
jass161 kirjutas:Pole Masteri prottil häda midagi, täitsa sõidetav võrreldes mingi hiinakaga. Kõik ei saa kulutada 500e rehvide pealeMuidugi Continentaliga võrrelda ei saa
jass161 kirjutas:Pole Masteri prottil häda midagi, täitsa sõidetav võrreldes mingi hiinakaga. Kõik ei saa kulutada 500e rehvide pealeMuidugi Continentaliga võrrelda ei saa
18" tõllaratad on jah.seppa kirjutas:Antud rehvid mida välja pakkusin -on samas hinna klassisjass161 kirjutas:Pole Masteri prottil häda midagi, täitsa sõidetav võrreldes mingi hiinakaga. Kõik ei saa kulutada 500e rehvide pealeMuidugi Continentaliga võrrelda ei saa
Kas neid Masteri protte tehakse üldse 18"?jass161 kirjutas:18" tõllaratad on jah.seppa kirjutas:Antud rehvid mida välja pakkusin -on samas hinna klassisjass161 kirjutas:Pole Masteri prottil häda midagi, täitsa sõidetav võrreldes mingi hiinakaga. Kõik ei saa kulutada 500e rehvide pealeMuidugi Continentaliga võrrelda ei saa
235/50 R18 97T Master Nordic 3 125.-
Kui saad autot tõstukile ajada, siis keera rool ühele või teisele poole põhja ja keeruta ratast. Kui ragin sees, siis välimine veovõll (liigend) peetis jah. Juhul kui sirgelt sõites ragiseb, siis võib sisemine liigend kulunud olla.matuling kirjutas:Selline küsimus, et 330xd ja kui rattad ühele poole välja keerata täiesti siis (nagu pooltelg) jõnksutab ja ragiseb vaikselt liikudes. Samuti kui minna anda siis mingi hetk viskab korraks ragina sisse. Pooltelg peetis?
Ja siis, kas kellelgi on kogemus ka rehvidega, et kui ma panen ette 215 laia ja taha 225 kas võib tekkida probleeme? Pole ise nelikut omanud kunagi...
Esisild läbis just kap. remondi. Silla regulli peab tõesti ära tegema ja võimalik, et asi selles. See et kõigil ei ole raha, et 17 tolli uusi naelu osta ei tähenda, et ma mingid pastlad sinna alla ostan.Ma®tin kirjutas:Ei uju su auto rehvi laiuse pärast, tee sillad korda, vajadusel regulli ning pane võimalikud uued rehvid alla. Vanade ja kulunud rehvidega otsib ka korras autoga teed.
Iseenesest muidugi kurb, kui auto jaoks raha on aga rehvide mitte. Eelkõige teiste suhtes.
Eelsüüte küünalde relee on korras? Proovi õhulugeja juhe tagant võtta ja siis käivitada. Kas jahutusvedeliku temp ja õhutemp andurid on korras?fm25 kirjutas:Oskab keegi öelda milles viga olla võib?
Tegemist e36 318tds-iga,kui on öö läbi seisnud siis tahab külmast peast pikka käiamist ja kui käima läheb siis ajab hirmsat halli tossu välja aga soojast peast läheb hästi käima.
Eelsüüte küünlad on korras.
Mootori aju kodeerimine sind ei aita vaja ikka ews mootoriga paaritada. Otsi pro hooldusest abiKarl. kirjutas:Leiab siit kellegi kes kodeeriks mootori aju ära või paaritaks immo ära?
"The independent ventilation blows air into the passenger compartment to lower interior temperatures."Martti_V kirjutas:Tere,
Ehk keegi lahke inimene oskab seletada, kuidas e61-l need taimerid töötavad? Suve poole sai proovitud, jahedat nagu puhus, aga kas neid saab panna ka sooja puhuma?
See pole ülelaadimine kui tuled vilguvad. Generaator on pekkis. Kui multimeeter näitab 14.4V või rohkem, siis on ülelaadimine, ja aku läheb pikemal sõidul kuumaks. Kas süüte sissepanekul akutuli põleb? Kui jah, siis dioodid on läbi, kui ei, siis on harjad puru. 62a aku puhul tulede vilkumisel on tegemist ikkagi pingeregulaatoriga, see võib ka läbi olla. Ei tea, nii on raske midagi diagnoosida. Terve generaator võib pekkis olla.etachris kirjutas:Sai vahetatud autol genekas, ennem oli 80amprine, panin nüüd 90amprise peale. Alguses oli nagu ülelaadimine, tuled vilkusid tühikäigul ja kuni 3k'ni. Mõtlesin et panen teise aku peale, 62a vahetasin 68a vastu. Siis enam tühikäigul ja üldse ei jauranud. Mingi 10min laadisin töötava mootoriga akut ja proovisin uuesti tööle ja kõik toimis. Läksin proovi tiirupeale, mingi 1km sõitnud jäin korra seisma. Vaatasin korraks viskas aku tule põlema. Andsin gaasi kadus ära, ning siis sõitsin ja sõitsin edasi aku pealt. Isegi aku tuli ei põlenud. Jõudsin vähemalt koju ja aku tühi. ( auto suri välja )
Siis kui oli 62a aku peal ja tuled vilkusid lõi ka mõlemad lähitule pirnid läbi, mitte küll korraga aga väikse vahega.
Kas tõesti siis aku pärast jamab nii hullult või mis asi võib ülelaadimist tekitada.
Kuna aega pole siis järgmisel vabal päeval plaan vana geneka harjad ja pingeregulaator ära vahetada. Aku täis laadida korralikult ja siis vaadata. Juhtmed asjad kõik küljes, mõistus hakkab nagu otsa saama.
E36 2.0mootoriga.
Kokkusattumus. Ma saan aru kui paned tuttuued pirnid ja need ka lähevad läbi.etachris kirjutas:No aga miks pirnid läbi läksid ? Tuled vilkusid. Nagunii plaan kõik asjad ära vahetada vana genekal.
B-osa ei ole tootja, B-osa on tootjate rühm. See, et teisel B kuidagi töötab, ei tähenda, et sinu B on sama B mis töötas.Europrojektz kirjutas:Keegi m50b25 mootoril b-osa nuka ja vända andurit on vahetanud ja toimivad?
Juhul kui ostad, siis pead ette vaatama, et antakse induktsioonandurit, sest osad annavad ekslikult Halli andurit (Siemensi ECU). (M50 mootoril on mõlemad kasutusel, olenevalt siis ECU tootjast)Europrojektz kirjutas:Keegi m50b25 mootoril b-osa nuka ja vända andurit on vahetanud ja toimivad?
õrnalt sikutades, klaas nagadega kinni.j.j. kirjutas:Mismoodi eemaldada E36 küljepeegli klaasi, et midagi ära ei lõhuks?