Sai siis ära vahetatud termostaat koos veepumbaga.
Peale kokku lappimist sai korralikult õhutatud, või vähemalt niipalju kui oskasin, ventiilid lahti, auto käima, puhur põhja, paisupaak tosooli täis ja lapatsit antud, ning ikka on õhk sees.
Oskab keegi ehk veel kuidagimoodi aidata? Tean et kõige parem oleks ninaots ülesse saada ja siis õhutada aga pole kahjuks sellist kohta leidnud.
Millegipärast on nii, jätad auto seisma siis paar tundi hiljem on ülemine lõdvik kokku tõmmanud, nagu vaakumis oleks.
Ja alumine lõdvik ei lähe soojaks.
Ehk sai ostetud tuksis termostaat?
Igatahes käib juba ajule.
Autoks E39 1996 2.0 bensukas automaat
Tänud ette
Jahutussüsteemis õhk sees E39
- AleksTomson
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 30.05.2016 11:53 12
- Peamine sõiduk: Bmw E39 528i
- Telefon: 56717816
- Asukoht: Tallinn
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Jahutussüsteemis õhk sees E39
kus asud selle autoga tallinnas? sa oled selle asja liiga keeruliseks ajanud mul on tunne.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Jahutussüsteemis õhk sees E39
Siit foorumist üks hea juhend õhutamisel, eeldusel, et lisaveepump veel töökorras on:
"BMW mootor õhutatakse seisva mootoriga. Lühidalt: külma ja seisva mootoriga, süüde sisse, salongi ventilaator keskmise kiiruse peale (II aste), temperatuur maksimumi peale, õhutusnippel (niplid) lahti keerata, valada paisupaaki nii palju kui mahub (ääreni täis, kannatust, peale valada jne, kuni õhutuskorgist enam mulle ei tule ja rohkem peale valada ei saa, veel kord kannatust, õhu väljumine võtab aega), õhutuskorgid kinni, paisupaagi kork jääb maha, mootor käima ja kiirelt mõned korrad teravalt pöördeid 4500 p/min kanti. Mootor seisma. Vajadusel korrigeerida vedeliku taset. Kork peale ja töö tehtud.
Allikas BMW TIS"
"BMW mootor õhutatakse seisva mootoriga. Lühidalt: külma ja seisva mootoriga, süüde sisse, salongi ventilaator keskmise kiiruse peale (II aste), temperatuur maksimumi peale, õhutusnippel (niplid) lahti keerata, valada paisupaaki nii palju kui mahub (ääreni täis, kannatust, peale valada jne, kuni õhutuskorgist enam mulle ei tule ja rohkem peale valada ei saa, veel kord kannatust, õhu väljumine võtab aega), õhutuskorgid kinni, paisupaagi kork jääb maha, mootor käima ja kiirelt mõned korrad teravalt pöördeid 4500 p/min kanti. Mootor seisma. Vajadusel korrigeerida vedeliku taset. Kork peale ja töö tehtud.
Allikas BMW TIS"
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 702
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: Jahutussüsteemis õhk sees E39
Jap, isegi nii teinud ja toimib. Ei pea nina üles ajama.
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
- AleksTomson
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 30.05.2016 11:53 12
- Peamine sõiduk: Bmw E39 528i
- Telefon: 56717816
- Asukoht: Tallinn
Re: Jahutussüsteemis õhk sees E39
No nii, sai just Toivoku käest abi küsitud ning ilmselt on tsirkulatsioonipump õhtal.
Tuleb seada sammud carway poole ja ära vahetada.
Tänud Toits!
Tuleb seada sammud carway poole ja ära vahetada.
Tänud Toits!
- AleksTomson
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 30.05.2016 11:53 12
- Peamine sõiduk: Bmw E39 528i
- Telefon: 56717816
- Asukoht: Tallinn
Re: Jahutussüsteemis õhk sees E39
Tsirkulatsioonipump vahetatud, süsteem õhutatud ja auto kuum nagu istuks saunas 
