N47 jne diisel, HOIATUS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Kett sai 04/2013 viimati uue numbri ja ilmselt saab varsti jälle uue. Probleem jätkub.
Viimati muutis ttsys, 07.03.2015 14:50 00, muudetud 2 korda kokku.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
N47 inimesed läksid algul kurjaks, sest paha Kuno läks nende kalli vara turuväärtuse kallale
Nüüd vist peaksite selle eest, et tänu sellele teemale osad oma autodele tasuta uued ketid saavad ja ehk ka mõni mootor terveks jääb, talle vist hoopis õlled välja tegema


Nüüd vist peaksite selle eest, et tänu sellele teemale osad oma autodele tasuta uued ketid saavad ja ehk ka mõni mootor terveks jääb, talle vist hoopis õlled välja tegema


-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
F20 lendasid lõpu pool juba 30k km peal nii, et saavad mitu korda vahetada.
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Pônev arutelu teil siin tekkinud
Poleks seda siin lugenud siis sôidaks ikka kôriseva ketiga.Esimene diisel masin ja arvasin,et normaalne hääl,vanad diislid teevad veel hullemat
Huvitav mis tingimused peavad täidetud olema,et selle mootoriga jutule vôetakse.
Mul auto 1,5 aastat tagasi Eestisse toodud ja UM polnud ennem käinud ning läbisôit oli 201000 km.

Poleks seda siin lugenud siis sôidaks ikka kôriseva ketiga.Esimene diisel masin ja arvasin,et normaalne hääl,vanad diislid teevad veel hullemat

Huvitav mis tingimused peavad täidetud olema,et selle mootoriga jutule vôetakse.
Mul auto 1,5 aastat tagasi Eestisse toodud ja UM polnud ennem käinud ning läbisôit oli 201000 km.
E70 4.8i /// E93 335i
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
garantiil on tingimused
tagasikutsumisel ehk "recall"-il peab olema bmw
Aga nii ta on enamus tagasikutsumistel, et enamustel juhtudel mingeid tingimusi ei ole.
tagasikutsumisel ehk "recall"-il peab olema bmw

Aga nii ta on enamus tagasikutsumistel, et enamustel juhtudel mingeid tingimusi ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Uue varuosanumbri saamine ei tähenda alati seda, et midagi on muudetud selle varuosa parameetrites ehk tehnilises konfiguratsioonis. Uus number võib tingitud olla ka näiteks tarneahela muudatusest. Neid kette on ilmselt pikalt vaja laos hoida nii, et kogused, tarnetingimused ja loomulikult hind peavad strateegiliselt klappima. Viimane hinnamuutus ei luba samuti vähematki järeldusi teha; eriti veel seda, et kett on olulise hinnalangusega ühtlasi ka tehniliselt paremaks muudetud vm.
Kuni 04/2013 11318510014:

Hetkel kehtiv 11318572503:

Kuni 04/2013 11318510014:

Hetkel kehtiv 11318572503:

- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Kindlasti keegi teab mainida, miks see ratas vahetusse peaks minema?Kuno_T kirjutas:Juba ainuüksi väntvõll oli UM-is 977 .
H2 kaudu sain sellise tulemuse (mingi väike allahindlus on ka sees):
11217803479 AUSTAUSCH KURBELWELLE MIT LAGERSCHALEN AT Pfandpauschale 50,00 BMW 10 13.83 865.66 € 1 865.66 €
11417797896 KETTE BMW 10 0.24 33.94 € 1 33.94 €
11318506652 KETTE BMW 10 0.35 29.15 € 1 29.15 €
13527797906 KETTENRAD BMW 10 0.34 24.82 € 1 24.82 €
11277800523 ZAHNRAD BMW 10 0.34 81.18 € 1 81.18 €
11318510014 STEUERKETTE BMW 10 0.23 66.85 € 1 66.85 €
11317797899 FUHRUNGSSCHIENE BMW 10 0.03 12.01 € 1 12.01 €
13527797904 FUHRUNGSSCHIENE BMW 10 0.04 11.69 € 1 11.69 €
Tellimuse üldsumma:1125.30 € + 2 transat (2. seotud väntvõlli tagastamisega)
+ tööd ligi 30 tundi+ veel tihendeid, polte, vedelikke jms-t. Kui juba litakas ära käinud (st tähendab: seisma jäänud), siis lisanduvad purunenud ülaosa detailid, kolvid, täiendav töö jne.
kood: 11277800523
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Ok selge on see, et tolle UM recalliga seda hammasratast ei vahetata. Seega ilmselt vahetuse vajadus puudub. 

-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Auto24 kuulutusest vt. parempoolne paber:


-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Kas mitte sellel väntvõllil polnud liiga teravate vms hammastega ratas mis ketti venitas
Kunagi kui selle teema põhjalikult läbi lugesin siis jäi nagu mulje,et mitte kulumises polnud viga ...
Mul vahetati ka need kõik samad jubinad ära mis seal nimekirjas ning väntvõlli vahetuseks puudus vajadus nagu mulle UM-st öeldi.
10/2007 tootmisajaga auto mul.

Kunagi kui selle teema põhjalikult läbi lugesin siis jäi nagu mulje,et mitte kulumises polnud viga ...
Mul vahetati ka need kõik samad jubinad ära mis seal nimekirjas ning väntvõlli vahetuseks puudus vajadus nagu mulle UM-st öeldi.
10/2007 tootmisajaga auto mul.
E70 4.8i /// E93 335i
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
see nimekiri tundub lühike ja suht odav sellise probleemi kohta.
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Umbes 650€ on vist need jubinad + filtrid ja vedelikud oleks ka mõistlik siis juba uued panna.
Tööraha on see kõige hullem osa sellest ketivahetusest
Tööraha on see kõige hullem osa sellest ketivahetusest

E70 4.8i /// E93 335i
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Ma ei saagi aru miks kordad seda
Hetkel ei tea kedagi kellel oleks see väntvõll vahetatud selle tehaseaktsiooni käigus ... Või on kellelgi see siiski vahetatud
Kuna need jupid UM-i enda eelarvest ei lähe siis usun,et pole tehasepoolt ettenähtudki seda vahetada,mitte UM ei hoia sellepealt raha kokku.
See ei tähenda muidugi,et seda vahetada ei tohi kui tahtmist on.

Hetkel ei tea kedagi kellel oleks see väntvõll vahetatud selle tehaseaktsiooni käigus ... Või on kellelgi see siiski vahetatud

Kuna need jupid UM-i enda eelarvest ei lähe siis usun,et pole tehasepoolt ettenähtudki seda vahetada,mitte UM ei hoia sellepealt raha kokku.
See ei tähenda muidugi,et seda vahetada ei tohi kui tahtmist on.
E70 4.8i /// E93 335i
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Mis ma ikka vaidlen siin,oskan ise ka netist igast infot otsida ja päris kõike ei maksa tõepähe ka võtta
Fakt on aga see,et ei mul ega ka mõnel teisel pole seda tehaseaktsiooni käigus vahetatud.

Fakt on aga see,et ei mul ega ka mõnel teisel pole seda tehaseaktsiooni käigus vahetatud.
E70 4.8i /// E93 335i
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
No see pilt on siiski teisest hammasrattast,siia leiab neid kindlasti ka veel kolmandast mootoristki jne aga jääks siin teemas ikka konkreetse mootori juurde.
Ma ei tea milline see hammasratas minu auto N47 mootoris oli aga kuna seda ei vahetatud siis kas polnud ettenähtud või puudus vajadus.
Kui auto mootor jne oli laiali kistud siis tehti kõne ning arutati kas ja mida veel lisaks vahetada.Hammasrattast ei olnud siis midagi juttu ja eeldan,et sellega probleemi pole vähemalt minu autopuhul.
Kahjuks või õnneks ei ole kuidagi UM-ga seotud rohkem kui mõni teine klubiliige.Kui oleks nendega kuidagi seotud siis ju oleks see õnnetu väntvõll ka vahetatud
Mitte ei kurdaks siin,et see jäi vahetamata.
Aitab sellest vaidlusest siin minujaoks ja sel hammasratta teemal rohkem sõna ei võta.
Jälgin aga seda teemat edasi ja kui leiab tõestust,et UM jättis poole tööd tegamata eks siis tuleb sinna tagasi minna õiglust nõudma
Ma ei tea milline see hammasratas minu auto N47 mootoris oli aga kuna seda ei vahetatud siis kas polnud ettenähtud või puudus vajadus.
Kui auto mootor jne oli laiali kistud siis tehti kõne ning arutati kas ja mida veel lisaks vahetada.Hammasrattast ei olnud siis midagi juttu ja eeldan,et sellega probleemi pole vähemalt minu autopuhul.
Kahjuks või õnneks ei ole kuidagi UM-ga seotud rohkem kui mõni teine klubiliige.Kui oleks nendega kuidagi seotud siis ju oleks see õnnetu väntvõll ka vahetatud

Aitab sellest vaidlusest siin minujaoks ja sel hammasratta teemal rohkem sõna ei võta.
Jälgin aga seda teemat edasi ja kui leiab tõestust,et UM jättis poole tööd tegamata eks siis tuleb sinna tagasi minna õiglust nõudma

E70 4.8i /// E93 335i
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Minu autol ka väntvõlli ei vahetatud. Kuno kirjutab seletuskirja kaasa ja Ander läheme nõuame õigust 

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Kas m57 173kw ka tasub uurida UMist? Või pole lootuski. 2008/07 x5 ja ls 277 000 ning kett teeb häält.
F31 320d M Performance
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Kõik need 277 000 on autot UM-is korrektselt hooldatud?
Kui ei ole siis 100% võõras mure ehk ei rakendu ka lojaalsusprogrammid vm soodsamad remondilahendused.
Kui ei ole siis 100% võõras mure ehk ei rakendu ka lojaalsusprogrammid vm soodsamad remondilahendused.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Kui kõik külastused õigeaegselt tehtud siis lojaalsushinda remondi osas kannatab alati küsida.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Selgub nagu, et BMW normaalset murevaba mootorit ei omagi? va vanemad, ma neid praegu ilmselt ei mõtle...
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
No UM on jube koht tegelikult. Ostsin just auto tuttavalt kes ostis auto Eesti UMist 3 kuusena ( 3 kuud oli Saksamaal ) Auto on ainult UMis käinud oma elu jooksul ja omab originaal läbisõitu 277 000. Ostsin auto kahtlase häälega mootorist( hea pakkumine oli kuna tuttaval uus F15 X5 oli ostetud ) . Muidu toimetab ja sõidab ideaalselt. Pöördusin kohe UMi probleemiga ja auto oli nende käes 2 päeva kus seda uuriti ja puuriti ning vastati mulle sedasi. Kõik rullikud ja pingutid maha kisutud ja kontrollitud ja kõik korras. Arvatavasti hääl ploki seest tuleb. Kas võtame mootori jupidekas ja hakkame tükihaaval vahetama asju või sõidate kuni midagi lendab laiali. Mind pani imestama see.... Kuna BMWdega kursis hästi, siis vanaomaniku traditsiooni jätkata ei soovinud ja pöördusin Carmastersisse kus 2 tunniga tehti kindlaks et kett loperdab. Ei tea kas veninud või pinguti otsas vms aga teha seda tuleb. UM siis laseks sõita ja kui miskit lenda laiali, pakuks uut kone mis oleks XXXX hinnaga. Puhta raha röövimine toimub inimestelt kes ei jaga ja viivad auto margiesindaja kätte. Homme küsin UMilt mis arvavad garantiist vms kuna auto ainult nende juures hooldati. Kui eitav siis paari sõnaga saadan minema ja viin Angelar / BMauto / carmastersisse oleneb hinnapakkumisest. Tuleb see siis et kõik BMWd alates 2007a on ketiprobleemiga kus on 200 000km peal vajalik seda vahetada sest see on tehtud peenemaks võrreldes näiteks 160kw mootori versiooniga sama plokil pmst. Või kasutavad audi kette mis nende V6tel ja 1.2 1.4 TSI del sama jamaga
F31 320d M Performance
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
vag grupi autodel vist kõigil ketiprobleemid, neid tuleb igapäev täiesti erinevaid sisse
1.2-3.2 bensiinid kõik, 2.7-4.2 diislid, tööd jagub

1.2-3.2 bensiinid kõik, 2.7-4.2 diislid, tööd jagub

56792145
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Mõned N47 mootorid on tulnud tehtud korda ja siin riigis igatahes on kuulunud väntvõll ka alati vahetusse.
Hetkel üks n47 varuosadeks ka kui kellelgi miskit poolmuidu vaja ,f10 525d pealt,kett purunenud ja 1 kolb ning yhe silindri klapid puruks,plokk ja alumine ots korras.
Hetkel üks n47 varuosadeks ka kui kellelgi miskit poolmuidu vaja ,f10 525d pealt,kett purunenud ja 1 kolb ning yhe silindri klapid puruks,plokk ja alumine ots korras.
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 745
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Mul käis ka garantii korras jubinate vahetuses 10/2007 aasta masin, väntvõlli mul ei vahetatud. On põhjust tagasi minna?
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
ilmselt saadaksid su pikaltScout kirjutas:Mul käis ka garantii korras jubinate vahetuses 10/2007 aasta masin, väntvõlli mul ei vahetatud. On põhjust tagasi minna?
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Kõigi nö uuemate bmw-de tüüpviga.
Loomulikult ei ole selline kulumine normaalne aga seda viga saab vältida...ära osta bmw-d.
Kui ikka ostad siis peab sellega arvestama, et 200 000 kandis läheb vahetuseks.
Mina lasin oma N62B48 mootoril kõik tüüpvead just korda teha:
ketid, ketirattad, klapisääred, veevann, jahutustorud, kõik tihendid, simmerid...
lisaks persetäis muid torisid, klappe, andureid ja polte.
ca 100 artiklit millest paljusid on korda kaks neli või kaheksa.
Loomulikult ei ole selline kulumine normaalne aga seda viga saab vältida...ära osta bmw-d.
Kui ikka ostad siis peab sellega arvestama, et 200 000 kandis läheb vahetuseks.
Mina lasin oma N62B48 mootoril kõik tüüpvead just korda teha:
ketid, ketirattad, klapisääred, veevann, jahutustorud, kõik tihendid, simmerid...
lisaks persetäis muid torisid, klappe, andureid ja polte.
ca 100 artiklit millest paljusid on korda kaks neli või kaheksa.
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Siim peaks Helsingis pesitsema.Kuno_T kirjutas:Kus "siin riigis"?_siim_ kirjutas:Mõned N47 mootorid on tulnud tehtud korda ja siin riigis igatahes on kuulunud väntvõll ka alati vahetusse.
Oli alles auto...