Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Küsimus. E36 sedaan, 1997a. Kõrvalistuja jalgade valgusega mured. Toimib täpselt risti vastu pidi kuidas ta toimima peaks. Sõidu ajal kui auto töötab siis valgus põleb ja kui auto seisma paned või uksi avad või mida iganes siis ta ei põle. Milles võiks probleem olla? Juhi oma töötab ideaalselt.
1 mure veel. 11 nupuline OBD autol peal ja see annab veateateid, et esituli ei põle ja pidurituli ei põle. Füüsiliselt vaadates kõik põlevad. Lisaks ilmselt tänu sellele, et vead sees lükkab ka spidoplokis mõneks ajaks check control tule põlema.
Millega soovitate auto põhjaaluse üle teha? Mingit ulmekallist asja ei soovi, sest auto talvel pea-aegu ei sõidagi.
Kas tänapäeva roostemuundurid toimivad ka või ikkagi hakkab rooste mastiksi all edasi arenema, isegi kui muundurit kasutada? Igale poole ei pääse ligi traatharjaga.
Mis põhjustab kõrget HC näitu tühikäigul? umbes 250ppm.
Pööretel langeb 70 peale.
Kompressioon korras
Vaakumlekkeid ei leia suitsutesteriga
Sumpsi lekkeid pole
Uued küünlad, filtrid, õli
CO 0,48%
O2 0,84%
CO2 14,55%
Lambda 1,012
BMW orig katalüsaatorid
M50b25 e36
Vaakumtoru põhiliin kus on 4 väljundit/sisendit (ei tea kumba pidi see asi kãib) kõrvuti.. nende järjekord pole oluline ? St sealt edasiminevad vaakumvoolikud võib sinna suva järjekorras toppida ?
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
ei või. Üks nendest on natuke suurema läbilaskevõimega. Üks on 0,8 mm teised 3 on 0,5 mm. See üks suurema auguga peaks olema natuke lühem kui teised ja läheb mootori patjadele. teised 3 pole vahet kust võtad(turbo, EGR ja pöördklapid)
Võisid olla ka ühepikkused aga aukudest sisse vaadates on aru saada kus 0,8mm auk. 0,8 oli vist kõige salongi poolseim.
bmwfansis on pildid ilustreerivad, ära selle järgi neid voolikuid paika pane. Kasuta newtis parem.
Klapid on samad, aga ma kahtlen, et neid valesti saab panna. Juhtme pikkused ei anna mängima nii palju ehk?
kui juhtme värve näed siis punane, valge joonega ja pruun, lilla joonega on patjade oma.
Ja punane, valge joonega ning pruun musta joonega on pöördklappide oma.
vare271 kirjutas: ↑01.03.2020 20:20 53
E91 2.0 120kw 2005.a.Kliimapump viniseb kapoti all.Kõik muud osad on vahetatud uute vastu, ilma rihmata vinin puudub.Ei ole vahet kas helbekese märk põleb või ei, viniseb ikka.On neil pumpadel popp teema, et laager jääb kuivale? Või on see pigem pumba magnetsiduri teema, seal ka laagri peal? Pumpa ise veel näppinud pole.
Just vahetasin oma e91 pumbalaagrit.Ei pea pumppa maha võtma,täitsa lahkelt ruumi.Laager pihku ja poest uus,kuna kataloogi järgi pole vahetatav.Ei ole keeruline.
crime kirjutas: ↑28.03.2020 21:17 46
kui juhtme värve näed siis punane, valge joonega ja pruun, lilla joonega on patjade oma.
Ja punane, valge joonega ning pruun musta joonega on pöördklappide oma.
Tãnud kogu info eest. Egri voolikud olid tagurpidi ning mootoripatjade oma oli teises augus.
Kõige salongipoolsem on lühem. Silmaga augu suurust ei eristanud aga miks ta muidu lühem.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Oskab keegi õelda, kuidas vahetada navi ja spido ekraanid inglise keelseks, kui inglise keelt isegi valikus pole, vaid I, D, F. Itaalia, prantsuse ja saksakeel.
Plaanis 46 taga kogu puksi ring vahetada. Doonor sild olemas. Aga ei suuda otsustada kas polu või tavaline puks.
Lõpp tulemuseks tahaks mugavat ja pehmet veeremist, aga polu vist teeb asja jäigaks jah?
dekken kirjutas: ↑30.03.2020 21:38 52
Oskab keegi õelda, kuidas vahetada navi ja spido ekraanid inglise keelseks, kui inglise keelt isegi valikus pole, vaid I, D, F. Itaalia, prantsuse ja saksakeel.
dekken kirjutas: ↑30.03.2020 21:38 52
Oskab keegi õelda, kuidas vahetada navi ja spido ekraanid inglise keelseks, kui inglise keelt isegi valikus pole, vaid I, D, F. Itaalia, prantsuse ja saksakeel.