Auto jätab vahepeal "rail pressure" veakoodi mällu. Arvutiga vaadates ühtivad küsitud ja tegelikkus kütuserõhk üpriski täpselt. Kui siis tegelik rõhk reaalsusest 10-15 bar kõrgemal.
Etteanderõhk on tühikäigul 3,8 - 3,9 bar. Sõidupeal on kõige minimaalsemal hetkel 3,4 bar langenud. (autodata andmetel 3,5bar miinimum). Etteandepump ise uus (pierburg)
Kütuse etteande tootlikkust näitab 180l/min - kas see on hea või mitte, ei oska öelda, keegi võiks kommenteerida.
Kummaline tundub see, et arvutiga vaadates näitab etteandepumba voolu 9,2V, peaks olema nagu 12V vähemalt ?
Voolutugevust näitab 5,7A (samuti kas see on norm või liialt kõrge).
Aku laadimine on 14,8 V.
Kuna minule tundub, et etteandepumbale ei tule piisavalt suur vool peale, tekiks küsimus, et kas see kõik käib läbi mootori aju või on mingi eraldi relee veel kuskil vahel ?
Käinud erinevate "diagnostikute" juures, kuid igal pool erinev jutt ja praktiliselt kõik on kehitanud lõppkokkuvõttes õlgu. Patrik asub mitme saja km kaugusel, seega sinna minekuga veel ootaks
