rubriik "rumal küsimus"
- v1llu1
- Huviline
- Postitusi: 1928
- Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
- Peamine sõiduk: Audi A8 D3
- Telefon: 56238240
- Asukoht: Põltsamaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Vahetasin salongi ventika ära ja järgmine jama. Töötab ainult viimases astmes, ilmselt viga mõõgas aga naljakas on see, et ei lase rullikust seisma jätta ventikat. Ainult süüte välja keeramisel jääb vait. Kas seda võib ka põhjustada siil/mõõk või peaksin viga kuskilt mujalt otsima.
Igapäevased: Audi Q7 // Audi A8 D3
Projektid: Audi A4 B5 2,2T AAN // Chevy van G20 // Audi S6 C4 v8
Projektid: Audi A4 B5 2,2T AAN // Chevy van G20 // Audi S6 C4 v8
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas kahemassilisel hoorattal tööpinda saab treida "kindluse mõttes"? Samuti ka korvil siis kui juba?
"osta uus" juttu ei taha kuulda.
"osta uus" juttu ei taha kuulda.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kunagi ühel Audil lasime teha hooratta, alguses treial ütles, et ei saa, aga palus sinna jätta ja tegi ikka ära kuidagi. Korvi treimine on juba kahtlane teema. Arvestama peab sellega, et korvi/ketta kontaktpindasid ei treita ja kaugused lähevad paigast ära, ketas jääb hõre seal vahel.
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: rubriik "rumal küsimus"
See on jah paras kantossi lappimine
If everything seems under control, you're just not going fast enough
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Hooratast veel aga korv on ikka rohkem selline kuluosa. Korv tuleks küll uus panna, kuna see läheb esimesena paigast ära.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui palju maksab auto regamine eestis? Kui see kuidagi asja pehmendab, siis auto on eestist uuena ostetud, aga praegu on lätis. Ja milline see arvele võtmise protsess välja näeb?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tavaline arvele võtt peaks nõks alla 200 olema. Miski 180 või 190 vms
TEL 57703395
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mis muutub, kui e90 3.0i 190kw eemaldada valvetronicu süsteem?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kõige pealt parandus, et süsteemi ei ole võimalik eemaldada vaid selle saab poolikult tööle seadistada.
Sellega on avatud ka vastus. Muutub see, et süsteemi oluline osa ei tööta. Kaotatakse energiat, kütust, aega, dünaamikat. ATM juhtimise poolel/osas lisamõjud. Väheneb turuväärtus. Ükskõik, mis nurga alt mõõta või vaadata siis see ei ole enam BMW.
Sellega on avatud ka vastus. Muutub see, et süsteemi oluline osa ei tööta. Kaotatakse energiat, kütust, aega, dünaamikat. ATM juhtimise poolel/osas lisamõjud. Väheneb turuväärtus. Ükskõik, mis nurga alt mõõta või vaadata siis see ei ole enam BMW.
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 05.09.2013 20:31 04
- Peamine sõiduk: BMW E46 Coupe 330Ci
- Asukoht: Jõelähtme
Re: rubriik "rumal küsimus"
E36el jäi esimene parempoolne pidurisuppordi kolb kinni ning asjad läksid üpris tuliseks ja rool hakkas vibrama. Kolvi sain lahti ja 15km proovisõidu jooksul vasaku poolega võrreldes temperatuuri tõusu ei olnud ja pidurdades rool ei vibreerinud. Küsimuseks see, et kui pidurdades enam rool ei värisenud siis ei saanud ketas kõveraks minna? Ja miks ta üldse kuumast peast vibras? Kettad ja klotsid ainult 3 kuud vanad ja umbes 3000km sõitnud. Ei ole eriti isu jälle uusi kettaid osta. Suppordid lähevad lähiaja jooksul kõik neli ''igaksjuhuks'' remonti.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ikka saab ja ka läheb kõveraks aga selle jaoks on vaja 1 väline faktor, mis on näiteks kiire veega (molekulaarne) jahutus. Kui sellel ajal lompi ei tabanud ja tee kuiv siis lootus, et kõik ok.
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui OEM kettad ei ole siis kõverad raudselt.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Vastupidi.
Kui OEM siis 80% suurem tõenäosus, et mitte midagi nendega selle lühikese ajaga ei juhtunud.
Kui OEM siis 80% suurem tõenäosus, et mitte midagi nendega selle lühikese ajaga ei juhtunud.
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4284
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: rubriik "rumal küsimus"
Seda ju unis kirjutaski
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Jah muidugi. Teil on õigus.
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 05.09.2013 20:31 04
- Peamine sõiduk: BMW E46 Coupe 330Ci
- Asukoht: Jõelähtme
Re: rubriik "rumal küsimus"
Oem kettad ei ole jah. Lompidest hoian niigi pidevalt eemale Ehk väga kannatada ei saanud loodetavasti.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Nii küsimus suurele ringile. Millist firmat soovitate, kes teostaks kerele korrossioonitõrje, et olemasolev rooste enam edasi ei läheks ja juurde ka ei tekiks.
Hea oleks kui Pealinnas.
Hea oleks kui Pealinnas.
Re: rubriik "rumal küsimus"
On see ikka normaalne, et praegu on auto24 müüa ainult 5 sedaan E36te? Ma arvasin, et neid jalaga segada on.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: rubriik "rumal küsimus"
kas dpf saab eemaldada nii, et kodeeritakse välja, aga füüsiliselt jäetakse paun alla? või tuleb ka filter füüsiliselt eemaldada?
kuidas aru saada, et dpf on välja progetud või eemaldatud ilma auto all uurimata?
kuidas aru saada, et dpf on välja progetud või eemaldatud ilma auto all uurimata?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas sumpsi ots tahmane või mitteFrenzi kirjutas:kas dpf saab eemaldada nii, et kodeeritakse välja, aga füüsiliselt jäetakse paun alla? või tuleb ka filter füüsiliselt eemaldada?
kuidas aru saada, et dpf on välja progetud või eemaldatud ilma auto all uurimata?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui pardal siis peab osalema protsessi töös. Kui Euro klass sõidukil plaan muuta ei ole siis DPF eemaldamine on tänavasõidukil illegaalne operatsioon ning teostus. TÜV eesmärk on tänavalt sellised sõidukid eemal hoida.
Tõmba näpuga väljalaske toru ots seest üle ja kui see ei ole tahmane siis DPF on pardal. (Patric on vast siin foorumis seda kõige rohkem testina maininud).Frenzi kirjutas:kas dpf saab eemaldada nii, et kodeeritakse välja, aga füüsiliselt jäetakse paun alla? või tuleb ka filter füüsiliselt eemaldada?
Frenzi kirjutas:kuidas aru saada, et dpf on välja progetud või eemaldatud ilma auto all uurimata?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui sa DPF'i füüsiliselt ei eemalda aga auto tarkvarast on eemaldatud, siis ta läheb ju umbe. Korjab tahma küll nagu ta tegema peabki aga auto põletuse käsku ei anna sest ta arvab, et filtrit pole enam. Vastupidisel tegevusel mingites piirides oleks loogilisem.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: rubriik "rumal küsimus"
Proovisin sellisel viisil õhutada, kõik oli sama aga ainus erinevus oli, et lõpus käia pannes ja gaasi andes paar korda tosooli tase paisupaagis ei lange e oli ikka kõrini. Õhumull jàtkuvalt vahel(lõdvikud punnis, radikas kõrvalistuja poolt alt külm, temp näidik tõuseb paar mm üle normi, koha peal puhub leiget, tuure andes sooja(veepump ja termostaat tutikad). Mis djeela onjoffe kirjutas:Õhutamise kohta kopin ühe õpetuse- täitmine ja õhutamine nii, nagu BMW juhend ette näeb:
Külma mootoriga. Süüde sisse, temp.nupp max peale, salongi vent nr. 2 peale, õhutuskork paar pööret lahti ja hakata vedelikku aeglaselt sisse kallama. Valada nii palju, kui läheb, kuni tase ei lange enam paisupaagis s.t. et paak jääb kõrini täis ja õhutuskorgist mulle ei aja. Täitmine võtab aega 30...60 minutit. Valad täis, ootad, valad juurde jne. Teadmiseks, et BMW mootor õhutub täitmise ajal. Kui on täis, õhutuskork kinni, aga paisupaagi kork jäta veel maha. Mootor käima ja 4-5 korda teravalt pöördeid 4000...5000 p/min, mitte mootorit soojaks lasta. Mootor seisma. Nüüd peaks vedeliku tase normaalse lähedale olema langenud. Vajadusel juurde valada. Süsteem täidetud ja õhutatud, paisupaagi kork peale ja proovisõit. Võib ka kohapeal soojaks lasta. Jälgida siiski termomeetri seierit.
Järgides esitatud juhiseid õhutub süsteem probleemitult. Testitud, kindel.
Tegin ise selle juhendi järgi ja olin üllatunud, kui lihtne võib asi olla! Tõsi, aega võtab ja vilets aku vist kooleb ära...
Mul oli küll 2,5 mootor, aga vahet vist pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 28.01.2016 17:46 44
- Peamine sõiduk: e61 525d 130kW
- Asukoht: Rakvere
Re: rubriik "rumal küsimus"
jäi eelmisest autost järgi 5L 5w-40 LL01, ostaks 2L juurde.
õlivahetusel see sisse kallata ja peale seda tulevikus jätkata õliga 5w30 LL04; kas on ok?
praegu on 5w30 LL04
õlivahetusel see sisse kallata ja peale seda tulevikus jätkata õliga 5w30 LL04; kas on ok?
praegu on 5w30 LL04
Re: rubriik "rumal küsimus"
Õhumull ei aja lõdvikuid punni. Lase külma seisva mootoriga surve valja, keera kork tagasi ja pane auto käima. Kui külma mootoriga lõdvikud punni veab, siis on sul veesärgis silindri surve sest külma mootoriga ei teki veel vedeliku paisumist kuumuse pärast ja lõdvikud peaksid olema veel sama pehmed kui pärast surve välja laskmist.MortenS kirjutas:
Proovisin sellisel viisil õhutada, kõik oli sama aga ainus erinevus oli, et lõpus käia pannes ja gaasi andes paar korda tosooli tase paisupaagis ei lange e oli ikka kõrini. Õhumull jàtkuvalt vahel(lõdvikud punnis, radikas kõrvalistuja poolt alt külm, temp näidik tõuseb paar mm üle normi, koha peal puhub leiget, tuure andes sooja(veepump ja termostaat tutikad). Mis djeela on
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Krt milleks on õhutusnippel..
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Jah, ei juhtu midagi.xfiles kirjutas:jäi eelmisest autost järgi 5L 5w-40 LL01, ostaks 2L juurde.
õlivahetusel see sisse kallata ja peale seda tulevikus jätkata õliga 5w30 LL04; kas on ok?
praegu on 5w30 LL04
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
Re: rubriik "rumal küsimus"
E61 on esitulel üks kulm kustus, vahel harva põleb, mainiti, et kui 24v peale lasta, siis võib tööle hakata, aga võib ka läbi minna. Kas on veel mingeid lahenduse peale tule vahetamise?
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: rubriik "rumal küsimus"
Praeahju topivad ka.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui e36 on pidurites õhk vahel,kas lööb abs tule põlema või on enamvähem kindel et andur vigane?