Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Otto-mootorite LL-01FE õli Eestis BMW esinduses pole ja UM tänaseni ei tunne ehk pole läbi käinud; 83212365934, mis 1L kanku ega 83212365710, mis 5L.
Miks eksole(?)
ttsys kirjutas: ↑08.02.2022 15:33 32
Võib veel jätkata, et miks ei ole BMW esinduses kohapeal letis müügis uut LL-04 0W30 õli 1L pakendis 83212405950 ?
TU = trade unit. TU numbers cannot be ordered! For invoicing purposes only. Vahest tasub ka koodi lõpus olevate tärnide tähendust uurida. 83212465854 saab ju esindusest 1L pakendis kätte, samuti LL-04 0W30.
No-**** eksole, kõikide nende koodidega õlid saab Tallinnast toolilt tõusmata tellida/osta.
Eelmise aasta alguses, kui esindustest isiklikult uut 0W30 nii LL-01FE kui ka LL-04 küsisin siis nendest õlidest ei teadnud seal keegi midagi. Mitte keegi ei osanud seal isegi TIS-i vaadata(!) Kui koodid ütlesin siis öeldi, et varsti saab vist tellida vmt. Point on see, et majandustegevuse võtmes tühjendab müüja eeskätt oma laovarud ja alles seejärel kaaluvad üles muud argumendid. Kordan veelkord, need kellel TIS on ajaliselt väga tihti ees sellest pildist, mis on esinduses letis või ükskõik millises varuosadega tegelevas müügikanalis.
"Oinad" oskavad õlil ja õlil vahet teha + teavad, et BMW õlide baasõli tooraine tuleb maagaasist, mis tagab õli parima specsi ja seda kogu eluea jooksul, mitte nagu mingil mannol pasa*l, mille vastavus on täidetud ainult exceli-s.
unis kirjutas: ↑08.02.2022 20:13 48
Nii kallid õlid on oinastele ainult, bmw speciga mannol on 6€ liiter.
ttsys kirjutas: ↑08.02.2022 20:22 30
Kordan veelkord, need kellel TIS on ajaliselt väga tihti ees sellest pildist, mis on esinduses letis või ükskõik millises varuosadega tegelevas müügikanalis.
Ma ei näe seda lehte, ise võtnud või mitte, toimib eeskujulikult igatahes. Vaadake youtubis vend käiab kõiki õlisi, mannol kõrgelt hinnatud ikka. Mul mitmete autodega 300k seljataga ja pole saalesid lennanud, mitte nagu poolel foorumil siin. Selle 30€/L asemel soovitaks 2x tihemini 6€/L .
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Seetõttu on TIS tõsine dokument oma ajastatusega ning seda on kasulik teada.
Mannol brändi taga on Venemaal tegutsev SCT GmbH. Samas puntras odavbränd Wolf Oil Corporation. Wolf-il on 3 õli BMW tüübi alla võetud, aga Mannol on kõik maha võetud.
unis kirjutas: ↑08.02.2022 20:13 48
Nii kallid õlid on oinastele ainult, bmw speciga mannol on 6€ liiter.
Kust sa nii kallilt leidsid seda
Aga tore kuulda, et ma pole ainuke inimene kes autost üldse ei hooli eksole ja mannoli õlisid 10a kasutanud on... Ei näe samuti absoluutselt mitte mingit põhjust lähiajal seda muuta.
Lisaks kõikvõimalikud LongLife'd võivad tehased sisse istuda omale, tänapäevased hooldusvälbad on enamuses täiesti ulme valdkonnast. Aga eks seal omad põhjused, mis tegelikult õlidesse ei puutu...
Ma mäletan ka, et kanku on 16€ tuuri
Ma ise Jeebil panen service 8000km peale, siis jõuan tavaliselt 10000ni jõudes ära vahetada, kui kompuutri mölin kopa ette viskab... ette mõtlemine pole just mu tugevaim külg
Fred kirjutas: ↑07.02.2022 20:52 35
Kuidas selle S50B32 õliga siis peaks olema? Lugedes erinevaid foorumeid, jagunevad arvamused pooleks: 10W-60 või 5W-40.
Nagu ma aru saan, siis S50 mootori välja tulles polnud Castrol veel 10W-60 õliga valmis, see loodi koostöös S54 arendusega. Ja tagantjärgi soovitab BMW just seda: Castrol TWS 10W-60. Aga algupäraselt pandi sinna ka vedelemat õli. Ja eriti sobib vedelam õli tavasõitudeks, kus mootorit väga pöördesse ei aeta. Kas on tõsi, et vedelam õli on parem vanose kitsastele kanalitele või on see müüt?
S50B30 sarnaneb õlituselt pigem S14 ja S38 mootoritele, S50B32 enda järeltulijatega. Nii väidab nett vähemalt, ise pole ühegi sisse vaatand.
Aga mida peaks siis üks rahuliku jalaga B32 omanik autosse kallama, eeldusel, et talvel auto seisab ja temp õues on muidu siuke 8-20 kraadi ülejäänud aastal? Varem on kasutatud 10W-60 muidu selles mootoris.
10W60 osas kasutasin mitu talve vabalt hingava ilma VANOSeta M62 peal. Väga madal hangumispunkt (alla -40C) ja suure külmaga on see tõenäoliselt vedelam kui kirjade järgi vedelamad õlid kõrgema hangumispunktiga. Kahjuks ei oma kogemust kuidas pikemas perspektiivis VANOStele mõjub, need õlikanalid on seal tõesti peenikesed. Valik oleks hulka lihtsam, kui suure külmaga sõitma ei peaks
2018 11,09s@203km/h 1/4mile 2019 300km/h@1mile BMW e39 540i
M@rtin ma mõtlesin porsche c30 sepeci.
S50 kasutab täissünt 5w40, kõik kataloogid ja foorumid väidavad sama. Kasutasin ka alguses seda castroli 10w60 aga seal oli vist isegi kiri peal, et M series alates mingist 2000+ vms.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
PS: Selle asemel, et kivipalli mängida, ja veel korduvalt, on vaja teha kasutajakonto, et valideeritud infot kasutada mitte skännida üle interneti foorumites ja ema-teab googlis.
Kogu info on seal: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e36- ... ne/1PSryV8
S50 on mõeldud LL01 ja eraldi klassina SAE 10W-60.
LL01 klassi õlidest on BMW Engine Oil LL-01 5W-30
SAE10W60 klassi õlidest BMW Engine Oil 10W-60
Kuule kivipallur Kas kõik teiste õlitootjate kataloogid valetavad? Miks castroli kataloog ise sinna 10w60 ei sooovita?
Su teine link on suletud.
Mul poogen kas need specid kehtivad v mitte,pudelil nad on ja juu siis täitis nõuded. Ei ole mina ühtegi kehva/vale õli pärast katki läinud mootorit näinud ega kuulnud, pigem on proobleem,et ei vahetata.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Shell on kuni 2022 BMW OEM õli tootja ja täna puudub info, kas leping pikendatakse. USA-s võttis selle rolli üle 2021 Castrol.
Teiste sõnadega me ei tea, milliste füüsikaliste omadustega mateeria hakkab olema lepingute muutustel ja just nii ongi. Lugege kasvõi Shell tehnilise kaardi disclaimer-id - copy/paste eesti keelselt tootekaardilt: "Need omadused kehtivad praegusele toodangule. Kuigi tulevane toodang vastab Shelli spetsifikatsioonidele, võib nendes omadustes tekkida erinevusi."
Sellega öeldakse ühtlasi seda, et OEM tootja ja õlitootja spetsifikatsioonid on erinevad ja/ning ajas muutuvad ning mitte reeglina kattuvad.
Ja nüüd käeharjutus. LL-01FE toodab BMW-le täna Shell... ...kui ka reaalselt toodab just täna muidugi veel. TIS kohaselt vastab sellele klassile vähemalt tänase seisuga ainult BMW Engine Oil LL-01FE 0W-30 ning täiendav heakskiit on ainult veel ühel õlil ning see ei ole Shell logoga pakend. Shell kataloogi põhjal puudub Shell-il endal üleüldse oma toodete seast selline toode. Kui võtta lahti Shell mootoripõhine soovitus siis see ei vasta regiooni põhiliselt LL-01FE-le.
Vaadake ise, mis õlile on tänase seisuga heakskiit: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e36- ... 1VnZ4i6y9m
Ei ole see Shell, Castrol ega... Motul... vaid mingi Agip.
Sellega on sama teema mis värvi ja lakiga. Et millise tootjaga on mingiks ajaperioodiks leping sõlmitud(debeer, glasurit, sikkens jne.). Seal on ka raha mängus, ehk vaadatakse, milline firma parema pakkumise teeb. Lõppkokkuvõtteks toimivad need kõik samamoodi.
Shell osas oli point hoopis muus ehk Shell-il endal puudub oma pakendis selline toode, mida Shell valmistab OEM-le.
Usk on võimas asi, kuigi inseneridele, teadlastele loomuvastane, või õigemini loomuomadusena kõiges kahelda, ja alles jäävadki tavainimesed, kelle jaoks tihti pingutatakse, aga on sellel kõigel mõtet, kui teadmatust toidab rumalus?
Ja veel: kumma ostate? Kindel, et lõppkokkuvõttes töötavad need sama moodi?
Kopige see link eraldi aknas, sest video omanik ei luba seda mujal maha mängida; Part1: *youtube.com/watch?v=wZ-ifORpCCc
Kes pakkus Part1 järgi, et see narmendava kleepsuga paremal on fake?
Vastus on part2: