Ise netist otsides leidsin sellise vaste "Einspritzrelais - Fuel Injection Relay", aga kindel ei ole, kas on see või mitte.
Homme vaja sellega tööle minna, kas on ohutu nii auto kui enda suhtes?

Nebellicht vorn prüfen.arxx kirjutas: ↑28.05.2020 20:11 01 Käisin panin korra auto käima ja enam eelmist teksti polnud, aga nüüd selline tekst. Seda juba raskem välja mõelda vist, aga ÄKKI kellelgi on kogemusi ja oskab aidata?
Vist ei ole mingi absurdne tüüpiline asi (nt klaasipuhastusvedelik vms)
Ning kui kellelgi pakkuda e39 2000 aasta korras kellaplokki, siis palun andke märku!
Suur aitäh, nüüd süda rahul. Loodetavasti saan varsti uue kellaploki või pikslid parandatud ja ei pea foorumi risustamapriitv8 kirjutas: ↑29.05.2020 08:39 31Nebellicht vorn prüfen.arxx kirjutas: ↑28.05.2020 20:11 01 Käisin panin korra auto käima ja enam eelmist teksti polnud, aga nüüd selline tekst. Seda juba raskem välja mõelda vist, aga ÄKKI kellelgi on kogemusi ja oskab aidata?
Vist ei ole mingi absurdne tüüpiline asi (nt klaasipuhastusvedelik vms)
Ning kui kellelgi pakkuda e39 2000 aasta korras kellaplokki, siis palun andke märku!
Piksleid saab edukalt parandada, oma E39-l lasin 2009 teha ja rohkem sellega muret ei olnud.
Sellega see lugu, et kasutan autot igapäevaselt ja ei ole võimalik elada päeva ilma autota. (Seepärast saigi see kiirelt/kärmelt ostetud)
Teoorias sõidab auto ilma igasuguste asjadeta, aga kui muud lahendust ei leia, siis tõenäoliselt saabki nii olema, et sõidab mingi aja ilma kellaplokita.
On võimalik teha ilma seiereid näppimata. Kui leian lingi, siis võin siia jagada, aga pmst ma usun 10 min googeldamise teema igaühele. Sisuliselt on seiereid vaja maha võtta, et kätte saada kate mis varjab nelja torx kruvi. Selle asemel saab nende kruvide kohale puurida augud ja pika torx kruvikeerajaga saab ilusti puhtalt kätte, augud jäävad pärast kõik varju.
Täpselt nii, videomaterjali on oii kui palju. Praegu aga ilmselt ostan terve uue kellaploki siiski.m2x kirjutas: ↑03.06.2020 06:31 30On võimalik teha ilma seiereid näppimata. Kui leian lingi, siis võin siia jagada, aga pmst ma usun 10 min googeldamise teema igaühele. Sisuliselt on seiereid vaja maha võtta, et kätte saada kate mis varjab nelja torx kruvi. Selle asemel saab nende kruvide kohale puurida augud ja pika torx kruvikeerajaga saab ilusti puhtalt kätte, augud jäävad pärast kõik varju.
Siie pead mõtlema sellele, et VIN kood, läbisõit ja kõik auto parameetrid tuleb uude plokki saada.
Oh ****, selle peale varem ei tulnudki. Vist peab siis ikkagi laskma ära parandada, siis ei ole muret teiste probleemidega ja ilmselt peab ka kauem vastu kui mingi tundmatu kellaplokk.priitv8 kirjutas: ↑04.06.2020 07:30 52Siie pead mõtlema sellele, et VIN kood, läbisõit ja kõik auto parameetrid tuleb uude plokki saada.
Kunagi, kui ma enda oma M5 sihverplaadile ümber tegin, jätsin VIN ja LS jamaga mitte tegelemiseks emaplaadi enda auto oma.
VIN ja LS peavad kellade ja tulemooduli vahel klappima. Auto sõidab küll, aga diagnostikas on näha, et on näpitud. Läbisõidu kõrval hakkab täpike ka põlema.
Skaalad (300km/h ja 8000rpm) suutsin ise ümber kodeerida.
Ilmselt lasen ikka ära parandada, ei ole viitsimist ega aega, et otsida veel keegi, kes kodeerima hakkaks.
Kui on õppin'd mees ja Rootsi riistad, siis saab selle üsna lihtsalt korda. Minu omal ei vahetatud isegi linti, ja pidas kuni auto müügini eelmisel sügisel. Aga tal on oma patenteeritud meetod.