Auto ujub teel...
puksid
kuula Silwerit ja vaheta need prillid tagasilla küljes ja väga kriitiliselt vaata suuri sillapukse - oli endalgi kunagi E34 524 td ja mure oli täpselt sama - keerasin ka roolivarda küljes oleva mutika pingumale
Minult kõik mis puudutab püssirohtu ja ilutulestikke.
niih - saaga jätkub 
uued rehvid all, rooliots vahetatud - tulemus endine... auto tahab vägisi sirgel siledal teel suunda muuta, küll ühele, küll teisele poole. Oma rahustuseks kruttisin roolikari mutrit ka, kuid see tulemust peale rooi raskemaks muutumise ei andnud.
ühesõnaga homme veel tagasilla kallale...
...ja kas e34-l välimine rooliots jääbki koonusesse niivõrd õvasti kinni? Jändasin teisega 4h


uued rehvid all, rooliots vahetatud - tulemus endine... auto tahab vägisi sirgel siledal teel suunda muuta, küll ühele, küll teisele poole. Oma rahustuseks kruttisin roolikari mutrit ka, kuid see tulemust peale rooi raskemaks muutumise ei andnud.
ühesõnaga homme veel tagasilla kallale...
...ja kas e34-l välimine rooliots jääbki koonusesse niivõrd õvasti kinni? Jändasin teisega 4h


Hans kirjutas:Kas sa oma pika katsetuse tulemusena juba mingit seadupärasust ei näe?


Kuna sai vahetatud rooliots ja sillastendi järjekord pikk (järgmiseks nädalaks aeg), siis sai tehtud väheke kodust reguleerimist (mõne mehe mõistes porno). Alustasin sellest, et uue otsa alla pannes jätsin mõõduka kokkujooksu. Asi selle tõttu sama. Edasi proovisin kokkujooksu võimalikult täpseks ajada. See igegi viis tulemuse võrreldes endisega paremale tasemele. Kuna peab veel mõned päevad n.ö. paigast sillaga liiklema, siis jätsin asja nii nagu on.
Hakkavad meelde tulema eero sõnad, et kas sillastend tehti ikka korralikult

Sobrasin väheke ka paberites... Viimane stend autol oli aasta alguses UMis tehtud pärast õõtsade vahetust. Siis veel minupoolt käidud ca nädal tagasi Termakis, kus kõik väideti korras olevat.
Järgmise soorituse lasen teha Artelli 5 ÜV punkti juures asuvas stendis.
& TO rodza: sellel autol pole roolilatti

Väike küsimus laiale ringile....
Kas siin leiduks mõni mees, kes oleks nõus oma e34 kanalile ajama, et saaks nö teisest autost mingi võrdluse... Kui kaks masinat kõrvuti, siis ehk oskab millestki kinni haarata. Kanal on oma ja asub Vääna-Jõesuus. Vaeva kompenseeriks hea meelega väikese õllega

Mina pole enam ammu kuskil sillastendis käinud, käin alati linnukas Veiksi juures, kes oma tehtud torusüsteemiga (selline veneajast) regullib alati asja ideaalseks.
Kui sul seal veel kanal on, siis peaks koduste vahenditega kokkujooksu päris heaks saama, tõstuki peal on see jama, et saada nii enamvähem.
Kui sul seal veel kanal on, siis peaks koduste vahenditega kokkujooksu päris heaks saama, tõstuki peal on see jama, et saada nii enamvähem.
Mercedes EQS 450+ 2022
Niih, natuke vett merre voolanud ja auto kallal üht teist jälle näpitud, et sellest va "ujumisest" lahti saada.
Pärast viimaseid postitusi sai Valdekuga konsulteerides vahetatud õõtshoova puksid, mis olid surnud, kuna olid alla pandud vales asendis ja seda vähem kui aasta tagasi UMis - kivi nende kapsaaeda. Lisaks sellele ka palju kõneainet pakkunud tagasilla kaheksad. Enam ei andnud põhja all enam midagi loksuma.
Tulemus oli, nagu karta, suur ja ümmargune null. Auto ei püsi teel.
Läksin siis suure nurinaga uuesti sillastendi - üllatus-üllatus, sealt anti auto tagasi ja öeldi, et paraleelvarras õhtul....
Uuesti kihutasin Valdeku juurde konsulteerima (endal kahjuks garaa kola täis). Logistasime varrast siit-sealt, sai maha võetud ja siis uuesti teist väänatud, mitte üks lõtk välja ei tulnud. Kuna aga oli uus varras tellitud, siis sai see alla pandud. Visuaalselt ja käpaga proovides polnud uuel ja vanal mingit vahet.
Pärast proovimist selgus, et siia kivi alla oligi koer maetud
Seega ka teistele, kellel on probleeme e34 ujumisega ja kui kõik muu tundub korras olevat, siis proovida paraleelvarda vahetust. Nagu näha ei avastanud vigast detaili ei mina ise, remondimees ega ka 3 sillareguleerimistöökoda, kuid ühest väikesest asjast oli jama kui palju.
Nüüd püsib auto teel nagu naelutatult ja sõidurõõmu jälle kui palju.
Kokkuvõttes megasuured tänud Valdekule, kes ära kannatas minu ja minu vigase auto ning leidis mitu korda vaba hetke et auto tõstukile ajada.
Ja kui numbritest rääkida, siis kogu see vea otsing läks mulle uute juppide näol maksma 10 000.- ja juurde veel remondirahad ja sillastendid. Aga see-eest on auto sillamajandus nagu uus.
Pärast viimaseid postitusi sai Valdekuga konsulteerides vahetatud õõtshoova puksid, mis olid surnud, kuna olid alla pandud vales asendis ja seda vähem kui aasta tagasi UMis - kivi nende kapsaaeda. Lisaks sellele ka palju kõneainet pakkunud tagasilla kaheksad. Enam ei andnud põhja all enam midagi loksuma.
Tulemus oli, nagu karta, suur ja ümmargune null. Auto ei püsi teel.
Läksin siis suure nurinaga uuesti sillastendi - üllatus-üllatus, sealt anti auto tagasi ja öeldi, et paraleelvarras õhtul....
Uuesti kihutasin Valdeku juurde konsulteerima (endal kahjuks garaa kola täis). Logistasime varrast siit-sealt, sai maha võetud ja siis uuesti teist väänatud, mitte üks lõtk välja ei tulnud. Kuna aga oli uus varras tellitud, siis sai see alla pandud. Visuaalselt ja käpaga proovides polnud uuel ja vanal mingit vahet.
Pärast proovimist selgus, et siia kivi alla oligi koer maetud

Nüüd püsib auto teel nagu naelutatult ja sõidurõõmu jälle kui palju.
Kokkuvõttes megasuured tänud Valdekule, kes ära kannatas minu ja minu vigase auto ning leidis mitu korda vaba hetke et auto tõstukile ajada.
Ja kui numbritest rääkida, siis kogu see vea otsing läks mulle uute juppide näol maksma 10 000.- ja juurde veel remondirahad ja sillastendid. Aga see-eest on auto sillamajandus nagu uus.
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
Esisild ujub , autoks E36 318 94\12
Tere!
kui auto seisab ja eest jalaga kummi togida suunaga tahapoole; siis on jube loks sees ; seda mõlemal esirattal; mis võiks olla selle põhjus;; vahetatud on õõtshoova tagumised puksid ja välissarniirid::nii ma enam sõita ei julge;kui rattad ja rool ei tee seda mida tegema peavad
mis võib veel sellist asja põhjustada; kas sisemised zarniirid?või mõni rooliotstest::oleks väga tänulik asjatundjate abi eest!!!
kui auto seisab ja eest jalaga kummi togida suunaga tahapoole; siis on jube loks sees ; seda mõlemal esirattal; mis võiks olla selle põhjus;; vahetatud on õõtshoova tagumised puksid ja välissarniirid::nii ma enam sõita ei julge;kui rattad ja rool ei tee seda mida tegema peavad
mis võib veel sellist asja põhjustada; kas sisemised zarniirid?või mõni rooliotstest::oleks väga tänulik asjatundjate abi eest!!!
-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
nu e36 (nagu ma oletan) peaks asi veel lihtsam olema. tungi üles ratas alt ja kindla pakule et maha ei vaju jne. heebliga vääna kõik läbi. nii ei oska oletada kuna ma lasin omal kõik mis võimalik sildas ära vahetada korraga. nii jutujärgi küll ei oska oletada mis võib läbi olla. kui rooliotsad siis rooli ei taha ratastega koostööd teha. stabikaga ja sharniiridega peaks sõites ka kolisema. soovitus sõida ainult töökotta.
minu probleem mahub enamvähem samasse teemasse.. äkki keegi aitab mindki
autol e36 mõlemad tagavedrud altpoolt otsast murdunud.. ühelt poolt on vedru kaotanud pikkuses umbes 2 cm ja teisel poolt veelgi rohkem! ühesõnaga mõlemad verdud on lühemad ja natuke erineva oikkusega..
samal ajal on roolis suuremal kiirusel vibratsioon ja auto kaldub vaikselt paremale (paremal ka vedru lühem)..
kas see juhitavuse ebastabiilsus võib olla põhjustatud katkistest vedrudest?
autol e36 mõlemad tagavedrud altpoolt otsast murdunud.. ühelt poolt on vedru kaotanud pikkuses umbes 2 cm ja teisel poolt veelgi rohkem! ühesõnaga mõlemad verdud on lühemad ja natuke erineva oikkusega..
samal ajal on roolis suuremal kiirusel vibratsioon ja auto kaldub vaikselt paremale (paremal ka vedru lühem)..
kas see juhitavuse ebastabiilsus võib olla põhjustatud katkistest vedrudest?
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
o tempra o moreskapsauss kirjutas:minu probleem mahub enamvähem samasse teemasse.. äkki keegi aitab mindki
autol e36 mõlemad tagavedrud altpoolt otsast murdunud.. ühelt poolt on vedru kaotanud pikkuses umbes 2 cm ja teisel poolt veelgi rohkem! ühesõnaga mõlemad verdud on lühemad ja natuke erineva oikkusega..
samal ajal on roolis suuremal kiirusel vibratsioon ja auto kaldub vaikselt paremale (paremal ka vedru lühem)..
kas see juhitavuse ebastabiilsus võib olla põhjustatud katkistest vedrudest?

- Aeret
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 03.10.2010 12:18 30
- Peamine sõiduk: Bmw e60 525
- Asukoht: Eesti
Re: Auto ujub teel...
Tere!
Mure järgmine: Sai autoga käidud ÜV-el
JA kõik korras ja ilus tore.
Sai siis sõidetud Võrust -Tartu kiirusl 90-100 tehes rooliga liigutuse paremale ja tagasi sirgeks ning vasakule ja tagasi sirgeks on tunda kuidas tagumised rattad nägu tahaks ette keerata ,ühesõnaga kukub ujuma
Sai siis Tartu ärasõidetud ja seal koheselt üv punkti mindud .Seal loksutati kõik läbi vaadati kõik kinni ja öeldi ,et kõik korras ,rehvirõhud ka korras aga aru ei saand milles viga
Autol all 195 /65 talverehvid (uued)
Auto: Bmw e34
Mure järgmine: Sai autoga käidud ÜV-el
JA kõik korras ja ilus tore.
Sai siis sõidetud Võrust -Tartu kiirusl 90-100 tehes rooliga liigutuse paremale ja tagasi sirgeks ning vasakule ja tagasi sirgeks on tunda kuidas tagumised rattad nägu tahaks ette keerata ,ühesõnaga kukub ujuma

Sai siis Tartu ärasõidetud ja seal koheselt üv punkti mindud .Seal loksutati kõik läbi vaadati kõik kinni ja öeldi ,et kõik korras ,rehvirõhud ka korras aga aru ei saand milles viga

Autol all 195 /65 talverehvid (uued)
Auto: Bmw e34
Re: Auto ujub teel...
Amorte oled kontrollinud?
- Aeret
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 03.10.2010 12:18 30
- Peamine sõiduk: Bmw e60 525
- Asukoht: Eesti
Re: Auto ujub teel...
Tagumised suhteliselt uued ja jäigad esimesed ka suhteliselt jäigad ,vetruma ei jää 

Re: Auto ujub teel...
Ülevaatuspunktid võid kohe ära unustada, kuna need ei ole enamus kohtades piisavalt pädevad. Mine parem kuskile korralikku kohta kontrolli.
- Aeret
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 03.10.2010 12:18 30
- Peamine sõiduk: Bmw e60 525
- Asukoht: Eesti
Re: Auto ujub teel...
Oskab keegi Tartus-Võrust mingit head kohta soovitada?
Re: Auto ujub teel...
Endal ka sama probleem e34 touringuga, kõik tundub visuaalselt ja loksutades korras, aga ujub nii rõvedalt teel. Peaks ka proovima seda paraleel varda värki.
Re: Auto ujub teel...
proovi kõigepealt esimesed ja tagumised rattad omavahel ära vahetada ja rõhk rehvides õigeks. endal oli kunagi nii, sattusid pehmeme karkassiga rehvid taha ja ujus mis kole.
Re: Auto ujub teel...
tervist mul ka mure autoga sama seis nagu siin teised kasutajad on kirjutanud et auto ujub. tegemist siis bmw e60 servtronic rooliga. pm linnavahel sõittes kõik ok kiirus väike ujumist pole, aga maanteel tekib selline väike lõtk nagu rooli sisse suuremal kiirusela hakkab ujuma. veermik on vahetatud esisillast tagasillani kõik peale sisemiste rooliotsade kuna need olid korras. Käidud kahes ülevaatuspunktis autot loksutamas ja ühest öeldi et minimaalne roolilõtk sõites tundma ei peaks , aga ise tunnen auto teel ei püsi olen omanud ise 4 bmwd ennem ja pole ühegagi sellist jama olnud. Eelmine nädal sai ostetud ka tutikad rehvid ja sillastend tehtud. Ehk oskab keegi soovitada kus oleks roolilati kontrolli mõistlik teha ?