Autoks on 330xd 135kw 2002a. Mure järgmine: panen auto käima ja u. 30 sekundiga on karter kütust ääreni täis.
Esimest korda juhtus nii, et sõidu ajal u. 30km/h lõi tiksu sisse ja pöörde üles u. 3000rpm ning siis järsku suri maha. Sai lahkama hakatud ja vaadatud, et õli norm on vähemalt 2x üle. Õli ja diisli segu sai mootorist välja lastud (14l) ja sisselaske kolle maha kistud ning silindrid ka seest tühjaks tehtud. Kui sai uuesti kokku ja õli normi, siis masin käis 30 sekundit ning suri uuesti maha. Õlivarrast kontrollides siis on jälle kütust täis.
Loogika ütleb, et asi ei saa milleski muus olla kui kõrgsurve pumbas....
Kuna ise olen uus BMW-de ala siis ehk oskab keegi aidata?
M57 probleem mootoriga/kõrgsurvepumbaga
Re: M57 probleem mootoriga/kõrgsurvepumbaga
Probleem selles, et kütus ei plahvata sul.
Pakun, et viga pihustites, pump lihtsalt lööb ju rõhu üles common railil ja pihusteid avatakse elektrooniliselt.
Kuigi väga tuttav CR-iga ei ole, endal vanem mehaaniliste pihutitega m47.
Pakun, et viga pihustites, pump lihtsalt lööb ju rõhu üles common railil ja pihusteid avatakse elektrooniliselt.
Kuigi väga tuttav CR-iga ei ole, endal vanem mehaaniliste pihutitega m47.
Re: M57 probleem mootoriga/kõrgsurvepumbaga
Ei usu, et pihustid suudavad 30 sekundiga 4l kütust karterisse uhada.
Re: M57 probleem mootoriga/kõrgsurvepumbaga
kuidas kütus muudmoodi karterisse jõuab?
Re: M57 probleem mootoriga/kõrgsurvepumbaga
Kahtlustaks ka kõrgsurvepumba otsatihendit. Sellise kiirusega saab ainult sealt nii suur kogus kütet karterisse joosta. Pihustite kaudu vaevalt nii suurt kütusehulka läbi jaksab lüüa. Vaja veel ju mööda pääseda kolvirõngastest jne.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: M57 probleem mootoriga/kõrgsurvepumbaga
Tõsi vanal pumbal oli otsatihend läinud aga asi läks nüüd veel huvitavamaks. Uus(kasutatud aga kontrollitud) pump peal, auto läks kohe käima ilusti, karterisse midagi juurde ei tekkinud, käis kohapeal u. 10min ja niikui sõitma hakkasin suri välja uuest. Etteande pump lööb kütuse üles ilusti aga kõrgsurve pumbast enam pihustitesse midagi eriti ei tule, alguses starterit andes tuli natuke õhu ja kütuse segust vahtu ning hiljem mitte midagi.
Kas on lootust, et mingi andur või vaakum vms kalab? Ei tahaks hästi uskuda, et pumba hammasrataste mutter lahti pääses ja pump ei käi lihtsalt ringi. Sai mutter korralikult ikka kinni venitatud.
Kas on lootust, et mingi andur või vaakum vms kalab? Ei tahaks hästi uskuda, et pumba hammasrataste mutter lahti pääses ja pump ei käi lihtsalt ringi. Sai mutter korralikult ikka kinni venitatud.
Re: M57 probleem mootoriga/kõrgsurvepumbaga
Vaata surveklappi, mis pumba peal on, see otseselt reguleerib kütuse hulka mis latti jõuab.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC