rubriik "rumal küsimus"
-
- Huviline
- Postitusi: 3646
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: rubriik "rumal küsimus"
Saab ikka natuke rohkem kui paar tiiru!, täiesti kasutatav.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re: rubriik "rumal küsimus"
E53 oma istus küll 36 ette nagu valatult, kahtlen et 46 oma nüüd siis nii erinev on
Re: rubriik "rumal küsimus"
Hei.
E46 330d
Peale turbot tuleb kohe katalüsaator. Keegi robustselt alt lahti lõiganud ja kinni tagasi keevitanud. Originaal sisu sees pole, aga seevastu on sinna topitud mingit mettallset võrku vms. Kruvikaga katsudes mingi pehme materjal.
Küsimus... Kas see "võrk" on seal sees vajalik ? Võib välja võtta ? Muudab see hääles midagi ?
E46 330d
Peale turbot tuleb kohe katalüsaator. Keegi robustselt alt lahti lõiganud ja kinni tagasi keevitanud. Originaal sisu sees pole, aga seevastu on sinna topitud mingit mettallset võrku vms. Kruvikaga katsudes mingi pehme materjal.
Küsimus... Kas see "võrk" on seal sees vajalik ? Võib välja võtta ? Muudab see hääles midagi ?
- crapss
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 04.04.2010 13:59 01
- Peamine sõiduk: E46 330d, Volvo XC90
- Asukoht: Tartumaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Vanasti toppisid katiärikad metallist pesukäsnasid sisse, et ei oleks tühja püti kõla. Mina võtaks selle jama sealt välja sest see lendab sul ükskord sealt minema või siis ummistab lihtsalt ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
E39 530d 142kw
Auto kãivitub vahepeal laisalt, tuleb meelde eelmisest talvest, et kylmadega tãpselt nagu aku oleks tühjaks saamas. Samas käima läks ka miinus 25ega kuigi vâga laisalt. Uus aku sai eelmine aasta peale tõstetud, ei muutunud midagi. Kuskilt kuulnud, et seda vóib põhjustada väsinud starter. Kas môistlikum oleks lasta taastada või tehase taastatud võtta ? St, et kuhu auku tartus starteri taastamise hinnad jäävad ? Teiseks olen kuulnud, et eelsüüte küünlad. Ning ka eelüûte releest olen kuulnud aga see saadanas üle 100 euriku. Seda lambist vahetada ei taha. Seda testida saab kuidagi, et kas relee toimib v ei ?
Pikk jutt aga ehk keegi oskab infot jagada.
Auto kãivitub vahepeal laisalt, tuleb meelde eelmisest talvest, et kylmadega tãpselt nagu aku oleks tühjaks saamas. Samas käima läks ka miinus 25ega kuigi vâga laisalt. Uus aku sai eelmine aasta peale tõstetud, ei muutunud midagi. Kuskilt kuulnud, et seda vóib põhjustada väsinud starter. Kas môistlikum oleks lasta taastada või tehase taastatud võtta ? St, et kuhu auku tartus starteri taastamise hinnad jäävad ? Teiseks olen kuulnud, et eelsüüte küünlad. Ning ka eelüûte releest olen kuulnud aga see saadanas üle 100 euriku. Seda lambist vahetada ei taha. Seda testida saab kuidagi, et kas relee toimib v ei ?
Pikk jutt aga ehk keegi oskab infot jagada.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Re: rubriik "rumal küsimus"
Uus mure...
3.0 diisel135kW manuaal. Kasti sees oleval võllil loks sees. On see normaalne ? Kui ei, siis mis viga ? Mingi laager "väsinud" ? Vahetus väga porno ?
3.0 diisel135kW manuaal. Kasti sees oleval võllil loks sees. On see normaalne ? Kui ei, siis mis viga ? Mingi laager "väsinud" ? Vahetus väga porno ?
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui sa mõtled sellel võllil mis tuleb kastist välja ja läheb mootorisse siis jah, teisel pool mis kardaani külge läheb EI.
- WhipLash
- Huviline
- Postitusi: 1172
- Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
- Peamine sõiduk: E46 328Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
ABI vaja !!!
328Ci 99´topelt vanosega mootor.
5-nda käiguga sõites järsku tundsin, et enam ei kiirenda. Masin hakkas väga vaikselt jõnksutama.
Jäin valgusfoori taga seisma ning suri välja. Rohkem käima ei lähe. Kütuse etteande probleem ?
Käiab küll, aga põletama ei hakka.
Kohe läheb ka ELM 327 ka taha, aga äkki keegi oskab juba aidata ?
EDIT:
Kuidas süüde ja pihustamine jagatud on 6 silindrilistel ? Loogika dikteerib, et miski enne pihusteid ja küünlaid pekkis kui kaks tükki korraga lähevad.
Tänud
328Ci 99´topelt vanosega mootor.
5-nda käiguga sõites järsku tundsin, et enam ei kiirenda. Masin hakkas väga vaikselt jõnksutama.
Jäin valgusfoori taga seisma ning suri välja. Rohkem käima ei lähe. Kütuse etteande probleem ?
Käiab küll, aga põletama ei hakka.
Kohe läheb ka ELM 327 ka taha, aga äkki keegi oskab juba aidata ?
EDIT:

Kuidas süüde ja pihustamine jagatud on 6 silindrilistel ? Loogika dikteerib, et miski enne pihusteid ja küünlaid pekkis kui kaks tükki korraga lähevad.
Tänud
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kütusesurve regulaatorile viitab. Kütuse surve vajab kindlasti kontrollimist. BMW dignostikasüsteemist on sellistes olukordades alati enam kasu. Kui see P1250 on õigesti allokeeritud siis googelda sellisel teemal:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=161396
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=161396
- WhipLash
- Huviline
- Postitusi: 1172
- Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
- Peamine sõiduk: E46 328Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Öeldi ka, et süütepoolid võivad läbi olla. Aga väga ebatõenäoline, et 2 tükki korraga lähevad.
Kas 328 ei peaks ka suutma 4 püti peal töötada ?
Peale veakoodide kustutamist läks käima, aga põhimõtteliselt suri 2sek pärast välja. Seejärel veakoode tagasi ei tulnud, aga võib-olla käis mootor liiga lühiajaliselt. Tundub küll nagu kütet ei peksa peale.
Kas teeb mootorile ka haiget kui niimodi käivitada proovida ?
Kas 328 ei peaks ka suutma 4 püti peal töötada ?
Peale veakoodide kustutamist läks käima, aga põhimõtteliselt suri 2sek pärast välja. Seejärel veakoode tagasi ei tulnud, aga võib-olla käis mootor liiga lühiajaliselt. Tundub küll nagu kütet ei peksa peale.
Kas teeb mootorile ka haiget kui niimodi käivitada proovida ?
Re: rubriik "rumal küsimus"
2.5TDSA E36 küttekulu tõusis peale tagumiste piduri ketaste ja klotside vahetust 7.7lt 10.4le . Veel sai ka vahelt võetud chip box ja manual boost controller. Oskab keegi öelda millest probleem ? Pidurid peal ?(vilisevad küll aga ei tea kas sellest, et peal või siis klots ja ketas ei sobi kokku. Sai alles lahti võetud, arvates et pidurid peal aga peale lahti võtmist ja kokku panemist hakkas vilisema) Sai käidud süüdet ka paika sättimas. Maanteel püsikaga 90ga sõites näeb 9-10l sajale.
Re: rubriik "rumal küsimus"
need pidurid peaks peal olemisest ikka ebareaalselt kuumaks minema kui selline kütusekulu vahe nende pärast tekiks.. oleksid vast enne kütusekulu mõõtmisi märganud juba.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
lihtsaim viis testida:
Siledal teel lase aeglaselt autol käik väljas veereda kuniks seisma jääb, kui seisma jäämine käib viimases l6pus kerge jõnksuga, siis on pidurid peal
Siledal teel lase aeglaselt autol käik väljas veereda kuniks seisma jääb, kui seisma jäämine käib viimases l6pus kerge jõnksuga, siis on pidurid peal

Re: rubriik "rumal küsimus"
Klotside vahetaja ju peaks ise aru saama, et kas kolbe oli liialt raske tagasi suruda, võib-olla tuli käsipidur uuesti reguleerida uute ketaste järgi jne., ega muud seal olla ei saaks.Redstripe kirjutas:2.5TDSA E36 küttekulu tõusis peale tagumiste piduri ketaste ja klotside vahetust 7.7lt 10.4le .
Kui pump on ära näpitud tehaseseadest, siis arvestuslik kulu hakkabki aiateibaid näitama,seda pole mõtet enam vaadata. Eks see arvestus käib pritsekoguse järgi seal.Redstripe kirjutas:Sai käidud süüdet ka paika sättimas.
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: rubriik "rumal küsimus"
525 tds manu e34
Kevadel panin uue aku 95ah varta silver mingine ja juba näitab väsimuse märke.. laeb tühikäigul ilma tarbijateta 13.22v-13.45v
Lähituled, salongi puhur teises astmes täpselt sama. Genekas 120 amprine...
Saab nii ja naa nii lühikesi linna otsi kui ka mnt peal sõitu. Uue akuga 6 kuud ja 25t km sõitnud umbes.
Kevadel panin uue aku 95ah varta silver mingine ja juba näitab väsimuse märke.. laeb tühikäigul ilma tarbijateta 13.22v-13.45v
Lähituled, salongi puhur teises astmes täpselt sama. Genekas 120 amprine...
Saab nii ja naa nii lühikesi linna otsi kui ka mnt peal sõitu. Uue akuga 6 kuud ja 25t km sõitnud umbes.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Sellisel juhul näitab pigem gene väsimuse märke. Kui sellisel kujul sisuliselt pidev alalaadimine siis peabki happeaku otsad andma. AGM peaks sellist jura natuke paremini vastu aga haige genekas saab ainult hullemaks minna nii, et viimane aeg järeldused teha. Kui kiirelt toimetada siis jõuab aku veel desulfatiseerida.
- carrating56
- Huviline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 04.02.2010 16:36 33
- Peamine sõiduk: e46 320CD
Re: rubriik "rumal küsimus"
Autoks on e46 faclift 2001a
Kui tahan panna aftermarketi makki, siis millise pistiku pean muretsema, kas esimese või teise?
https://www.noortehnik.ee/hq-iso-bmw/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.noortehnik.ee/hq-iso-bmw2/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise võtaks teise, kas mul õigus?
Ette tänades
Kui tahan panna aftermarketi makki, siis millise pistiku pean muretsema, kas esimese või teise?
https://www.noortehnik.ee/hq-iso-bmw/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.noortehnik.ee/hq-iso-bmw2/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise võtaks teise, kas mul õigus?
Ette tänades
e30 318- Lada 06- MB w124 2.0d- Ford sierra 2.0- MB c180- Opel astra gsi 110kw- e34 2.5 tds- e36 316 kupee- e39 2.5tds- e46 2.0d 110kw- e91 3.0d 150kw- Passat B5.5 1.9TDI- e46 320CD- Passat B5.5 1.9TDI
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas on tegelikult ka facelift või pelgalt väline tuuning?
Kui tuuning siis muidugi vaja vana liides.
Kui tuuning siis muidugi vaja vana liides.
- carrating56
- Huviline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 04.02.2010 16:36 33
- Peamine sõiduk: e46 320CD
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tegelikult ka faclift.ttsys kirjutas:Kas on tegelikult ka facelift või pelgalt väline tuuning?
Kui tuuning siis muidugi vaja vana liides.
2.0d 110kw
e30 318- Lada 06- MB w124 2.0d- Ford sierra 2.0- MB c180- Opel astra gsi 110kw- e34 2.5 tds- e36 316 kupee- e39 2.5tds- e46 2.0d 110kw- e91 3.0d 150kw- Passat B5.5 1.9TDI- e46 320CD- Passat B5.5 1.9TDI
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Siis vaja facelift 40pin liides. Vaata raadio taha, kui veel kõhkled.
Viimati muutis ttsys, 08.10.2016 17:10 13, muudetud 1 kord kokku.
- Rando.
- Huviline
- Postitusi: 445
- Liitunud: 24.05.2013 15:41 02
- Peamine sõiduk: BMW X6 E71
- Asukoht: Tartu
rubriik "rumal küsimus"
Mul tegi sellist trikki 528i peal õhulugeja.WhipLash kirjutas:Öeldi ka, et süütepoolid võivad läbi olla. Aga väga ebatõenäoline, et 2 tükki korraga lähevad.
Kas 328 ei peaks ka suutma 4 püti peal töötada ?
Peale veakoodide kustutamist läks käima, aga põhimõtteliselt suri 2sek pärast välja. Seejärel veakoode tagasi ei tulnud, aga võib-olla käis mootor liiga lühiajaliselt. Tundub küll nagu kütet ei peksa peale.
Kas teeb mootorile ka haiget kui niimodi käivitada proovida ?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Sellisel juhul peab õhulugeja lahti ühendamine selle tõrke koheselt korrastama, sest DME võtab alla kesmised väärtused. Selline drastiline kokku kukkumine ei ole tingitud õhulugejast. Seal on siiski kütuse liinis viga.
- WhipLash
- Huviline
- Postitusi: 1172
- Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
- Peamine sõiduk: E46 328Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tänan kõigile kaasa mõtlemast.
Pisut piinlik, kuid samas eksitav asi situatsioon oli ... oleks pidanud sümptomitest kohe ära tabama
Küte sai otsa. Seier veel lõpus muidugi ei olnud ning range oli +50km, aga millegi tõttu ei saanud kütet kätte.
Veakoodid vist olid varasemast ajast jäänud hoopis.
Pisut piinlik, kuid samas eksitav asi situatsioon oli ... oleks pidanud sümptomitest kohe ära tabama

Küte sai otsa. Seier veel lõpus muidugi ei olnud ning range oli +50km, aga millegi tõttu ei saanud kütet kätte.
Veakoodid vist olid varasemast ajast jäänud hoopis.
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Midagigi ?mikuuu kirjutas:E39 530d 142kw
Auto kãivitub vahepeal laisalt, tuleb meelde eelmisest talvest, et kylmadega tãpselt nagu aku oleks tühjaks saamas. Samas käima läks ka miinus 25ega kuigi vâga laisalt. Uus aku sai eelmine aasta peale tõstetud, ei muutunud midagi. Kuskilt kuulnud, et seda vóib põhjustada väsinud starter. Kas môistlikum oleks lasta taastada või tehase taastatud võtta ? St, et kuhu auku tartus starteri taastamise hinnad jäävad ? Teiseks olen kuulnud, et eelsüüte küünlad. Ning ka eelüûte releest olen kuulnud aga see saadanas üle 100 euriku. Seda lambist vahetada ei taha. Seda testida saab kuidagi, et kas relee toimib v ei ?
Pikk jutt aga ehk keegi oskab infot jagada.

I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ilmselt kui sul eelsüütega mingi kamm on, siis talvel -25 käima ei läheks.
Starter tekitab küll seda laiskust. Ma ei tea kuidas tartus küll on, aga tallinnas saab lasta mõistliku hinnaga remontida ja remont tehakse kvaliteetselt(starter/genekas käib pingist läbi). Uued asjad on ikka tükkmaad kallimad.
Kui dislal väga raske pole, siis kruti starter maha ja saada remonti.
Starter tekitab küll seda laiskust. Ma ei tea kuidas tartus küll on, aga tallinnas saab lasta mõistliku hinnaga remontida ja remont tehakse kvaliteetselt(starter/genekas käib pingist läbi). Uued asjad on ikka tükkmaad kallimad.
Kui dislal väga raske pole, siis kruti starter maha ja saada remonti.
Re: rubriik "rumal küsimus"
E39 ei tööta vihmasensor ega kojameeste esimeses asendis olev intervalli kiirus. Kiiruse tundlikus ka ei tööta, kui näiteks panna kojamehed kõige kiiremasse asendisse ja seisma jääda, siis lõhub täie kiirusega edasi kuigi peaks seisma jäädes vaiksema intervalli peale lülituma. Kust võiks viga otsida? Ehk mõni relee või, siis ei töötaks üldse?
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Keegi ehk hiljutisest kogemusest teab palju e39 disla starteri remont läks ?silver62 kirjutas:Ilmselt kui sul eelsüütega mingi kamm on, siis talvel -25 käima ei läheks.
Starter tekitab küll seda laiskust. Ma ei tea kuidas tartus küll on, aga tallinnas saab lasta mõistliku hinnaga remontida ja remont tehakse kvaliteetselt(starter/genekas käib pingist läbi). Uued asjad on ikka tükkmaad kallimad.
Kui dislal väga raske pole, siis kruti starter maha ja saada remonti.
Tehasetaastatud vâga kallis pole.
Eelsüûte relee kohta leidsin foorumist infot, sellega ei tohiks probleeme olla e39 peal. Ning ônneks ei asu see kollektori all kui peaks hilisemaid probleeme tekkima.
Küsimus e39 automaat tulede kohta, kas seda saaks kodeerida ? Hetkel päeval ei põle midagi. Kas seda saaks kodeerida nt, et kui lüliti automaatse peal ning auto käib siis põlevad rõngad või nt rõngad +udukad+spido valgus. Ning kui sensor avastab et aeg tuled põlema panna kustuvad udukad ja sûttivad pooltuled ?
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Re: rubriik "rumal küsimus"
Jah spido töötab nii nagu peab.ooDDoo kirjutas:Spido töötab?
Äkki see kangi nupp ei tööta aga samas kiiruse tundlikus ka ei tööta ? See ei olene ju sellest nupust?
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2604
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Jäin siin mõtlema,et kas E38 nivoo amortidele kannatab ka mingid madaldusvedrud panna või lükkab siiski pepu kõrgeks? Sama küsimus tekkis ka esimeste EDC-de kohta?
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.