Ikka tanklatšekkide põhjal. Aasta keskmine on ~15 000. Säästmiseks oleks mõistlik vahetada manuaalkastiga auto vastu, kuid sõites igapäevaselt üheksaks mustamäelt piritale ning viiest tagasi, siis ei tule see eriti kõne alla. Diisel võib genereerida mulle graafikule väiksema kütusekulu, kuid kahtlen, kas sealt mingi sääst tuleb (eriti bmw diislitest). Ehk siis ainus mõistlik vahetus hetkel oleks vahetada see R4 automaat R6 automaadi vastu, et saada auto natukenegi liikuma. Keskmine tõuseks ilmselt 0.5-1l.arnis kirjutas:Viisakas graafik. Kas ainult BC või tanklatšekkide põhjal?qwerty375 kirjutas:Teen ühe teemakohase postituse ka.
Auto: BMW 318iA '97 (touring)
Mootor: 1.8 85kw
Kast: 4k automaat
http://www.upload.ee/image/4670346/kyte2.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Pooleteise aasta keskmine: 10.67 l/100km
Minimaalne saadud kulu: 8.96 l/100km (ainult maanteesõit)
Maksimaalne: 12.67 l/100km (jaanuaris)
Märkused: 75% linn (alates suvi 2014), sõidustiil pigem rahulik, enamasti tühja autoga
Iseenesest katastroofiline tulemus. Kui aastane läbisõit üle 20 000, siis soovitan autot vahetada
võimalikult varakult. Säästad 700-900€ iga aasta, mis on üle 50% auto hinnast.
Seega kui täna vahetad, siis järgmiseks suveks oled üle poole auto hinnast tagasi teeninud.
Ja kui ei vaheta, siis naudi kütteaktsiisi tõusu täiel määral
Lisaks on veel selle auto hind täiesti põhja kukkunud. Ostes uuema ja ökonoomsema auto, siis minu väikse läbisõidu juures mängiks veel rolli ka hinnalangus, hetkel seda muret ei ole
