E39 530 suri sõiduajal ära, ei käivitu enam
E39 530 suri sõiduajal ära, ei käivitu enam
E39 3.0 142kw.
Maanteel sõites suri välja ja kõik. Armatuuri lõi mingi saksa keelse teksti, google translate andis tõlkeks: sisspritse viga.
Arvuti näitab veakoodina : Rail pressure sensor ja too low pressure at start. Starterit andes on lati rõhk olematu, starterit andes lati rõhk arvutiga vaadates 62-72bar ja nagu võtmest lahti lased, on null.
Testitud ja vahetatud asjad:
*Pihustite tagasivoolud- korras
*Latirõhuandurit teist proovitud
*Latirõhuanduri pistiku klemme niiöelda kokkupoole pressitud
*Etteandepump põhja all teeb häält ja lööb kütet, kuna oli ka teine 100% korras pump, panin tolle prooviks peale, tulemus ei muutund.
*Seisma jäämis hetkel oli paagis 20l kütet, igaksjuhuks sai veel 20 peale pandud.
*Kütusefilter vahetatud
*Kui võtta küttefiltri küljest pealevoolu toru lahti, siis kütust tuleb süüde sisse keerates
*Starterit andes pihustitorust tuleb kütust
*Pumba taga teist solenoid klappi proovitud
Kui panna süüde sisse, siis paagi etteandepump lööb umbes 30sek, enne kui vait jääb ning siis kui starteri andmise lõpetad, kuid süüdet välja ei keera, hakkab etteandepump taas tööle.
Kütuse pealevoolu torus näha, et kui süüde sisse panna, täitub küttega, muidu on kütusest tühi peagi.
Panin tähele, et kui esimese pihusti küljest võtta lahti tagasivoolu voolik(see mis läheb ksp vooliku külge), siis sealt pritsib süüdet andes kütust(kas tohib tagasivoolu tulla nii ??? )
Ehk oskate miskit soovitad. Ise pakuks kõrgsurvepumba riket, aga keegi tark diislimees oli öelnud, et m57 sureb ksp maha vaid siis, kui vett saab. Ise ei oska kommenteerida.
Maanteel sõites suri välja ja kõik. Armatuuri lõi mingi saksa keelse teksti, google translate andis tõlkeks: sisspritse viga.
Arvuti näitab veakoodina : Rail pressure sensor ja too low pressure at start. Starterit andes on lati rõhk olematu, starterit andes lati rõhk arvutiga vaadates 62-72bar ja nagu võtmest lahti lased, on null.
Testitud ja vahetatud asjad:
*Pihustite tagasivoolud- korras
*Latirõhuandurit teist proovitud
*Latirõhuanduri pistiku klemme niiöelda kokkupoole pressitud
*Etteandepump põhja all teeb häält ja lööb kütet, kuna oli ka teine 100% korras pump, panin tolle prooviks peale, tulemus ei muutund.
*Seisma jäämis hetkel oli paagis 20l kütet, igaksjuhuks sai veel 20 peale pandud.
*Kütusefilter vahetatud
*Kui võtta küttefiltri küljest pealevoolu toru lahti, siis kütust tuleb süüde sisse keerates
*Starterit andes pihustitorust tuleb kütust
*Pumba taga teist solenoid klappi proovitud
Kui panna süüde sisse, siis paagi etteandepump lööb umbes 30sek, enne kui vait jääb ning siis kui starteri andmise lõpetad, kuid süüdet välja ei keera, hakkab etteandepump taas tööle.
Kütuse pealevoolu torus näha, et kui süüde sisse panna, täitub küttega, muidu on kütusest tühi peagi.
Panin tähele, et kui esimese pihusti küljest võtta lahti tagasivoolu voolik(see mis läheb ksp vooliku külge), siis sealt pritsib süüdet andes kütust(kas tohib tagasivoolu tulla nii ??? )
Ehk oskate miskit soovitad. Ise pakuks kõrgsurvepumba riket, aga keegi tark diislimees oli öelnud, et m57 sureb ksp maha vaid siis, kui vett saab. Ise ei oska kommenteerida.
Re: E39 530 suri sõiduajal ära, ei käivitu enam
Nii kaua kuni lati rõhk pole piisav ei tohi Pihusti tagasivoolust midagi tulla. Mingi Pihusti lekib surve tagasivoolu ja selleparast käima ei saagi.
TEL 57703395
Re: E39 530 suri sõiduajal ära, ei käivitu enam
Pihustite enda tagasivoolust ei tulegi grammigi, need said ära mõõdetud.aronz12 kirjutas:Nii kaua kuni lati rõhk pole piisav ei tohi Pihusti tagasivoolust midagi tulla. Mingi Pihusti lekib surve tagasivoolu ja selleparast käima ei saagi.
Pidasin silmas seda, et pumba tagasivoolu torust pritsib kütust (seda siis, kui pihustite tagasivoolud pole sinna külge ühendatud).
Re: E39 530 suri sõiduajal ära, ei käivitu enam
Sel juhul tuleb vist ksp poole vaatama hakata jah.
Ksp küljes olev rõhu klapp toimib? Klapp ise ja kas juhitakse ka? Selle klapi tõttu vast võikski kütus sinna tagasivoolu pääseda. Homme kui meeles võin korra proovida kas süüdet andes sealt tagasivoolust tuleb kütet või mitte.
Rohkem nagu ei tulegi midagi pähe.
Ksp küljes olev rõhu klapp toimib? Klapp ise ja kas juhitakse ka? Selle klapi tõttu vast võikski kütus sinna tagasivoolu pääseda. Homme kui meeles võin korra proovida kas süüdet andes sealt tagasivoolust tuleb kütet või mitte.
Rohkem nagu ei tulegi midagi pähe.
TEL 57703395
Re: E39 530 suri sõiduajal ära, ei käivitu enam
Hea oleks, kui saaksid vaadata jah..
Tundub nagu kütus jooksekski tagasivoolu tagasi, süüdet andes üritab etteandepump muudkui rõhku üles lüüa, aga kõik läheb tagasivoolu, aga see lihtsalt oletus. Ei leia muud loogilist seletust.
Etteandepump lööb nii nagu vaja, kütus jõuab pumbani, pihustid tagasi ei lase, ometigi õiget rõhku latti ei löö ja pumba tagasivoolust lööb kütust juba. Tundub nagu veider, et sealt kütust tohiks tulla lihtsalt süüdet andes, samas diesellandi töötajatest keegi väidetavalt oli öelnud, et see normaalne, aga sealt ennemgi paju praaki tulnud.
Pole selle pumba ehitusega/ toimimisega kursis ka täpselt.
Tundub nagu kütus jooksekski tagasivoolu tagasi, süüdet andes üritab etteandepump muudkui rõhku üles lüüa, aga kõik läheb tagasivoolu, aga see lihtsalt oletus. Ei leia muud loogilist seletust.
Etteandepump lööb nii nagu vaja, kütus jõuab pumbani, pihustid tagasi ei lase, ometigi õiget rõhku latti ei löö ja pumba tagasivoolust lööb kütust juba. Tundub nagu veider, et sealt kütust tohiks tulla lihtsalt süüdet andes, samas diesellandi töötajatest keegi väidetavalt oli öelnud, et see normaalne, aga sealt ennemgi paju praaki tulnud.
Pole selle pumba ehitusega/ toimimisega kursis ka täpselt.
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: E39 530 suri sõiduajal ära, ei käivitu enam
Proivi piduripesuga käivitada.
Kunagi oli sama viga et rohku polnud. Piduripesuga korra käima ja siiani pole seda viga olnud
Kunagi oli sama viga et rohku polnud. Piduripesuga korra käima ja siiani pole seda viga olnud
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Re: E39 530 suri sõiduajal ära, ei käivitu enam
Proovitud, kasu polnud.mastergut kirjutas:Proivi piduripesuga käivitada.
Kunagi oli sama viga et rohku polnud. Piduripesuga korra käima ja siiani pole seda viga olnud
Re: E39 530 suri sõiduajal ära, ei käivitu enam
Tagasivooluklapp ju kapoti all olemas. Selle paagipoolne ots kinni pigistada, vb on otsa saanud.
Re: E39 530 suri sõiduajal ära, ei käivitu enam
Ka seda proovitud.Kaupo_K kirjutas:Tagasivooluklapp ju kapoti all olemas. Selle paagipoolne ots kinni pigistada, vb on otsa saanud.
Re: E39 530 suri sõiduajal ära, ei käivitu enam
Proovisin ja tuleb ka minu autol sealt tagasivoolust süütega kütust.
TEL 57703395
Re: E39 530 suri sõiduajal ära, ei käivitu enam
Kas saite veale jälile ka? Sama murega vaevame pead hetkel.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E39 530 suri sõiduajal ära, ei käivitu enam
https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=13_0801
Jupi 11 nimi on pressure limiting valve ehk etteanderõhu regulaator.
Jupi 11 nimi on pressure limiting valve ehk etteanderõhu regulaator.
BMW without faults is not BMW