Kütusekulust lõplikult
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
Jah. Otsi "viga" mootorist. Mitte midagi ei ole seal kalibreerida. Mootori juures ei ole kõik 100% tehase stock või seal on kulum.
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
Kõik pihustid, andurid, kuluosad on vähemalt ühe korra üle käidud (st. vahetatud või remonditud). Masin on küll chipitud, kuid erinevus oli olemas juba enne seda. Kusjuures huvitaval kombel oli täpselt sama erinevus ka ilma turbota sõites (alguses oli eelmise omaniku poolt vaakum maha ühendatud).
Kulu on täiesti normaalne, ainult see OBC näit koos läbisõidu jäägiga panevad võssa...
Kulu on täiesti normaalne, ainult see OBC näit koos läbisõidu jäägiga panevad võssa...
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
Jaja. Tee auto stockiks ja kõik läheb õigeks või leiab kohe ka vea põhjustaja. EGR mitte unustada!
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
Ennem vahetan masinat, kui roheliseks lähen
Aga üks lühike vahe oli masin täiesti stockis ka, sealhulgas tarkvara, EGR füüsiliselt jne. ja ainult Tartus 2 kuud sõites tuli keskmiseks 5,2 l/100km
Reaalsuses kulus 8 kanti.

Aga üks lühike vahe oli masin täiesti stockis ka, sealhulgas tarkvara, EGR füüsiliselt jne. ja ainult Tartus 2 kuud sõites tuli keskmiseks 5,2 l/100km

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
Siis oli vaja selles stock olekus viga leida. Selles mööda olekus kõik raskendatud.
- Pedak
- Huviline
- Postitusi: 1980
- Liitunud: 13.07.2009 14:13 45
- Peamine sõiduk: BMW 330D
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
Saab iseenesest kalibreerida seda OBC-d. Lasin endal teha, nüüd on kütusekulude erinevus 0.1-0.2l Max. Varasemalt oli vähemalt liiter.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
See ei ole kalibreerimine vaid osaliste lähteandmete manipuleerimine.
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/tips ... 528OBC.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/tips ... 528OBC.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
E46 faceliftidel seda "manipulatsiooni" ei ole, on vaid läbi DIS tehtav kordaja muutmine vahemikus 0,9 - 1,1. See on mul tehtud ja lükatud maksimumi, enne oli möödalask veel suurem...
Viimati muutis martinlink, 30.11.2017 17:15 21, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
Sama asi, sama manipulatsioon. Kalibreerimisega kui sellisega ei ole midagi pistmist.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
Inimestel on eesmärgiks kajastada reaalset tulemit mitte mingit huinamuina nihkes numbrit mis ei vasta tõele...kui on kulunud ja tarbib rohkem siis pannakse asi nii et näitabki palju kulu on...asja vitamiin selles ongi
´17 4Drive
Re: Kütusekulust lõplikult
Mul e46 323i 125kw automaat. Viimasel ajal tundub, et kütusekulu olels nagu tavalisest kõrgem. Täna maanteel sõites panin 90km/h püsika peale ja imelik oli see, et see kütusekulu seier, mis tahhoka juures on, näitas 14l/100 ühtlase kiirusega sõites. Pärast mõnda aega sõitmist langes enamvähem 10l/100 peale. Rooli peal püsika "-" märgiga võtsin paar km/h vähemaks, siis sain nagu enamvähem 7-8l/100 juures hoida. Ma ei tea, millest selline asi. Varasemalt on vabalt maanteel kohe peale püsika peale panekut kütusekulu seier olnud 8l/100 peal. Pöördeid tahtis ka täna millegipärast natuke kõrgemal hoida ühtlaselt sõites. Viimasel ajal olen ära vahetanud karterituulutuse ja õhulugeja. Kas võib kuidagi mõjutada?
-
- Huviline
- Postitusi: 3646
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Kütusekulust lõplikult
Turbiin ei lukustu? Mul lukustub nõks üle 100kmh alles 330da
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re: Kütusekulust lõplikult
unis kirjutas:Turbiin ei lukustu? Mul lukustub nõks üle 100kmh alles 330da
Ühesõnaga, kui lukustub, jääb püsika peale pannes ilusti ühtlaselt kiirust hoidma? Varasemalt muidu maanteel on ilusti toiminud. Ei tea, mis teema nüüd siis tekkinud on.
-
- Huviline
- Postitusi: 3646
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Kütusekulust lõplikult
Kui lukus siis kiirendades pööret kõrgemaks ei venita vaid nagu manuaal. Vahet pole kas püsikaga või ilma.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re: Kütusekulust lõplikult
Vabandan, et teemast mööda, aga mida teha, et korralikult lukustuks? On see tõsine probleem või on asi külmades ilmades? Enamasti liigin linnas. Maanteel sõidan harva. Varasemalt pole maanteel sellist probleemi esinenud, täna esimest korda alles selline jama.unis kirjutas:Kui lukus siis kiirendades pööret kõrgemaks ei venita vaid nagu manuaal. Vahet pole kas püsikaga või ilma.
Re: Kütusekulust lõplikult
külmaga paar minutit peale käivitamisest normaalne et ei lukustu.BmwE61EST kirjutas:Vabandan, et teemast mööda, aga mida teha, et korralikult lukustuks? On see tõsine probleem või on asi külmades ilmades? Enamasti liigin linnas. Maanteel sõidan harva. Varasemalt pole maanteel sellist probleemi esinenud, täna esimest korda alles selline jama.unis kirjutas:Kui lukus siis kiirendades pööret kõrgemaks ei venita vaid nagu manuaal. Vahet pole kas püsikaga või ilma.
Re: Kütusekulust lõplikult
Aga ma olin selleks ajaks sõitnud juba mingi 10km või natuke isegi rohkem.
-
- Huviline
- Postitusi: 3646
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Kütusekulust lõplikult
Minul lukustab spido järgi ca 105kmh ka soojalt varem mitte.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re: Kütusekulust lõplikult
On keegi veel tundnud, et peale e95 tulekut on kütusekulu oluliselt suurenenud? Tegu siis m52tub28 mootoriga e36 peal, maanteel neelab järsult pea 14L/100km kohta , sai just kapremonditud ka, mis teeb asja eriti kummaliseks. Proovin lähipäevil 98 ga, vaatan kas tulemus paraneb.
Re: Kütusekulust lõplikult
mina kahtlustaksin pigem valesti seadistatud vanost
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Kütusekulust lõplikult
Kui siis ainult softi poole pealt midagi mööda. Eks kui Tallinna jõuab, lükkab arvuti taha uuesti.ooDDoo kirjutas:mina kahtlustaksin pigem valesti seadistatud vanost
Re: Kütusekulust lõplikult
mis seal softis muutuda saab mootor kapremonditi mitte aju ju.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Kütusekulust lõplikult
F30 320xd, 80%linn 20%maantee keskmine hetkel 6.6. Olen väga rahulik sõitja
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1063
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: Kütusekulust lõplikult
E39 530d Touring 135kw ATM
Maanteel spidoka järgi 100(reaalne 97) sõites on kütusekulu ca 7.3 sajale. Kas veidi palju pole?
Maanteel spidoka järgi 100(reaalne 97) sõites on kütusekulu ca 7.3 sajale. Kas veidi palju pole?
Re: Kütusekulust lõplikult
Oleneb mis ta tehaseandmetel võtab. Kui see jääb ka sinna 7 kanti, siis ei ole palju. Manuaali kohta oleks küll janune aga vana automaatkast polegi öko.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: Kütusekulust lõplikult
E39 530d Touring 135kw ATM - sellele masinale annab http://www.autoevolution.com" onclick="window.open(this.href);return false; leht 6,6l sajale maanteel.
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
Re: Kütusekulust lõplikult
Siis peab 6tenz hakkama tegelema asjaga
alustad elementaarsetest asjadest nagu õhufilter, õige mõõduga ja rõhuga rehvid ja pidurite kontroll. Kui sealt viga välja ei tule, siis pihustite ja andurite näidud. Kütuse kvaliteet mõjutab ka kulu. Ja tuletaks ka meelde, et tehase andmed ei ole arvestanud neid numbreid maanteel kõikidest mööda sõitmisega vaid ühtlase kiirusega 90-95km/h. Seda tõsi küll labori tingimustes.
Palju näeb küttekulu teemasid kus vennad räägivad suht suurtest numbritest ja siis lisavad lõppu, et ma suht raske jalaga ka. Nagu sellest teadmisest oleks kellelgi abi kui palju on võimalik mingi autoga kihutades küttekuluks saada
Palju vajalikum info oleks minimaalne võimalik kulu mida on võimalik saavutada.

Palju näeb küttekulu teemasid kus vennad räägivad suht suurtest numbritest ja siis lisavad lõppu, et ma suht raske jalaga ka. Nagu sellest teadmisest oleks kellelgi abi kui palju on võimalik mingi autoga kihutades küttekuluks saada

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 19.09.2013 10:42 59
- Peamine sõiduk: 530d E39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
Automaadi kohta ei ole. Väga palju mõjutab, mis mõõdus rehv / velg ka all on.6Tenz kirjutas:E39 530d Touring 135kw ATM
Maanteel spidoka järgi 100(reaalne 97) sõites on kütusekulu ca 7.3 sajale. Kas veidi palju pole?
Oma auto näitel 16" tehase mõõdu pealt 18" (235/265) peale minemine pani umbes 0.8l / 100km peale juurde.
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1063
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: Kütusekulust lõplikult
Sain täna lõpuks auto esimest korda tõstukile. Niipalju sain targemaks et esimesed pidurid mõlemad veits peal. Käega hoo sisse tõmban siis ratas teeb ca 1 tiiru kuidagi ära. Tellin mingiaeg supporti remont komplektid ja vahetan ära. Taga rattalaager undab. See juba olemas ja ootab kuni viitsimist on asi ette võtta. Usun et siit saab selle liitri või vähemalt pool alla küll.sigaelmar kirjutas:Siis peab 6tenz hakkama tegelema asjagaalustad elementaarsetest asjadest nagu õhufilter, õige mõõduga ja rõhuga rehvid ja pidurite kontroll. Kui sealt viga välja ei tule, siis pihustite ja andurite näidud. Kütuse kvaliteet mõjutab ka kulu. Ja tuletaks ka meelde, et tehase andmed ei ole arvestanud neid numbreid maanteel kõikidest mööda sõitmisega vaid ühtlase kiirusega 90-95km/h. Seda tõsi küll labori tingimustes.
Palju näeb küttekulu teemasid kus vennad räägivad suht suurtest numbritest ja siis lisavad lõppu, et ma suht raske jalaga ka. Nagu sellest teadmisest oleks kellelgi abi kui palju on võimalik mingi autoga kihutades küttekuluks saadaPalju vajalikum info oleks minimaalne võimalik kulu mida on võimalik saavutada.