
N47 jne diisel, HOIATUS!
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Esmasp. auto läheb Angelari kuna parim hinnapakkumine tuli sealt. UM ütles et ei ole kuulnud 3,0 ketidest midagi ja ainult 2.0 kutsuti tagasi. Pressisin neid soodustusega mulle jne aga . hea kui 4000 saaks 2% või tasuta kohvi... 

F31 320d M Performance
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Tere!
Selline ehk mittetraditsiooniline küsimus siia teemasse, et kuidas, või kust välja lugeda, mis mootoriga tegu on masinal?
Otsinguks siis nt selline leht: http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas nendest masinatest on ka mõnel see kardetud N47 mootor? Või millise mootoriga eelistada, kui hinnalaeks sätiks 10000, bens, automaat viiene E60(ka huvi E53 vastu)
Selline ehk mittetraditsiooniline küsimus siia teemasse, et kuidas, või kust välja lugeda, mis mootoriga tegu on masinal?
Otsinguks siis nt selline leht: http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas nendest masinatest on ka mõnel see kardetud N47 mootor? Või millise mootoriga eelistada, kui hinnalaeks sätiks 10000, bens, automaat viiene E60(ka huvi E53 vastu)
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Neist ei ole ükski N47
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
N47 on 1.6 ja 2.0 diisel. VIN järgi kõik loetav ja kõigil.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Kas siis laiaslaastus 2003-2006a 2,5 ja 3,0 bens, automaatidel veel need vanakooli pommikindlad mootorid.Või tasuks ikka mõnedest kw varjantidest mööda vaadata?
Sorry, aga mina ei saa aru, kuidas vin-i järgi mootori marki/tüüpi tuvastada:-)
Sorry, aga mina ei saa aru, kuidas vin-i järgi mootori marki/tüüpi tuvastada:-)
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Sa oled juba niigi vales kohas oma jutuga bensukate tõttu aga realoem.com ja sisestatud vin peegeldab kõik andmed auto kohta.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Põhjust muretsemiseks ei ole, iga BMW mootor mingil hetkel laguneb, seda enam kui ajalugu puudub(eriti vanemad) kes teab kui palju läbi on "uhatud"
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
ttsys kirjutas:Sa oled juba niigi vales kohas oma jutuga bensukate tõttu aga realoem.com ja sisestatud vin peegeldab kõik andmed auto kohta.
Tänud, ei solgi teemat enam!
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Kas keegi oskab/viitsib teha kokkuvõtte nendest ketiprobleemidest? Mis aastast on mootorit parendatud ning ketiajam töökindlam? Mis on varuosade täpne loetelu, mille vahetusega tuleb arvestada?
Saan aru, et alates 2009 mingist hetkest on probleeme vähem. Milles see täpsemalt väljendub? Kas väntvõll tuleb kõigil vahetada?
Saan aru, et alates 2009 mingist hetkest on probleeme vähem. Milles see täpsemalt väljendub? Kas väntvõll tuleb kõigil vahetada?
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 745
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Minu E91 2.0d vahetati sellised asjad ära UM aktsiooni käigus.




Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Miks kaks plokikaanetihendit?
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 745
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Selle küsimuse pead UMile esitama.
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Erinevad koodid ja hinnad neil.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
See on veider jah. Üks on ühe auguga tihendi kood, teine kahe auguga. Võibolla nad tegid tellimuse ette nii, et võtsid igaks juhuks mõlemad variandid sisse sest ma arvan, et VIN kood ei ütle, mitu auku seal tehasest on. Ja siis unustasid vale variandi arve pealt maha võtta. Või siis andsidki kliendile tellimuselehe mitte arve.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
päris hea 100+ euri kinni makstasigaelmar kirjutas:See on veider jah. Üks on ühe auguga tihendi kood, teine kahe auguga. Võibolla nad tegid tellimuse ette nii, et võtsid igaks juhuks mõlemad variandid sisse sest ma arvan, et VIN kood ei ütle, mitu auku seal tehasest on. Ja siis unustasid vale variandi arve pealt maha võtta. Või siis andsidki kliendile tellimuselehe mitte arve.

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 745
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
See on tehaseaktsioon nagu ma kirjutasin, ehk siis see arve kuulub nende poolt tasumisele. Telligu palju tahavad neid.
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Mis põhjusel keti vahetuseks tuleb ka plokikaanetihend vahetada? Kas ketti ei saa vahetada plokikaant maha võtmata?
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Tuleks aru saada sellist tüüpi mootorite ehitusest, ketikoja kaas on pigistatud karteripõhja ja plokikaane vahele. Kui ketikoja kaas maha tõmmata ilma plokikaan eemaldamata, siis tagasi tuleb see suruda nii, et see nühib vastu plokikaanetihendit. Jah saab, aga tehniliselt on see täiesti vale, kuigi suurt probleemi sellest tulla ei saa, võib-olla ainult õlileke. Teine variant oleks kett lahti pressida ja uuesti neetida..tryku kirjutas:Mis põhjusel keti vahetuseks tuleb ka plokikaanetihend vahetada? Kas ketti ei saa vahetada plokikaant maha võtmata?
Siit tekib nüüd küsimus, et kas raha võetakse tehase normtundide järgi aga tegelikult tehakse kuidagi teisiti/valesti/kiiremini.
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Suur tänu põhjaliku vastuse eest!
Täpsustuseks veel, ehk keegi oskab väntvõllidega seonduvat täpsemalt kommenteerida. Kas mingist aastakäigust alates ei ole vaja neid enam vahetada? Kui suur probleem on üldse väntvõlli küljes oleva ketiratta kulumine? Saan internetist loetu põhjal aru, et kõige suuremad probleemid on kuni 2009 toodetud mootoritega.
Tauri_T poolt lisatud UM-i nimekirjas väntvõlli näiteks polnud. EHk täpsustad, mis aasta masinaga tegu on?
Täpsustuseks veel, ehk keegi oskab väntvõllidega seonduvat täpsemalt kommenteerida. Kas mingist aastakäigust alates ei ole vaja neid enam vahetada? Kui suur probleem on üldse väntvõlli küljes oleva ketiratta kulumine? Saan internetist loetu põhjal aru, et kõige suuremad probleemid on kuni 2009 toodetud mootoritega.
Tauri_T poolt lisatud UM-i nimekirjas väntvõlli näiteks polnud. EHk täpsustad, mis aasta masinaga tegu on?
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
kaanetihendi vahetuse asemel vahetavad targemad karteripõhja tihendi... ketivahetusel õlivahetus ju elementaarne.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 745
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Minul siis 2007/10 masin.tryku kirjutas:Suur tänu põhjaliku vastuse eest!
Täpsustuseks veel, ehk keegi oskab väntvõllidega seonduvat täpsemalt kommenteerida. Kas mingist aastakäigust alates ei ole vaja neid enam vahetada? Kui suur probleem on üldse väntvõlli küljes oleva ketiratta kulumine? Saan internetist loetu põhjal aru, et kõige suuremad probleemid on kuni 2009 toodetud mootoritega.
Tauri_T poolt lisatud UM-i nimekirjas väntvõlli näiteks polnud. EHk täpsustad, mis aasta masinaga tegu on?
- prööt
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 30.04.2012 21:54 43
- Peamine sõiduk: e91 2.0d
- Asukoht: Tallinn
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Tere
Kas on mõtet spekuleerida selle üle, kui kaua peaks n47 mootor kestma kui kett on vahetatud 25-30 000 kilomeetrit tagasi UM-s tehaseaktsioonina? Väntvõll läks samamoodi vahetusse. Kui korralikult hooldata ja iga 10 000 tagant õli vahetada, siis peaks äkki kestma? Netiavarustes jäi selline lause silma, et uuemad pudinad on natukene teistsuguse ehitusega, ning ei tohiks enam nii kiiresti kuluda. Samas on jälle ka jäänud silma lause, et mootor ongi valesti ehitatud.
Kas on mõtet spekuleerida selle üle, kui kaua peaks n47 mootor kestma kui kett on vahetatud 25-30 000 kilomeetrit tagasi UM-s tehaseaktsioonina? Väntvõll läks samamoodi vahetusse. Kui korralikult hooldata ja iga 10 000 tagant õli vahetada, siis peaks äkki kestma? Netiavarustes jäi selline lause silma, et uuemad pudinad on natukene teistsuguse ehitusega, ning ei tohiks enam nii kiiresti kuluda. Samas on jälle ka jäänud silma lause, et mootor ongi valesti ehitatud.
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Oleb liiga laisk et lugeda, mis konest jutt käib, aga bmw mootorid on parasjagu sarnased.. Üritasin m51 motol niimoodi vahetada, lasin karteri tibake lahti alt. Vahele surumisega ajas minema kaanetihendi paremas nurgas (eestvaates vasakus siis) oleva veekanali kummitihendi. Tulemuseks jahutusvedeliku leke nii väljapoole kui karterisse. Lõppkokkuvõttes tuli ikkagi kaas maha. Tundus lihtsam tol hetkel, kuna kui karter täitsa eest ära tahta võtta, siis minu autol oleks pidanud sillaraami lahti laskma...teet82 kirjutas:. Kui ketikoja kaas maha tõmmata ilma plokikaan eemaldamata, siis tagasi tuleb see suruda nii, et see nühib vastu plokikaanetihendit. Jah saab, aga tehniliselt on see täiesti vale, kuigi suurt probleemi sellest tulla ei saa, võib-olla ainult õlileke.
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
N47 mootoril peab karteri nagunii ära võtma, sest õlipumba kett on ees pool ja keti vahetuseks tuleb õlipumba ratas eemaldada. Olen teinud 10-15 n47 mootorit ja ükski neis pole õli lekkinud peale seda tööd. Plokikaast pole eemaldanud, antud mootoril on vaja libistada vastu kaanetihendit 5-6mm otsakaant ja see on ka kõik. Kui väntvõlli vahetust ei toimu, siis kogu protsess võtab aega 7-8 tundi ehk auto saab samal päeval juba tagasi.
Viimati muutis TarmoV12, 19.03.2018 12:52 22, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Teema puhastatud.
Põhjus: Teema puhastatud.
56792145
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Kas see keti “hirm” on ainult diislitel? Kuidas M54 (E60 530i) bentsukas 170kw mootoriga lood, kas peab ka 200 000 läbisõidu juures ketti vahetama või sellistega pole probleemi olnud?
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Pole probleemi
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
kuidas n57 kommenteeritakse? just 330d 180kw ehk e9x lci. kas nendel ka keti jamad nagu n47 ja võiks 200 000 juures ära teha?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Oleneb kas stock või chip-viagraga. Mõnel N57+ATM on viagra mõjul kaua enne muud mured kui kett. Stock olekus sõltub kõik jällegi konkreetsest mootorist ja sellest millal/kuidas hooldused tehtud. 200k km juures võib ka mootorivahetus olla täiesti reaalne versus probleemivaba kuni 350k km. Ei ole olemas šablooni.
Re: N47 jne diisel, HOIATUS!
Üldistades võib ikkagi öelda,et n57t puudutavad ka ketimured , alles sai paar nädalat tagasi ühte e92 n57ga , läbisõit oli 200 tuuri , vaatamas käidud ja kett tegi laginat