K: Veakoodid ja tähendused.
- wautzer
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
- Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
- Asukoht: Tallinn-Pärnu
K: Veakoodid ja tähendused.
Eile sai teha üks korralik äkiline kiirenuds mille tagajärjel läks põlema mootri tuli! Suretasin välja!
Arvuti järgi.... ning jutt järgmine!
P1260- reduced fuel quantity , due to low fuel pressure-not present
P1190 Rail pressure range/performance-not present
Vead kustutatud... töötab auto ilusti edasi.. Tean ,et vahest teeb põhjaalune pump imelikke hääli! KAs võib süüdistada teda?
Soojana läheb pikalt käima!
Tegemist siis M57D25 mootoriga.
Jään targemate kommentaare ootama!
Arvuti järgi.... ning jutt järgmine!
P1260- reduced fuel quantity , due to low fuel pressure-not present
P1190 Rail pressure range/performance-not present
Vead kustutatud... töötab auto ilusti edasi.. Tean ,et vahest teeb põhjaalune pump imelikke hääli! KAs võib süüdistada teda?
Soojana läheb pikalt käima!
Tegemist siis M57D25 mootoriga.
Jään targemate kommentaare ootama!
Re: K: Veakoodid ja tähendused.
Jah võib. Kuid kui põhjaalune pump röögib vahest, siis tihedamini
on probleem paagipumbaga. Kontrolli õhumulle kapoti alt voolikutes.
on probleem paagipumbaga. Kontrolli õhumulle kapoti alt voolikutes.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- wautzer
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
- Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
- Asukoht: Tallinn-Pärnu
Re: K: Veakoodid ja tähendused.
Tänud vastamast! Põhjaalune pump sai uus! Tundub ,et läks paremaks. Kahtlustan ka veel raili surve andurit!arnis kirjutas:Jah võib. Kuid kui põhjaalune pump röögib vahest, siis tihedamini
on probleem paagipumbaga. Kontrolli õhumulle kapoti alt voolikutes.
- wautzer
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
- Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
- Asukoht: Tallinn-Pärnu
Re: K: Veakoodid ja tähendused.
Tänan muretsemast, Kuno_TKuno_T kirjutas:Kütust võiks ka paaki kallata. Täpselt sellised veateated nagu kütus oleks lõppemas.


- wautzer
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
- Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
- Asukoht: Tallinn-Pärnu
Re: K: Veakoodid ja tähendused.
Pole veel viga lahendand! Täna tekkis veel üks viga juurte
P1189 - No Rail Pressure at Engine Start (Not Present)
Samas auto töötab suht ühtlaselt ja vahepeal pööre, kergelt kõigub.. Kas võivad mängida siin rolli andurid (k,survepumba küljes ja Raili küljes )
Parimatega: wautzer
P1189 - No Rail Pressure at Engine Start (Not Present)
Samas auto töötab suht ühtlaselt ja vahepeal pööre, kergelt kõigub.. Kas võivad mängida siin rolli andurid (k,survepumba küljes ja Raili küljes )
Parimatega: wautzer
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: K: Veakoodid ja tähendused.
Vaheta rõhuregulaator ära
- wautzer
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
- Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
- Asukoht: Tallinn-Pärnu
Re: K: Veakoodid ja tähendused.
See on siis K.Survepumbaküljes olev ?jass161 kirjutas:Vaheta rõhuregulaator ära
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: K: Veakoodid ja tähendused.
Muidugi hea oleks vaadata raili rõhku käivitusel. Kuidas ta sul käivitub?
- wautzer
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
- Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
- Asukoht: Tallinn-Pärnu
Re: K: Veakoodid ja tähendused.
Külmalt käivitub hästi! Töösoojalt on käivitus pikk (ca 3-5 sekundit)jass161 kirjutas:Muidugi hea oleks vaadata raili rõhku käivitusel. Kuidas ta sul käivitub?
- wautzer
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
- Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
- Asukoht: Tallinn-Pärnu
Re: K: Veakoodid ja tähendused.
Nii.. Vahepeal vahetasin ära siis K.Survepumba küljes oleva solenoid klapi ja raili surve anduri..
Muudest koodisdest sain lahti. Kuid nüüd ei taha enam üldse soojana käima minna. Eile ketrasin töösoojana 20sek või isegi rohkem ning siis käivitus. Kui käima saab töötab hästi , ei lonka ega midagi ja minek on hea. Külmalt jällegi 1.5 pöörde pill. Ise kahtlustan ,et kas mõni pihusti ei või lolli mängida??
Palun targemate arvamusi...
NB! Paak sai kõrini jällegi täis! Nii ,et kütuse muret ei ole!
Kordub taas kood: P1189 - No Rail Pressure at Engine Start
Muudest koodisdest sain lahti. Kuid nüüd ei taha enam üldse soojana käima minna. Eile ketrasin töösoojana 20sek või isegi rohkem ning siis käivitus. Kui käima saab töötab hästi , ei lonka ega midagi ja minek on hea. Külmalt jällegi 1.5 pöörde pill. Ise kahtlustan ,et kas mõni pihusti ei või lolli mängida??
Palun targemate arvamusi...
NB! Paak sai kõrini jällegi täis! Nii ,et kütuse muret ei ole!
Kordub taas kood: P1189 - No Rail Pressure at Engine Start
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: K: Veakoodid ja tähendused.
Rõhuregulaatori esine söel oli puhas? Ja palju sul lati rõhku näitab soekäivitusel? Pihustide tagasivoolud ära mõõta.
- wautzer
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 12.12.2009 17:52 20
- Peamine sõiduk: Audi a8 4.2tdi BI-Turbo
- Asukoht: Tallinn-Pärnu
Re: K: Veakoodid ja tähendused.
Vanal rõhulregulaatoril oli sõel ilus ja puhas. aseme läks ka muidu juba kasutatud rõhuregulaator millel polnud üldse sõela! Ennem läks seda läks soojana mingi 5 sec max käima! nüüd ei lähe üldse töösoojana! ilmselt peab korra seda uuesti vahetamajass161 kirjutas:Rõhuregulaatori esine söel oli puhas? Ja palju sul lati rõhku näitab soekäivitusel? Pihustide tagasivoolud ära mõõta.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: K: Veakoodid ja tähendused.
Sealt jätkawautzer kirjutas:Vanal rõhulregulaatoril oli sõel ilus ja puhas. aseme läks ka muidu juba kasutatud rõhuregulaator millel polnud üldse sõela! Ennem läks seda läks soojana mingi 5 sec max käima! nüüd ei lähe üldse töösoojana! ilmselt peab korra seda uuesti vahetamajass161 kirjutas:Rõhuregulaatori esine söel oli puhas? Ja palju sul lati rõhku näitab soekäivitusel? Pihustide tagasivoolud ära mõõta.