Ehk on kellelgi kogemusi, kuidas on EWS seotud bensiinipumba "prime"'misega ehk siis süüdet sisse pannes lööb rõhu üles. Endal on pandud EWS2 autole M50 mootor ja EWSi ja mootori suhtlus vahelt ära lõigatud. x20 pin 7. Punase sildiga 413 aju.
Mootoril EWS signaali vaja pole ja töötab.
EWS2 endiselt suhtleb võtme immokiviga.
Hommikuks on kütuserõhk ära kadunud ja ei lähe kohe käima, vajab starteri käiamist, kuniks kütuserõhu saavutab ja siis käivitub (5 sek).
Bensupump läheb taha alles starterit kasutades ehk väntvõlli signaali peale. Miks ta ei lähe süüte peale? Pole vahet mitu korda süüdet panna.
Kuskohas EWS lõikab end vahele? On see üldse võimalik või tuleks viga mujalt otsida?
Niipalju kui elektriskeeme vaadata, bensupumba releele annab signaali ainult DME, mis pole EWSiga antud juhul suhtluses.
Diagnost näitab loomulikult EWS vigu, DME signaali pole - käivitumine keelatud, starter keelatud. EWS ploki juures juhtmeid ümber ühendatud pole, starter töötab endiselt miskipärast.
EWS2 ja bensupumba suhtlus. Bensupump ei lähe süütega tööle.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: EWS2 ja bensupumba suhtlus. Bensupump ei lähe süütega tööle.
Miks sul seda EWSi siis veel vaja on, kui mootor ilma IMMOta töötab? Neil lähebki kütusepump tööle alles käivitades.
Re: EWS2 ja bensupumba suhtlus. Bensupump ei lähe süütega tööle.
Just see külmkäivituse 5 sek käiamisest tahaks lahti saada. Originaalmootoriga seda ei juhtunud. Käivitub kiiremini kui eelnevalt kaitsmeplokist kütusepumpa käivitada korra. Tark google ütleb, et e36 peaks kütusepumpa käivitama mõneks sekundiks süütega.
Re: EWS2 ja bensupumba suhtlus. Bensupump ei lähe süütega tööle.
Minu meelest ikka enamusel vanematel autodel töötab pump mõned sekundid süüte sisse keeramisel ja edasi jääb mootori pöörete signaali ootama, nad ei hoia ju hommikuni rõhku üleval.