5hp-18 automaatkast
5hp-18 automaatkast
Tere,
nii E34 525tds diisel- kui ka 525i M50 bensumootorile pannakse peale 5hp-18 (a5s 310z) automaatkäigukasti. Kas kastid ise on nende mootorite taga täpselt samad (oletades et valmistamiseaeg on sama)? Kusagilt peab tulema erinevus pöörete osas (diiselmootori maksimaalne pöörlemisekiirus ju nõks väiksem), "stall speed"-i osas jne.
nii E34 525tds diisel- kui ka 525i M50 bensumootorile pannakse peale 5hp-18 (a5s 310z) automaatkäigukasti. Kas kastid ise on nende mootorite taga täpselt samad (oletades et valmistamiseaeg on sama)? Kusagilt peab tulema erinevus pöörete osas (diiselmootori maksimaalne pöörlemisekiirus ju nõks väiksem), "stall speed"-i osas jne.
Re: 5hp-18 automaatkast
Tere
Kas kellelgi on kogemusi selle vana käigukastiga? Mul tahab E34TDSA vägisi närvid seest süüa.
Ostsin masina mootorivigasena ja sain selle toimima kuid kastiga on ka probleemid ja hetkel ei saa nagu aru, mis täpselt koinib. Taustainfoks niipalju, et vana kast oli suurema pistikuga, asemele ostsin väiksema pistikuga kasti (mõlemad siiski musta sildiga). Lisaks oli auto ostes veekahjustusega, olen ära vahetanud kõik 3 ECU't. Käigukasti ECU on pärit 04/95 TDSA pealt. Mõlemal kasti ECU'l markeering GS7.21
Kuna kastipoolsed pistikud ei sobinud, tegin kere juhtmesarjale ülemineku. Mõlema kasti sisemised juhtmesarjad olid identsed, klappis nii juhtmete arv, värvid kui ka numeratsioon pistikus niiet üsna straight-forward ettevõtmine. Häda on aga selles, et viga ei kadunud. Lööb käigukasti neljanda käigu peale avariireziimi ning töörõhu põhja kohe kui mootoripöörded üle 2500 ronivad.
Kasutada on mul eelmise põlvkonna AutoLogic, millega lugenud veakoodideks vanast kastist järgnevad:
2B, Engine speed signal N-Mot
2A, Rotation speed signal, n-ab (output)
64, Speed monitoring
10, Rotarion speed signal, input shaft
Hetkel on 2B ja 2A tulnud tagasi ka uue kastiga. Autologic käsib mõõta juhtmesarja klemmidelt 44/16 turbiini kiiruse signaali ning 42/14 käigukasti väljundvõlli signaali. Ossiga pole veel uurinud aga takistused kastiaju pistikust mõõdetuna olid vastavalt 307 ja 277 oomi (ettenähtud väärtused mõlemal 265 oomi) seega usun, et juhtmesarjas ei tohiks viga olla.
Samas jällegi help-screen annab 2B kohta lisainfoks ka järgneva: (Td signal pin43 on control unit) No or incorrect engine speed information.
Ehk siis tundub, et mingi kiiruse signaal peaks tulema ka mootori ECU'lt? Ilmselt vist turbiini läbilibisemise jälgimiseks? AutoData skeemide järgi mootori juhtaju nr43 klemmilt tõesti tuleb juhe käigukasti ajusse kuid kahjuks pole kirjas mis on käigukasti aju klemmi nr.
Äkki hoopis sealt peaks tulema ja on hetkel kaduma läinud N-Mot signaal? Seda oleks hetkel väga hädasti vaja teada
Kas kellelgi leiduks vettpidavaid elektriskeeme antud masina kohta? Minu netist otsitud skeem osutuks vigaseks. Kas eri aastakäikude E34'del võib olla elektriskeem erinev?
Suured tänud ette ära nendele, kes viitsivad kaasa mõelda.
Kas kellelgi on kogemusi selle vana käigukastiga? Mul tahab E34TDSA vägisi närvid seest süüa.
Ostsin masina mootorivigasena ja sain selle toimima kuid kastiga on ka probleemid ja hetkel ei saa nagu aru, mis täpselt koinib. Taustainfoks niipalju, et vana kast oli suurema pistikuga, asemele ostsin väiksema pistikuga kasti (mõlemad siiski musta sildiga). Lisaks oli auto ostes veekahjustusega, olen ära vahetanud kõik 3 ECU't. Käigukasti ECU on pärit 04/95 TDSA pealt. Mõlemal kasti ECU'l markeering GS7.21
Kuna kastipoolsed pistikud ei sobinud, tegin kere juhtmesarjale ülemineku. Mõlema kasti sisemised juhtmesarjad olid identsed, klappis nii juhtmete arv, värvid kui ka numeratsioon pistikus niiet üsna straight-forward ettevõtmine. Häda on aga selles, et viga ei kadunud. Lööb käigukasti neljanda käigu peale avariireziimi ning töörõhu põhja kohe kui mootoripöörded üle 2500 ronivad.
Kasutada on mul eelmise põlvkonna AutoLogic, millega lugenud veakoodideks vanast kastist järgnevad:
2B, Engine speed signal N-Mot
2A, Rotation speed signal, n-ab (output)
64, Speed monitoring
10, Rotarion speed signal, input shaft
Hetkel on 2B ja 2A tulnud tagasi ka uue kastiga. Autologic käsib mõõta juhtmesarja klemmidelt 44/16 turbiini kiiruse signaali ning 42/14 käigukasti väljundvõlli signaali. Ossiga pole veel uurinud aga takistused kastiaju pistikust mõõdetuna olid vastavalt 307 ja 277 oomi (ettenähtud väärtused mõlemal 265 oomi) seega usun, et juhtmesarjas ei tohiks viga olla.
Samas jällegi help-screen annab 2B kohta lisainfoks ka järgneva: (Td signal pin43 on control unit) No or incorrect engine speed information.
Ehk siis tundub, et mingi kiiruse signaal peaks tulema ka mootori ECU'lt? Ilmselt vist turbiini läbilibisemise jälgimiseks? AutoData skeemide järgi mootori juhtaju nr43 klemmilt tõesti tuleb juhe käigukasti ajusse kuid kahjuks pole kirjas mis on käigukasti aju klemmi nr.

Kas kellelgi leiduks vettpidavaid elektriskeeme antud masina kohta? Minu netist otsitud skeem osutuks vigaseks. Kas eri aastakäikude E34'del võib olla elektriskeem erinev?
Suured tänud ette ära nendele, kes viitsivad kaasa mõelda.
Re: 5hp-18 automaatkast
Kas väntvõlli anduri juhtmestik ja andur ise on korras? Mul tdsa paugutas 3 ja 4 käiku kui vända anduri korpus oli pragunenud ja andur liikus hoorattast liiga kaugele ehk tuli lahti. See vahemaa hooratta vahel peab ka õige olema, autodatast saab täpselt teada. Veakoodid viitavad sul ka kõik sellele.
Lisaks kui on veekahjustused, siis vaata mootoriploki küljes olev see plastkarp üle. See kuhu andurite juhtmed, massid jne. on kokku pandud. Seal võib lühis olla.
Lisaks kui on veekahjustused, siis vaata mootoriploki küljes olev see plastkarp üle. See kuhu andurite juhtmed, massid jne. on kokku pandud. Seal võib lühis olla.
Re: 5hp-18 automaatkast
Noh, see auto oli ka lisaks vändaanduri veaga kui ma ta ostsin, vana andur oli rikkis ja uue oli eelmine omanik kolksuga vastu hooratast lykanud paigaldades mis loomulikult ka kohe puruks lendas esimese käivitusega. Rikkis pöörete anduri symptomiks oli, et mootoripöörded kargasid käivitades kohe lakke. Vahetasin anduri ära ja sellega muutus vähemasti mootori töö normaalseks.
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
Re: 5hp-18 automaatkast
Küsin vahele: 725tds peaks vist ka olema 5hp18. Selline läheb tavaasendis 2. käiguga kohalt. Kas 5hp24 kastiga 730d annaks ka tarkvara selliselt muuta, et tavaasendis esimese vahele jätaks?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Re: 5hp-18 automaatkast
5hp18 läheb drive peal ikka esimesega minema.. manuaalselt saab teisega minna 5hp24 lubab manuaalselt kolmandaga minna. Teise käiguva roomavad minuteada vanad porsched ja kuue käigulised kastid juba.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: 5hp-18 automaatkast
Minumeelest vanad Mersud samuti v.a. juhul, kui kick-downi lööd.ooDDoo kirjutas:Teise käiguva roomavad minuteada vanad porsched ja kuue käigulised kastid juba.
Aga minujaoks leidis probleem eile lahenduse: vahetasin pedaalid ja paigaldasin 6'se manuaali. Ei jätkunud enam aega ega närvi seda automaati elustada kui niiehknaa oli soov kaugemas tulevikus manuaaliks teha. (suutsin "uuel" automaatkastil puruks saada kasti sees oleva plastikust vahetusplunseri ning käiguvahetusvaieri samuti.
