Pumba jahutuseks? või on jahedama kütusega tõmme ka parem?

arnis kirjutas:Uurisin ka seda teemat. Sain teada, et kuna, kütus, mis tuleb pihustitelt tagasi
on ligikaudu 70 kraadi, siis TDS-il näiteks see voolas paaki otse. Korraliku sõiduga
või tühjema paagiga on lõpuks kogu paak 60 kraadi.
Ja termodünaamika on termodünaamika: jahedam kütus paisub ja põleb
paremini/kiiremini kui peaaegu kuum kütus. Intercooleri ülesanne on
turbos kokkusurutud õhk, mis samuti kuum, maha jahutada, et silindrisse
mahuks maksimaalselt õhku, et omakorda plahvatuse tulemusena oleks rõhk
kõrgeim. Kui nüüd jahedasse silindrisse pritsida tulist kütust, on selle põlemisega
natuke teine teema, esiteks, kütus hakkab jahtuma ja silindris olev õhk hakkab
soojenema, siis alles hakatakse kokku suruma, asi soojeneb veel ja lõpuks käib
pauk.
Jahutades kütus tagasi 30 kanti on asi juba kordades parem.
Kokkuvõttes jahedam kütus töötab paremini. Lisaks, kuum kütus aurab aktiivsemalt,
seda annaks tunda teoreetiliselt isegi paagi täitmisel.
Esimeste jaoks on vaja vedru ja amorti, aga tagumise võin sul arvutiga lasta nii kõrgeks kui ise tahadMaarekk kirjutas:BMW E39 touring, tagumised amordid peaks vist nivoo olema (kui tean õigesti)? Õhu pealt vist mingisugune süsteem äkki, näiteks õhkpadi vms. oli mingi aeg tagant katki, siis üks tagumine pool oli maas. 98a masin, diisel TDS.
Küsimus rumal ja lihtne - mis variandid on auto madaldamiseks?
Kindlasti mehanismist tekkinud probleem.Ilma selleta saad odavamalt kindlasti,aga kuidas sa seda klaasi paigaldamist ette kujutad- panet puu pulga vahele või?Martin kirjutas:Küsimus nimelt selline, et pikka aega juhiaken täiesti alla liikuda ei tahtnud... Siis ükspäev jooksis ta siinidest täitsa välja (sellele eelnes kõva pauk) kuid sain ta kuidagi tagasi paika ja üles kinni. Sellest ajast saati pole teda ise puutunud kuni sõbranna otsustas juhiakent avada ja järsku aken purunes lihtsalt kildudeks, nagu ta oleks olnud pinge all vms.
Nüüd siit ka ostusoov/küsimus, kas ilmselt on mul ka mehhanismi vaja uut või olukord ilmselt nii hull ei ole? Mulle sobiks ka variant kui lihtsalt saaks prügikoti asemele akna ja enam kunagi seda akent avada ei saaks. Kui nii saaks tunduvalt odavamalt?
Kui lukustusnuppu all hoida, kas ei sulgu? Sama on, kui võtmega lukustades hoiad võtit lukustus asendis. Järelpaigaldatud signadel on harilikult (mitte kõigil vist) komfort funktsioon, mida saab progeda soovi korral.chiwauwa kirjutas:kuidas teha nii et lahtised aknad sulguksid kui uksed lukustada kesklukkust / signast ??
Pornosigna juhib komforti väga edukalt, pane ainult toimima..ole aint mees ja ühenda ära kui komfort süsteem olemas masinal.arnis kirjutas:Originaalis saab seda juurde progreda. Pornosigna puhul oled täiesti üksi.
ews-i vahetus käib kogend leedu vargal ca 30 sek mitte kauem. peale seda paaritad mootoriaju EWS-iga ära kasutades ediabas interface ja käivitad. niimoodi saab näiteks e39/e46/e53 -e käivitadaarnis kirjutas:No kodeerimises on konkreetselt olemas valik: kas signa lülitub välja võtmega keerates või mitte.
Olen eelistanud valikut: "mitte" ja võtmega uksi avades hakkab karjuma.
Nii et küsin üle, kuidas saab originaalalarmist mööda?
Ja EWSi vahetus ei käi "klõpsti" ja mootor käivitub. Mootor ei anna kütust peale, ei lähe ta kuhugi.