xDrive kakub
Re: xDrive kakub
Paneb imestama, et ainult osadel F seeria xdrive'del on need kakkumise probleemid korralikult süvenenud, kus aitab ainult vahekasti vahetus. Mõni on sõitnud 500k ja pole vahekasti vahetust vajanud (kui on tunda kakkumist, vahetab õli ja sõidab edasi). Ja vaadates müüginumbreid, siis kahtlustaks pigem tootja praaki. (Teisisõnu - müük on väike) Ja vahekastide tootjaks pole BMW vaid Magna.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
- Peamine sõiduk: BMW F07
- Asukoht: Tallinn
Re: xDrive kakub
Tere. Natukene huumorit xDrive ATC350 kohta. Vaadake ja naerge terviseks: https://www.youtube.com/watch?v=q0SRz8XNavo" onclick="window.open(this.href);return false;
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: xDrive kakub
Keegi oli probleemi juba kõrvaldanud!
Aga jah.Enda igapäevases töös tuleb samamoodi igasuguseid üllatusi ette,mida keegi kuskil teinud on!
Aga jah.Enda igapäevases töös tuleb samamoodi igasuguseid üllatusi ette,mida keegi kuskil teinud on!

-
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 06.05.2013 23:24 11
- Peamine sõiduk: BMW 320d xDrive Gran Turismo
- Asukoht: Keila
Re: xDrive kakub
Viga oli selles, et on erilaiused veljed mis teevad tagumised rattad niigi hästi vähe väiksemaks ja 1+ mm (ei ole veel rehvimustrisügavuse mõõtjat) rohkem kulunud tagumised rehvid.
Ajutine lahendus on 2.6bar taga ja 2.0bar ees.

-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
- Peamine sõiduk: BMW F07
- Asukoht: Tallinn
Re: xDrive kakub
Päris hea ikka! Mul ausalt öelda juhe koos selle xDrive kasutamise osas. Viimane kord esinduses küsisin xDrive "kasutusjuhendit"DSAicey kirjutas:Viga oli selles, et on erilaiused veljed mis teevad tagumised rattad niigi hästi vähe väiksemaks ja 1+ mm (ei ole veel rehvimustrisügavuse mõõtjat) rohkem kulunud tagumised rehvid.Ajutine lahendus on 2.6bar taga ja 2.0bar ees.

- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: xDrive kakub
Miks 325ix-i (E30) ja 525ix-i (E34) ära unustad?ttsys kirjutas:BMW oli enne Land Rover abielu sisuliselt imik 4x4 maailmas oma kõhnade asfaldisildadega. Maasturi - 4x4 teadmised tulid kaasavara poolt ja alles siis koguti julgus E53 lanseerida. BMW oli enne seda 4x4 puhas null.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: xDrive kakub
Mida seal unustada. Need ongi kõhnad asfaldisildadega. 4x4 maailmas istuti nulli juures.
Asfaldisilla eesmärk oli/on "tark Nm" panna kiirendama mitte jõuõla olukordades kriteeriume võtma.
Asfaldisilla eesmärk oli/on "tark Nm" panna kiirendama mitte jõuõla olukordades kriteeriume võtma.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: xDrive kakub
Lootusetu on su seosetut mõttekäiku järgida. Kui väidad, et vaatamata nende eksemplaride olemaolule oli BMW-l 4x4 null, siis ma siin lõpetan. >selle klubi tase.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: xDrive kakub
Kui su tase jääb asfaldi rööpale siis ongi tark oma kohta teada ja mitte ronida 4x4 maailmas valikvastustega argumente loopima. 

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: xDrive kakub
Su õlivahetuse postitused on muidugi väga asjakohased. 

-
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 06.05.2013 23:24 11
- Peamine sõiduk: BMW 320d xDrive Gran Turismo
- Asukoht: Keila
Re: xDrive kakub
Võiks olla eraldi teema ( XDrive), kus on õpetused sellega toimetulekuks
Surfasin veits foorumis ja oli teema kus kaks viiese meest arutasid nagu muuseas, et mis rehvid alla panna, sest erilaiused hakkavad jube kiiresti kakkuma.
Aru ei saa ma ka sellest, miks auto tahab mitu korda aastas service-it aga ei nõua vahekasti õlivahetust mis on umbes sama aja tagant soovitatav nagu "ulmeline" mootoriõli välp.
Vahekast ise on väga tugev aga plastikust reduktorid kuluvad läbi kui koguaeg peale anda või valed rehvid all, uuematel pidi süsteem teisiti lahendatud olema ja kakkumise korral piisab lihtsalt rehvivahetusest,(m5 puhul nupuvajutusest, et tagaveoliseks teha
) varsti on see nupp ilmselt kõigil xdrive-idel.

Surfasin veits foorumis ja oli teema kus kaks viiese meest arutasid nagu muuseas, et mis rehvid alla panna, sest erilaiused hakkavad jube kiiresti kakkuma.
Aru ei saa ma ka sellest, miks auto tahab mitu korda aastas service-it aga ei nõua vahekasti õlivahetust mis on umbes sama aja tagant soovitatav nagu "ulmeline" mootoriõli välp.
Vahekast ise on väga tugev aga plastikust reduktorid kuluvad läbi kui koguaeg peale anda või valed rehvid all, uuematel pidi süsteem teisiti lahendatud olema ja kakkumise korral piisab lihtsalt rehvivahetusest,(m5 puhul nupuvajutusest, et tagaveoliseks teha

-
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 06.05.2013 23:24 11
- Peamine sõiduk: BMW 320d xDrive Gran Turismo
- Asukoht: Keila
Re: xDrive kakub
xDrivest saab rääkida alates e60-st, eelnev ei ole xDrive.
Kui kellelgi on e34/e30 ix, siis ilmselt teab mis juhtub kui minna jäärajale
Kui kellelgi on e34/e30 ix, siis ilmselt teab mis juhtub kui minna jäärajale

Re: xDrive kakub
E46 ja E83 kasutasid samuti xdrive süsteemi, aastast 2003.DSAicey kirjutas:xDrivest saab rääkida alates e60-st, eelnev ei ole xDrive.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
- Peamine sõiduk: BMW F07
- Asukoht: Tallinn
Re: xDrive kakub
Tervitus! Täiesti nõus sinuga, tahaks ka õpetussõnuDSAicey kirjutas:Võiks olla eraldi teema ( XDrive), kus on õpetused sellega toimetulekuks![]()
Surfasin veits foorumis ja oli teema kus kaks viiese meest arutasid nagu muuseas, et mis rehvid alla panna, sest erilaiused hakkavad jube kiiresti kakkuma.
Aru ei saa ma ka sellest, miks auto tahab mitu korda aastas service-it aga ei nõua vahekasti õlivahetust mis on umbes sama aja tagant soovitatav nagu "ulmeline" mootoriõli välp.
Vahekast ise on väga tugev aga plastikust reduktorid kuluvad läbi kui koguaeg peale anda või valed rehvid all, uuematel pidi süsteem teisiti lahendatud olema ja kakkumise korral piisab lihtsalt rehvivahetusest,(m5 puhul nupuvajutusest, et tagaveoliseks teha) varsti on see nupp ilmselt kõigil xdrive-idel.

Re: xDrive kakub
54 Shaft ActuatorFiljar kirjutas:Täpsusta palun, mis plastikust reduktoreid sa silmas pead? Siin näha ATC350 läbilõige: https://awd.tech/pages/atc-350-diagram" onclick="window.open(this.href);return false;
44 Gear Front Output

Viimati muutis coley, 06.11.2018 12:59 04, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
- Peamine sõiduk: BMW F07
- Asukoht: Tallinn
Re: xDrive kakub
Tere! Jah, sellega olen kursis. Aga aga see kehtib vanemat tüüpi vahekasti kohta. Kui sa vaatad diagrami, siis ATC350 vahekastil neid juppe polecoley kirjutas:54 Shaft ActuatorFiljar kirjutas:Täpsusta palun, mis plastikust reduktoreid sa silmas pead? Siin näha ATC350 läbilõige: https://awd.tech/pages/atc-350-diagram" onclick="window.open(this.href);return false;
4 Gear Front Output

- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: xDrive kakub
Ei puuduta Filjari juttu.
Selles teemas on lademes vigaseid faktiväiteid, mida ei viitsi redigeerida, selle redigeerimise eest mingit tänu ei tule. Kuid lugejale hoiatuseks, et kõike siin kirjutatut ei maksa tõe pähe võtta.
Selles teemas on lademes vigaseid faktiväiteid, mida ei viitsi redigeerida, selle redigeerimise eest mingit tänu ei tule. Kuid lugejale hoiatuseks, et kõike siin kirjutatut ei maksa tõe pähe võtta.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: xDrive kakub
Ei ole vaja silmi pööritada. Sinu antud diagrammil detailid nr 54 ja 44 nagu enne juba mainisin on need. Pilt oli jah ATC300 pealt kuna muud polnud käepärast hetkel. Mõte jääb samaks.Filjar kirjutas:Aga aga see kehtib vanemat tüüpi vahekasti kohta. Kui sa vaatad diagrami, siis ATC350 vahekastil neid juppe pole
Re: xDrive kakub
Eksid, korduvalt. Sinu pildil toodud plasthammasratast ei eksisteeri ATC 300-s, veel vähem ATC 350-s. Detail 44 on hoopis esiveo väljundvõlli hammasratas, sinu plastrattast 10 korda suurem ja 100 korda raskem tükkcoley kirjutas:Ei ole vaja silmi pööritada. Sinu antud diagrammil detailid nr 54 ja 44 nagu enne juba mainisin on need. Pilt oli jah ATC300 pealt kuna muud polnud käepärast hetkel. Mõte jääb samaks.Filjar kirjutas:Aga aga see kehtib vanemat tüüpi vahekasti kohta. Kui sa vaatad diagrami, siis ATC350 vahekastil neid juppe pole

-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
- Peamine sõiduk: BMW F07
- Asukoht: Tallinn
Re: xDrive kakub
Tere! Tulen teema juurde tagasi. Olen ligemale 15K uue vahekastiga sõitnud. Viimaste päevadega tundsin, et vahekast justkui natukene jõulisemal kiirendusel kakkus.
Reedel lasin Bayeris vahekasti õli ära vahetada ja 2 päevaks tundus, et auto sõidab siidi. Nüüd päevapäeval käisime kasutaja Volumiga ringi vuramas ja kiirendamisel saime mõista, et tõesti, vahekast JÄLLE KAKUB!
Rehvirõhku olen iga kuu kontrollinud. Vahekasti õlivahetusel kontrolliti rehvide diameetri erinevused ka üle. Esimesed vs tagumised on lubatud 1mm erinevuse piiris, lagi pidi olema 3mm.
Täna hommikuks oli kole junn ees sellest vahekasti jamast ja saatsin pettunud kirja UM´i. Suht kohe sain kõne:
UM: kakub jälle?
Mina: JAH
UM: Garantiid enam pole, tule vaheta õli ära
Mina: Pomisesin midagi vastu ja ütlesin, et see on peaga vastu seina jooksmine. Lubasin mõelda kuidas lõpuks teeme...
Täpsustan, et mul pole UM´i vastu midagi ja üldistasin oma telefonivestlust. Nemad teevad oma tööd väga okeilt. Noooo välja arvatud see, et viimase vahekasti garantiitööde käigus unustati vahekastile üks raami vms kinnituseks mõeldud polt lisada. Seda ma isegi ei hakanud UM´ile ütlema. Mina veel mõtlesin, et autos oli mõnda aega juba mingi vibra sees. Bayeri tublid poisid lisasid puuduoleva poldi ja autoga sõitmisel oli vibra kadunud
.
Mu kirjutatud ridadel suurt tagamõtet ei ole. Hoian Teid lihtsalt kursis. Üldiselt olen oma GT elevandiga väga rahul. Vahekasti osas on mul mõtted otsas...
Reedel lasin Bayeris vahekasti õli ära vahetada ja 2 päevaks tundus, et auto sõidab siidi. Nüüd päevapäeval käisime kasutaja Volumiga ringi vuramas ja kiirendamisel saime mõista, et tõesti, vahekast JÄLLE KAKUB!

Rehvirõhku olen iga kuu kontrollinud. Vahekasti õlivahetusel kontrolliti rehvide diameetri erinevused ka üle. Esimesed vs tagumised on lubatud 1mm erinevuse piiris, lagi pidi olema 3mm.
Täna hommikuks oli kole junn ees sellest vahekasti jamast ja saatsin pettunud kirja UM´i. Suht kohe sain kõne:
UM: kakub jälle?
Mina: JAH
UM: Garantiid enam pole, tule vaheta õli ära
Mina: Pomisesin midagi vastu ja ütlesin, et see on peaga vastu seina jooksmine. Lubasin mõelda kuidas lõpuks teeme...
Täpsustan, et mul pole UM´i vastu midagi ja üldistasin oma telefonivestlust. Nemad teevad oma tööd väga okeilt. Noooo välja arvatud see, et viimase vahekasti garantiitööde käigus unustati vahekastile üks raami vms kinnituseks mõeldud polt lisada. Seda ma isegi ei hakanud UM´ile ütlema. Mina veel mõtlesin, et autos oli mõnda aega juba mingi vibra sees. Bayeri tublid poisid lisasid puuduoleva poldi ja autoga sõitmisel oli vibra kadunud

Mu kirjutatud ridadel suurt tagamõtet ei ole. Hoian Teid lihtsalt kursis. Üldiselt olen oma GT elevandiga väga rahul. Vahekasti osas on mul mõtted otsas...
Re: xDrive kakub
Kas selline variant ei ole võimalik, et keegi on kunagi paigaldanud vale diffri ette või taha? Vale ülekandearv tapaks küll vahekasti ruttu ära. Erinevate mootoritega mudelitel on tihtipeale ka erinevad diffrid.
-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
- Peamine sõiduk: BMW F07
- Asukoht: Tallinn
Re: xDrive kakub
Tänud vihje eest. Vin koodi järgi peab mu autol olema 2.56 jõuülekanne, seda nii esimesel ja tagumisel. Esimese kohta tean päris kindlasti, et 2.56 jõuülekanne on olemas, tagumist kontrollin.v-501 kirjutas:Kas selline variant ei ole võimalik, et keegi on kunagi paigaldanud vale diffri ette või taha? Vale ülekandearv tapaks küll vahekasti ruttu ära. Erinevate mootoritega mudelitel on tihtipeale ka erinevad diffrid.
Ise pakkusin anomaaliat vahekasti servomootoris. Küsisin UM´i käest kas garantiitööde käigus läheb vahetusse ka vahekasti servomootor??? Öeldi, et läheb küll...
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: xDrive kakub
Kuidas teil see kakkumine väljendub?mul ühel nelikveolisel e91 tekkis ka laadne probleem hiljuti,kui nüüd mõtlema hakata,siis täitsa reaalne,et peale seda,kui ühel sillal sai rehvid välja vahetatud.
Minu oma sirgelt sõites nagu jõnksutaks,pole vahet väga kas rohkem või vähem gaasi anda.
Minu oma sirgelt sõites nagu jõnksutaks,pole vahet väga kas rohkem või vähem gaasi anda.