
Loomulikult ei ole midagi hullemat mehepojale kui näkku lasta midagi tema auto kohta. Naine võib tal olla ükskõik, mis elukommetega ja lapsed ei tea kust ja kellega aga auto on püha graal.

kuule ära jama, erinevalt ttsysist polnud minul täna aega hommikul kohe peale võtta, vaid pidin toprani lõdvikuid külge keerama tulema, aga õhtul lögen ostan kuuspaki kallistbayeri õlut ja tulen arutan maailma asju edasi-myyr- kirjutas:Kõik osapooled teevad endale uue teema " Toodan OT's si**a "
Ärge risustage teise teemat.
Oleme kõik täiskasvanud ( well enamus )
Jätkame ehk teemaga
toivoku kirjutas:kuule ära jama, erinevalt ttsysist polnud minul täna aega hommikul kohe peale võtta, vaid pidin toprani lõdvikuid külge keerama tulema, aga õhtul lögen ostan kuuspaki kallistbayeri õlut ja tulen arutan maailma asju edasi-myyr- kirjutas:Kõik osapooled teevad endale uue teema " Toodan OT's si**a "
Ärge risustage teise teemat.
Oleme kõik täiskasvanud ( well enamus )
Jätkame ehk teemaga
ttsys kirjutas:
Naiivsed olete te ise, kui olete asunud uskuma, et maha lõigatud kaubamärk tähendab sisult pelgalt turunduse tarneahela erisust!
See on oluliselt rohkem kuni selleni, et kasutatud materjal näiteks sillavormis, kust logo peale tuli, on teine / madalama kvaliteediga tooraine.
ttsys kirjutas:Mõlemad mainitud kaubamärgi all (Bilstein, ZF) müüakse erineva kvaliteediga toodangut, sh mitte premium kvaliteediga ja 100% kaetud kontrollmehanismidega toodangut, mis avaldub kõrgendatud riskides kuni absoluuthinnanguteni.
See on illusioon ja tootjakodulehelt teie endi "riputatud kõrvad" OE vastavusest! See, et tehas teeb allhanget BMW-le ei võrdu üleselt sama, mis on originaalvaruosa.
Naiivsed olete te ise, kui olete asunud uskuma, et maha lõigatud kaubamärk tähendab sisult pelgalt turunduse tarneahela erisust!
See on oluliselt rohkem kuni selleni, et kasutatud materjal näiteks sillavormis, kust logo peale tuli, on teine / madalama kvaliteediga tooraine.
paradiisivares kirjutas:Ma ostsin BMW logoga OEM trussarid....krt 5 cm läks kindlasti pikemaks
mõtled ka või? niisama on tehastel siis mingid õlid tööl kellel midagi teha pole peale märkide mahakäiamise? et hoiaks tööjõudu ülal (või siis masinaid), selleks et logo maha käiata ja odavamalt müüa?Jaakk kirjutas:Kui sa nii kõva statementiga välja tuled, siis tõesta need väited ära vastasel korral on see avalik laimamine. Kuidas sa saad seda väita (on sul tõendeid?), et seesama tootja toodab non-oem märgiga varuosasid sitemast materjalist, sitema kvaliteediga kui oem karbi sisse. See pole tõestus, et vähem tehakse kvaliteedikontrolli või toodetakse erinevas tehases.
Jaakk kirjutas:Kui sa nii kõva statementiga välja tuled, siis tõesta need väited ära vastasel korral on see avalik laimamine. Kuidas sa saad seda väita (on sul tõendeid?), et seesama tootja toodab non-oem märgiga varuosasid sitemast materjalist, sitema kvaliteediga kui oem karbi sisse. See pole tõestus, et vähem tehakse kvaliteedikontrolli või toodetakse erinevas tehases.
Tootmise jaoks saadakse litsents per detail mitte per juriidiline keha.Jaakk kirjutas:Long story short on see, et ei, ei ole tõestust sul selle kohta, eks igaühe oma testida ja netist teste vahtida aga kuskil pole kirjas, et non-oemi toodetakse teisest materjalist.
paradiisivares kirjutas:Kui väidetavalt järelturu osad on eluohtlikud, siis kust krdi kohast nad saavad üldse litsentsi, et üldse toota? Kontroll kvaliteedi üle ei kehti ainult OEM osadele.
Jaakk kirjutas:Khmm, see Garbage in=garbage out on jällegi sul enda tuletis, arvamus. Ma saan poindist aru mida sa öelda tahad aga siiski, sul pole tõendit, et non-oemi toodetakse kehvemast materjalist.
ttsys kirjutas:Tõendus on seadusandlus, mis kohustab, et üks suur ümmargune % sõidukist peab olema taaskasutatav.
See on tootmisettevõtete tooraine sisend, mille kohta ei ole jälitatavus samal tasemel nagu seda on OEM nõuete osas.
Tootjad ei tohi sellist toorainet OEM detailides kasutada. Seda saadakse aga mõnu ja rõõmuga kasutada OE detailides. See on otsene tõestus, et suure tõenäosusega saab justnimelt nii-või-naa palju vähem, kui selle eest maksti.Jaakk kirjutas:Khmm, see Garbage in=garbage out on jällegi sul enda tuletis, arvamus. Ma saan poindist aru mida sa öelda tahad aga siiski, sul pole tõendit, et non-oemi toodetakse kehvemast materjalist.
Peol olles on sinuga kindlasti väga huvitav ja naljakas juttu ajada.ttsys kirjutas:Tõendus on seadusandlus, mis kohustab, et üks suur ümmargune % sõidukist peab olema taaskasutatav.
See on tootmisettevõtete tooraine sisend, mille kohta ei ole jälitatavus samal tasemel nagu seda on OEM nõuete osas.
Tootjad ei tohi sellist toorainet OEM detailides kasutada. Seda saadakse aga mõnu ja rõõmuga kasutada OE detailides. See on otsene tõestus, et suure tõenäosusega saab justnimelt nii-või-naa palju vähem, kui selle eest maksti.Jaakk kirjutas:Khmm, see Garbage in=garbage out on jällegi sul enda tuletis, arvamus. Ma saan poindist aru mida sa öelda tahad aga siiski, sul pole tõendit, et non-oemi toodetakse kehvemast materjalist.