reaalselt ka ikka rõhk puudu on. Või siis kohe vahetada rõhuandur igaks juhuks.
Aga küsimus on hoopis see, kas on sinu käes sellel autol varem ka õli on vahetanud? Või on auto hiljuti ostetud?
Kui on vastsoetatud auto ja ajalugu teadmata, siis võib arvata. et müügiks oli mingit õli viskoossuse suurendajat lisatud, et viledaks kulunud väntvõlli saalte vahelt surve maha ei jookseks.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Olen kuulnud küll, kus halvasti olev filter laseb õlirõhu maha.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
pigem kahtlustaks ka filtrit, äkki juhtus, et ei lükanud õlifiltri korgi otsa korralikult sisse. Filter läheb ju sinna suht tihkelt selga nagu mingi randi taha. Hakkasid kinni keerama ja niipea kui filter jõudis kopsiku põhja võis kaas hakata filtrit kaasa vedama ja keeras kaheksasse. Ükskord oleks endal see õnnestunud peaaegu aga lõpp läks järjest raskemaks ja otsustasin välja keerata. Suurt pahandust tookord õnneks ei juhtunud. See üks teooria, kui reaalne asi on pead ise järgi vaatama.
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Natuke teemast mööda aga kas filtri kopsik tuleb kohe õli täis valada. Mina pole kunagi kohe valanud, filter sisse, kopsik kinni , õli mootorisse. Auto käima , natsa mootor töötab, jätan uuesti seisu ja siis lisan õli normi. Miks see kopsik eraldi tuleb täis valada?
Kui mootor tööle panna, siis ta jookseb ju ise täis.
Kui mootor tööle panna, siis ta jookseb ju ise täis.
E-46 323 98a. 125kw
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Ei ole vaja muidugi.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Ma igaks juhuks kirjutan siia oma variandi ka. Mul oli suurem tihendite vahetus ja ununes hiljem õlifiltri kaaneküljest selline torujas moodustis lauapeale ( hiljem prügikasti ) . Samamoodi põles tühikäigul ja gaasi andes kadus ära. 10euri uus kaan ja voilaa. lihtsalt igaksjuhuks.
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
Asjaolude kokkusattumine ja pumba poldid lahti näiteks.
52 72 989
- bmwRe39
- Huviline
- Postitusi: 702
- Liitunud: 14.03.2011 23:49 03
- Peamine sõiduk: BMW X5 e53
- Asukoht: Norway.FI.Jõgeva.Rakvere
Re: Peale õlivahetust, õlituli tühikäigul põleb. Miks?
enda 530d kasutasin WIX filtrit ja oli sama probleem...takkaotsa oli filter kokku tõmbunud...igatahes minul algas see jama odavast filtrist..
parimat
parimat
Horsepower sells cars, torque wins races - V8-s and diesels