(kui sa ütlesid et õli ei võta, siis polegi töötava mootoriga vaja korki näppida

Õlikorki võib töötava mootoriga natuke sikutada küll, kui ikka vaakumiga hoiab kinni ja pead jõuga rebima, siis on ilmselt seesamune õlieraldaja umbes. Aga kui käib ilusti ja jõukadu ei ole, siis on see tõesti tühja nokkimine.m2x kirjutas:Täiesti normaalne tõesti et vähe pritsib töötava mootoriga. Sooja õliga eriti, natuke tuleb nukkade pealt ka ja ongi olemas. Ise vaatasin ka, et mis jama on, aga tuulutus on puhastatud ja muud asjad korras, samamoodi mootor tihe ja vaikne.
(kui sa ütlesid et õli ei võta, siis polegi töötava mootoriga vaja korki näppida)
Võlli otsast liigub umbes millimeeter.. On normaalne või juba liiga suur?oo7 kirjutas:Punakas värv on korrosioon, see savi.
Kerge lõtk peaks olema , sest kui nuut läheb mootori külge siis kaob see ära. Enda kastil oli täpselt samamoodi..
nordstream kirjutas:Võlli otsast liigub umbes millimeeter.. On normaalne või juba liiga suur?oo7 kirjutas:Punakas värv on korrosioon, see savi.
Kerge lõtk peaks olema , sest kui nuut läheb mootori külge siis kaob see ära. Enda kastil oli täpselt samamoodi..
Jah,minu paha.toivoku kirjutas:Mitte hooratta sees pole laager vaid väntvõlli.
Sinna sisse käib plastikust varuvõti. SIsestades võtme kesta ja selle kesta omakorda süütelukku peaksid auto tööle saama.raantz535i kirjutas:Otsinguga ei leidnud
E61 kindalaekas vasakul üleval oleks nagu võtme kest/ümbris. Saab eemaldada.
Miks see seal?
turbo lõtkud olematudRiivo kirjutas:läbi turbo või ka klapisääretihendid on toredad poisid kohati...
imestusega polnud õli. Samuti puuduvad turbos lõtkudTauri_J kirjutas:õli sisselaskes
Klapikambrikaane tihend. Enda 330d oli sama keiss. Vahetasin tihendi ära ja asi mutt.50atmracing kirjutas:E39 530d pihusti eemaldamisel oli ots õlineja auto suitses sinist. Milles viga võib olla?
kkk tihendist põlemis kambrisse satub? käiates viskas õli välja pihusti august ...Pedak kirjutas:Klapikambrikaane tihend. Enda 330d oli sama keiss. Vahetasin tihendi ära ja asi mutt.50atmracing kirjutas:E39 530d pihusti eemaldamisel oli ots õlineja auto suitses sinist. Milles viga võib olla?
Vartalt samade mõõtudega AMG aku. Ise ostsin ka selle, vaata andmeid Autovaruosad24. Noh, kallim on ta ka, aga reklaam meelitas ära. Eks näha saab.mikuuu kirjutas:Tundub, et hakkab aku ära väsima. E39 530d
Mida soovitate ? Mõõtude poolest sobiks Bosch S5 100Ah 830A 353x175x190-+
Juhul kui googeldasin mõõte õigesti. Ning klemmide asukoht ? Kuidas sellele loogiliselt lähenema peaks ? Milline sobib e39sale ?
http://fixus24.ee/?st=5;info=autotarvik ... 5x190.html" onclick="window.open(this.href);return false;
või on kellelgi mingeid paremaid pakkumisi ? Vartalt midagi ?
mingi p...no immo äkki mängus ? endal sama isend ja kui immo jändab siis käitub samamoodi.Keijo94 kirjutas:e46 3.0D 135kW manuaal
Süüdet sisse keerates ei süttinud armatuuris ükski kontroll lamp, mistõttu auto käima ei läinud. Starterit vedas ringi. Võtit keerasin mitmeid kordi edasi tagasi. Korra vilkusivad lambid mõned korrad, kuid "põlema" ei jäänud. Sai akul klemm mõneks ajaks maha võetud ja hetkel toimib kõik.
Milles võib viga olla ?