Kütusepaagi lappimine tinaga
Kütusepaagi lappimine tinaga
Kes mis tinaga ja jootepastaga on oma kütusepaaki lappinud?
Re: Kütusepaagi lappimine tinaga
Sorry, kui rumal küsimus, aga kas kõikidel bemmidel polegi siis plastikust paak?
Kuskilt on jutt tulnud, et tinaga parandatakse?
Võimalik, et jah, täiesti mõeldav, aga ikkagi oleks tore teada, et kas tõesti paak metallist?
Mis autol siis?
Kuskilt on jutt tulnud, et tinaga parandatakse?
Võimalik, et jah, täiesti mõeldav, aga ikkagi oleks tore teada, et kas tõesti paak metallist?
Mis autol siis?
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4290
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: Kütusepaagi lappimine tinaga
Kas vasega ei oleks mõistlikum? Ise ostsin uue paagi.
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 472
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: F11 M550d LCI
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: Kütusepaagi lappimine tinaga
Ma olen paaki lappinud TIG keevitust kasutades vasega.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütusepaagi lappimine tinaga
E39 oli vist esimene plastikpaagiga, vanematel mudelitel on metallist.
Kui kunagi E38-t omasin, sai kasutatud krunti + värvi Teknoplast 50 (peaks saama Teknokolor OÜ-st, Laki tn 3a). Paak lasti liivapritsiga puhtaks (jäi muidugi paras sõelapõhi) ja siis sai 1 kiht krunti ja 2 kihti värvi peale kantud. Kuivamisaeg on küllaltki pikk, kõigepealt tuleb lasta krundil kuivada ja pärast värvil, põmst läks nädal aega tegemisega, aga tulemus peaks saama kestev.
Tulemus jäi selline, see värvikiht on peal päris paks, moodustades ümber sisuliselt teise paagi


V8
-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: Kütusepaagi lappimine tinaga
Pigem siis e36st kuna see ka plastikust paagiga.
Re: Kütusepaagi lappimine tinaga
Seda ma räägingi, et E36 ju plastik.
Miks metalli peale üle mindi?
Plastikut saab ju iga kujuga valada.
Kergem ka ja ei mädane.
Või oligi järjekordne jupp vaja panna, mis liiga kaua ei käiks ja ära mädaneks?
Miks metalli peale üle mindi?
Plastikut saab ju iga kujuga valada.
Kergem ka ja ei mädane.
Või oligi järjekordne jupp vaja panna, mis liiga kaua ei käiks ja ära mädaneks?
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Kütusepaagi lappimine tinaga
Kusjuures see on üks asi, millest ka mina aru ei saa- kui me räägime näiteks E38-st kui luksusmudelist, siis generatsioon vanemal keskklassi E34-l on plastikpaak. Äge. Minu mõte jookseb Veiksiga samas suunas 

-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: Kütusepaagi lappimine tinaga
Kiire googel (BmwFans) väidab ,et e34 sai ka nii metall kui plastikut, ju siis ajastu lõikes muudeti. E38 veeres ka juba 94a välja. Kunagi kuskilt lugesin, et seotud turvalisuse jm plämaga. Vaevalt tehast see kotib kas paagis on 20a pärast auk või ei. No ja kuna tootmine tuli teha ka odavamaks siis elagu plastmass mis venib, pekkis vaakumiga imeb kortsu (elaguVag
). Nii ,et metall on kui luksuse märk kus rõhuti kvaliteedile jne.

- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4290
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: Kütusepaagi lappimine tinaga
Tõmbab vägagi eduliselt selle metallist paagi ka kortsu nagu ajalehe, kui paagil tuulutus kinni!