on ka mujal neid oem bmw velgi toodetud kui germanyJanekEnde kirjutas:Jah. Bemmile toodetud velgedel enamasti Made in Germany kirjas.voss123 kirjutas:okei, pmts kui tootakoodid ja asjad taga siis peaks OEM olema?

on ka mujal neid oem bmw velgi toodetud kui germanyJanekEnde kirjutas:Jah. Bemmile toodetud velgedel enamasti Made in Germany kirjas.voss123 kirjutas:okei, pmts kui tootakoodid ja asjad taga siis peaks OEM olema?
http://www.mnt.ee/index.php?id=10797" onclick="window.open(this.href);return false;Tauri_J kirjutas:mnt lehel sai uurida palju on vastava kerega autosid eestis arvel jms...kas keegi oskaks mind õigesse kohta suunata, ei leia kahjuks ülesse.
mikuuu kirjutas:Kas keegi E39 3.0d 142kw kliimapumba otsalaagri mingit tootekoodi vôi mõõte oskab öelda ?
Ning kas Tartumaal või Tartus tegeletakse silladetailide kvaliteetse taastamisega ? Pean silmas õõtsasid.
Hetkel konkreetselt vaja pole, küsisin tuleviku mõttes. Garaazis riiuli peal pea-aegu enda auto veermiku jagu õõtsasid, et teistkordselt kui peaks vahetama ei peaks hingehinnaga ostma.KalleP kirjutas:mikuuu kirjutas:Kas keegi E39 3.0d 142kw kliimapumba otsalaagri mingit tootekoodi vôi mõõte oskab öelda ?
Ning kas Tartumaal või Tartus tegeletakse silladetailide kvaliteetse taastamisega ? Pean silmas õõtsasid.
Elva tüübi nr võin jagada, kui huvi kirjuta pm.
Ise tema juures mitmeid kordi käinud taastamas.
Sõber just esmasp võttis talt taastatud õõtsad e46-le.
Julgen soovitada!
KalleP kirjutas:mikuuu kirjutas:Kas keegi E39 3.0d 142kw kliimapumba otsalaagri mingit tootekoodi vôi mõõte oskab öelda ?
Ning kas Tartumaal või Tartus tegeletakse silladetailide kvaliteetse taastamisega ? Pean silmas õõtsasid.
Elva tüübi nr võin jagada, kui huvi kirjuta pm.
Ise tema juures mitmeid kordi käinud taastamas.
Sõber just esmasp võttis talt taastatud õõtsad e46-le.
Julgen soovitada!
KalleP kirjutas:E46 2 õõtsa taastamine 70.-.. B varuosa õõtsad olid 140 vms tk. Niiet vahe meeletu. Ja need ei kesta kohe kindlasti. Ise kindlalt taastan pigem kui õõtsa b osana ostan. Kindel raha raiskamine.
Eelmise e46 õõtsad kestsid aasta kindlalt, peale seda müüsin auto maha. Vb kestavad siiani.
Nüüd sellel e46-l on üle poole aasta kestnud.
Võid ka improviseerida, kas näiteks korv pressi alla või "kangi meetodil", lihtsalt tuleb lamellidele suruda kuidagi ja õigest kohast vastu hoida.botzor kirjutas: korv ju isereguleeruv nö, kuidas ta "nullida" saaks
No aga, pean ta ju sel hetkel, mil lamellid alla on surutud, hooratta külge kinni tõmbama..teet82 kirjutas:Võid ka improviseerida, kas näiteks korv pressi alla või "kangi meetodil", lihtsalt tuleb lamellidele suruda kuidagi ja õigest kohast vastu hoida.botzor kirjutas: korv ju isereguleeruv nö, kuidas ta "nullida" saaks
Ei pea, kui vaatad mingeid KLANN tööriista videosid, siis seal jah tehakse nii, aga tegelikult pole see vajalik. Kõik uued komplektid on lihtsalt külge kruvitud ja ka vanu korve on tagasi keeratud pressi all, pole mingeid probleeme olnud. Arvan, et keera see regulaator lihtsalt algasendisse ja pane korv külge, küll ta ise reguleerib seal õige koha peale kui pedaali vajutad.botzor kirjutas:No aga, pean ta ju sel hetkel, mil lamellid alla on surutud, hooratta külge kinni tõmbama..
enda kogemus ja ka lähitutvusringonnast kogemus hea, paar inimest on nt e34 taastatud õõtsadega 80+ tkm läbi sõitnud murevabalt...ühegi ruville, swagi või febi komplektile ma nii pikka eluiga meie teedel kindlasti ei ennustaks, pigem kui siis lemförder aga nagu juba mainiti ületab hind tugevalt kõik muu.mikuuu kirjutas:E39 alla on 1 lemförderi õôts olenevalt asukohast 80-120 euri. Jämedalt vôttes. Paar tk neist ca 60kkm(alla 2 aasta) autol all olnud. Hetkel veel tihedad. Auto on neid kokku 8. Jämedalt vôttes 800 euri. Odavat b osa mingil póhjusel ei usalda. Kui see mees teeb 30 euri õõts ehk siis kaika mõlemad otsad ja asi kestab siis oleks asi kõvasti odavam. Enda autol on enamus õõtsasid vahetatud ehk vanad detailid riiulil mida saaksin taastamisse viia. Auto seisma ei jääks sellepärast.
E: kas taastada saab ka seda sarniiri osa vói ainult puksi poolne ?
Eifedja kirjutas:Kas e39 2001a 530d ja e46 318 2002a abs andurid on samasugused?