Kütusekulust lõplikult
Re: Kütusekulust lõplikult
Volksvagenil polnud mureks kütusekulu vaid oli probleem co normidesse mahtumine.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Kütusekulust lõplikult
Ma sõitsin aasta Olerexi 98'ga, auto küttekulu oli maanteel kompu järgi alati keskmist 7,2-7,3 sajale. Ühel Tartu tripil sai koduteel Pärnust Circle K'st ostetud kõige kallimat 98t, oligi see miles + vms. Koduteel kukkus maantee keskmine küttekulu 6,8 peale. Ma terve tee mõtlesin, et misasi see nüüd pärast pikka sõitu küttekulu langetama hakkas ja alles koju jõudes taipasin, et see oli see miles bensiin. Hiljem jälle Olerexi bensiiniga ronis kompu number ka oma koha peale tagasi.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Kütusekulust lõplikult
Linnas ikka suhteliselt öko. Eks muidugi sõltub ka sõidustiilist, aga F11 530d on linnas alla 10 l/100 suhteliselt raske saada, kui päris kell 10 õhtul ei sõida.
Maanteekulu jääb samasse kanti, cruise peale ja 5,5 l/100 on täiesti tavaline.
-
- Huviline
- Postitusi: 3646
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Kütusekulust lõplikult
F31 320d
Linn 6,5-7
Trass 4,5
Linn 6,5-7
Trass 4,5
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re: Kütusekulust lõplikult
kellelegi midagi tõestama ei hakka , prooninud kuidas tahes Aga no kui see kütusekulu ei lange siis ei lange.
Voimalik et see 2.0 liitrine juba viidud neil nii ökoks , olen proovi mis nii tavalise comfort kui ka eco proga.
Muidugi tegu arvuti näitudega , ei viitsi neid L taga ajada , kui vaja panen paagi täis ja kõik .
Muidugi võinvalid, et elukaaslane vajutab tugevalt selle keskmise üles.
-
- Huviline
- Postitusi: 128
- Liitunud: 08.05.2016 14:13 15
- Peamine sõiduk: M550d
- Asukoht: Tartu
Re: Kütusekulust lõplikult
Üldiselt peab see viimane paikakapinupp kirjutas: ↑06.01.2020 22:30 41kellelegi midagi tõestama ei hakka , prooninud kuidas tahes Aga no kui see kütusekulu ei lange siis ei lange.
Voimalik et see 2.0 liitrine juba viidud neil nii ökoks , olen proovi mis nii tavalise comfort kui ka eco proga.
Muidugi tegu arvuti näitudega , ei viitsi neid L taga ajada , kui vaja panen paagi täis ja kõik .
Muidugi võinvalid, et elukaaslane vajutab tugevalt selle keskmise üles.![]()
E61 2.5d 04’, E70 3.0d 11’, F11 M550d 13’
Re: Kütusekulust lõplikult
Ja mis selle teadmisega nüüd peale hakata? Millised rehvirõhud olid sel päeval võrreldes teiste päevadega, või õhu tihedus jne.sigaelmar kirjutas: ↑06.01.2020 07:30 44Ma sõitsin aasta Olerexi 98'ga, auto küttekulu oli maanteel kompu järgi alati keskmist 7,2-7,3 sajale. Ühel Tartu tripil sai koduteel Pärnust Circle K'st ostetud kõige kallimat 98t, oligi see miles + vms. Koduteel kukkus maantee keskmine küttekulu 6,8 peale. Ma terve tee mõtlesin, et misasi see nüüd pärast pikka sõitu küttekulu langetama hakkas ja alles koju jõudes taipasin, et see oli see miles bensiin. Hiljem jälle Olerexi bensiiniga ronis kompu number ka oma koha peale tagasi.
Selles mõttes, et 98 mootoribensiin on konkreetne asi. Sellist asja nagu Olerexi bensiin ja Circle bensiin pole olemas. Lisanditega seda trikki ära ei mängi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 1425
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Kütusekulust lõplikult
Olen sama asja kogenud Olerexist soetatud bensiini 95 ja alexelast soetatud 95 vahel. Olerexist soetatud kütust kulus rohkem,mootor puterdas,misfired erinevates silindrites jne. Arnis arvatavasti ütleb,et mul reaalajas parameetrid jälgimata ja see vb mu enda ettekujutus,et töötab paremini-halvemini 
Re: Kütusekulust lõplikult
Mis krdi sel päeval.arnis kirjutas: ↑07.01.2020 20:52 57Ja mis selle teadmisega nüüd peale hakata? Millised rehvirõhud olid sel päeval võrreldes teiste päevadega, või õhu tihedus jne.sigaelmar kirjutas: ↑06.01.2020 07:30 44Ma sõitsin aasta Olerexi 98'ga, auto küttekulu oli maanteel kompu järgi alati keskmist 7,2-7,3 sajale. Ühel Tartu tripil sai koduteel Pärnust Circle K'st ostetud kõige kallimat 98t, oligi see miles + vms. Koduteel kukkus maantee keskmine küttekulu 6,8 peale. Ma terve tee mõtlesin, et misasi see nüüd pärast pikka sõitu küttekulu langetama hakkas ja alles koju jõudes taipasin, et see oli see miles bensiin. Hiljem jälle Olerexi bensiiniga ronis kompu number ka oma koha peale tagasi.
Selles mõttes, et 98 mootoribensiin on konkreetne asi. Sellist asja nagu Olerexi bensiin ja Circle bensiin pole olemas. Lisanditega seda trikki ära ei mängi.

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Kütusekulust lõplikult
BMW M140 xdrive
Linn 13-15L /100km
Maantee 6.5-8L /100km
Linn 13-15L /100km
Maantee 6.5-8L /100km
Re: Kütusekulust lõplikult
Lihtsalt huvipärast palju teistel F10/11 535D kohapeal kütusekulu on?
Enda 2013 F11 535d kulu on "D" 1,2-1,3 l/h ja "P" 0,8-0,9 l/h
Googeldades ei osanud ka infot leida kas see on norm. või mitte.
Enda 2013 F11 535d kulu on "D" 1,2-1,3 l/h ja "P" 0,8-0,9 l/h
Googeldades ei osanud ka infot leida kas see on norm. või mitte.
- steves
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 12.02.2014 11:46 54
- Peamine sõiduk: BMW E46 318i
- Telefon: 53840257
- Asukoht: Nõo vald
Re: Kütusekulust lõplikult
Mul on enda BMW E46 2.0 2002a kütusekulu keskelt läbi 8l 100km. Lühikeste otsade ja külma mootoriga kuskil 12,5-13l. Suvel sain sõita 98 bensiiniga 6,8l 100km. Allapoole seda ilmselt ei olegi võimalik sõita. Kuigi kirjade järgi võib ka suurema etanooli sisaldusega kütusega sõita, siis ausalt pigem ei riski.
Minu auto puhul pigem mõjutab kütusekulu see, kui raske jalaga ma olen ning see,et ilmselt pole mul süüde paigas.

Minu auto puhul pigem mõjutab kütusekulu see, kui raske jalaga ma olen ning see,et ilmselt pole mul süüde paigas.
-
- Huviline
- Postitusi: 3646
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Kütusekulust lõplikult
Keera jagajat siis vähe... 

If everything seems under control, you're just not going fast enough
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: Kütusekulust lõplikult
Autoks 2001 BMW 330d PFL E46 Touring 5k manuaal 135kw/390Nm.
Näitajad, siis sellised:
* Sõidetud sai maanteed 303,8km (sellest kuskil 30km oli 100/110 ala), mõned korrad ka järsemad kiirendused ning mõned möödasõidud aga muidu oli kiirus 91-92km/h. Pärnu - Tallinn - Pärnu.
* Kütust kulus 17,18l.
* Rehvid 225/45 R17 Kormoran Snow lamellid, rehvirõhk ees 2,2 ja taga 2,6.
* Õue temperatuur oli ühtlaselt +3,5 kraadi.
* Kütus Neste PRO Diesel (liitri hind oli 1,029.-).
* Tangitud sai samast tanklast ja samast püstolist ning tangitud sai kuni esimese klõpsuni mõlemal korral.
Kuluks tuli 5,66l sajale. Tehas ise annab maanteekuluks 5,5l sajale.
Näitajad, siis sellised:
* Sõidetud sai maanteed 303,8km (sellest kuskil 30km oli 100/110 ala), mõned korrad ka järsemad kiirendused ning mõned möödasõidud aga muidu oli kiirus 91-92km/h. Pärnu - Tallinn - Pärnu.
* Kütust kulus 17,18l.
* Rehvid 225/45 R17 Kormoran Snow lamellid, rehvirõhk ees 2,2 ja taga 2,6.
* Õue temperatuur oli ühtlaselt +3,5 kraadi.
* Kütus Neste PRO Diesel (liitri hind oli 1,029.-).
* Tangitud sai samast tanklast ja samast püstolist ning tangitud sai kuni esimese klõpsuni mõlemal korral.
Kuluks tuli 5,66l sajale. Tehas ise annab maanteekuluks 5,5l sajale.
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
Re: Kütusekulust lõplikult
Sorry, et tähte närin, aga nukkvõllidel on süütega vähe pistmist. Nemad vastutavad gaasijaotuse eest.
Küll võiks gaasijaotus ja süüde töötada sünkroonis. Sestap on veninud kett üsna mõistlik vahetada.
Oma M62B44TU-d ei tundnud ma peale ketivahetust enam ära - nii krdi hästi hakkas sõitma ja kütusekulu vahe linnas oli 2l/100 umbes.
Enne sain u 16-ga, pärast 13.7 kuni 14l/100km.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Kütusekulust lõplikult
2005 X5 160kw 3.0d
Praegu juba peal 19" velgedega naastrehvid
90% linnasõidu puhul näitab praegu keskmiseks kuluks 10.7 l/100km, kuigi maanteel 110-115 vurades alla 7-8 ei lange, kui just allamäge ei sõida
Praegu juba peal 19" velgedega naastrehvid
90% linnasõidu puhul näitab praegu keskmiseks kuluks 10.7 l/100km, kuigi maanteel 110-115 vurades alla 7-8 ei lange, kui just allamäge ei sõida

- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6197
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
Re: Kütusekulust lõplikult
540 i xdrive
Kui linnavahel Eco Proga ködistada siis 7,3l 100
Kui linnavahel Eco Proga ködistada siis 7,3l 100

- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
See number võetud pardakompuutri näidust või tankimismeetodi põhjal arvutatud? Kui vaja, võin su auto kompu veel väiksemat kulu näitama panna



tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 450
- Liitunud: 02.05.2020 18:59 48
- Peamine sõiduk: E46 320d 2003
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: Kütusekulust lõplikult
Miks maanteel 90km/h sõites 6-dat käiku lülitades kütusekulu tõuseb? 
5 käik, 90km/h näitab kütusekulu seier 5L/100km, lükkad 6 sisse tõuseb ~8L/100KM peale...
Kui täpne üldse see kütusekulu seier on seal armatuuris?
Umbes 15 liitriga 230km maha sõita on hea sel autol?
(Autoks 2.0d 110kw E46 Touring.)

5 käik, 90km/h näitab kütusekulu seier 5L/100km, lükkad 6 sisse tõuseb ~8L/100KM peale...
Kui täpne üldse see kütusekulu seier on seal armatuuris?
Umbes 15 liitriga 230km maha sõita on hea sel autol?
(Autoks 2.0d 110kw E46 Touring.)
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Kütusekulust lõplikult
Ei ole hea auto.
-
- Huviline
- Postitusi: 3646
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Kütusekulust lõplikult
Ei jaksa vedada nii madala pöördega, kulu ok. Seier lamp.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3181
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
Vaata õs-ist.
Re: Kütusekulust lõplikult
f11 550xd 8.2 keskmine 

Re: Kütusekulust lõplikult
See teema on foorumis vist kõige mõttetum üldse. Igal sõidukil on kulud erinevad, igal sõidukil omanikud erinevad ja veel tuhat märkamatut pisiasja, mis mõjutavad kütusekulu. Isegi kaks täiesti identset uut autot otse tehaseliinilt erinevad kulude poolest
Jne... jne....

Re: Kütusekulust lõplikult
Minu meelest on selle teema juures kõige mõtetumad postitused a'la "Mul on 525, keskmine kulu 14 sajale. Aga ma olen raske jalaga ka." No kellele on see info vajalik kui suureks sa kihutades oma küttekulu ajada suudad? Palju kasulikum oleks teada milliste minimaalsete kuludega on võimalik hakkama mingil konkreetsel mudelil.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53