Nemad oskavad kindlasti põhjuse öelda

Kui ta käima läks, siis ilmselt küünlad töötavad. Võibolla siis igal autol pole märguannet.Ragnar kirjutas:Kas kõikidel diislitel ei ole eelsüüte indikaator lampi armatuuris ette nähtud või kuna ta põlema peaks? Teatud nurga alt vaadata siis spiraali kujutis paistab aga põlemas ma pole seda veel näinud.
Ka täna kui -14c panin käima peale 48h seismist ei näidanud seda.
kindlasti on, äkki pirn läbi või mingi muu jurasigaelmar kirjutas:Kui ta käima läks, siis ilmselt küünlad töötavad. Võibolla siis igal autol pole märguannet.Ragnar kirjutas:Kas kõikidel diislitel ei ole eelsüüte indikaator lampi armatuuris ette nähtud või kuna ta põlema peaks? Teatud nurga alt vaadata siis spiraali kujutis paistab aga põlemas ma pole seda veel näinud.
Ka täna kui -14c panin käima peale 48h seismist ei näidanud seda.
E34 kindlasti, parem oleks 2.5 R6 mootoriga, aga kui korralikku ei ole, siis 2.0 ka hea.Saarlane. kirjutas:Ei näinud mõtet selle küsimuse pärast uut teemat teha. Järgmine kevad saan 18 ja üpris tihti hoian e34 ja e36 kuulutustel silma peal, nimelt olen 195 cm pikk seega e34 oleks mõistlikum variant? Tahtsin küsida ka mootorite kohta, peaksin kindlasti R6 poole vaatama? Hakkaksin sõitma igapäev kooli edasi-tagasi 40 km. Näiteks 2.0 R6 bensiin manuaaliga e34 oleks hea valik?
Majanduslikult on E39 üks parimatest valikutest siiamaani.Saarlane. kirjutas:E36-s olen istunud ja suurus ning mugavus mängib siiski suurt rolli, ei soovi tikukarbis istuda põlved vastu küljeklaasi. 2.5l oleks muidugi hea valik, aga pole näinud eriti selliseid. E39-d on ka üpris hääde hindadega, aga need mis siin 2000 euro juures on enamasti läbi aetud raped?
Tänud!arnis kirjutas:Majanduslikult on E39 üks parimatest valikutest siiamaani.Saarlane. kirjutas:E36-s olen istunud ja suurus ning mugavus mängib siiski suurt rolli, ei soovi tikukarbis istuda põlved vastu küljeklaasi. 2.5l oleks muidugi hea valik, aga pole näinud eriti selliseid. E39-d on ka üpris hääde hindadega, aga need mis siin 2000 euro juures on enamasti läbi aetud raped?
2000€ eest saab kas lisadega ja sealhulgas roostet jms VÕI
2000€ saab üsna plangu ja vähem probleeme kaubapeale.
Nahkistmed+xenon+roolinupud ja kõik selline ainult TÕSTAB hinda.
Kuna su pakkumine suuremaks ei lähe, siia sellisel juhul
korraliku lisavarustusega auto on arvatavasti väga hapu.
Enamik vanemad kui 98 hakkavad kõik otsa saama, sealhulgas
igasugused E34 ja E36 - kõik võib sees tore olla, aga kas kere on puudu või
banaan on või.. VÕI... see maksab rohkem kui 2000€
Näiteks Laagri diislikeskuses lase kontrollida. Kontroll tasuta aga kui ots pekkis pead selle ära vahetama seal ja ots oli vist 7euriDanielle kirjutas:Kas 92.aasta TDS-il on ka kuskil mingisugune karterituulutus filter ?
Kas keegi oskab head kohta soovitada, kus Tds-i pihusteid testida ning mis selle maksumus võiks olla. Või on keegi juba oma pihusteid lasknud testida ja oskab lähemalt rääkida?
tundub, et ongi.Tauri_J kirjutas:äkki pirn läbi või mingi muu jura