rubriik "rumal küsimus"
-
- Huviline
- Postitusi: 1425
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: rubriik "rumal küsimus"
Parandasin veits oma postitust.
Aftermarket veel omaette kategooria.
Aftermarket veel omaette kategooria.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Laiskus peal. Keegi teeb ära ?BumBum kirjutas: ↑15.03.2022 10:09 45 Omal plaadikirjutamise võimalus on siis: https://www.gpspower.net/
Tulemusteni jõudmiseks peab kasutaja olema.
Teine võimalus on otsida lehelt drive2.com
Maksan
Re: rubriik "rumal küsimus"
E61 facelift. Luugijuhtmed sai lastud remonditud ja antennivõimendi sai ostetud uus kasutatud. Hommikuti auto uksi ei ava, pärast esimest sõitu toimib kenasti. Tundub, kui pikemalt seisma jääb, siis uksi lahti ei tee. Kas antennivõimendi ikka vigane või mõni juhe korralikult lappimata käänud? Või on lootust mõnele kolmandale veale?
Edit: puldil peaks olema patarei samuti vahetatud, ehk proovida see lasta uuesti vahetada?
Edit: puldil peaks olema patarei samuti vahetatud, ehk proovida see lasta uuesti vahetada?
Re: rubriik "rumal küsimus"
MNT amet ja uudiste portaalid vaikivad.
Kõike muud pahna kirjutavad.
Talverehvid võib maha võtta nüüd ja suvekad asemele panna või veel ei lubata?
Üldiselt trend olnud, et alates 15 märts võib panna juba suvekad. Loomulikult ilma järgi vaadates igaüks otsustab ise.
Kuda sel aastal?
Kõike muud pahna kirjutavad.
Talverehvid võib maha võtta nüüd ja suvekad asemele panna või veel ei lubata?
Üldiselt trend olnud, et alates 15 märts võib panna juba suvekad. Loomulikult ilma järgi vaadates igaüks otsustab ise.
Kuda sel aastal?
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: rubriik "rumal küsimus"
Suvekad lubatud ikka juba alates 01.03VeikoA kirjutas: ↑20.03.2022 19:30 01 MNT amet ja uudiste portaalid vaikivad.
Kõike muud pahna kirjutavad.
Talverehvid võib maha võtta nüüd ja suvekad asemele panna või veel ei lubata?
Üldiselt trend olnud, et alates 15 märts võib panna juba suvekad. Loomulikult ilma järgi vaadates igaüks otsustab ise.
Kuda sel aastal?

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1063
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kaks nädalat suvekatega tuurinud juba 

Re: rubriik "rumal küsimus"
Mida kasutada karpe taastades kahe plekikihil vahel korrosioonitõrjena? Kas aerosoolina keevitatav krunt parim valik? Ülejäänud pinnad happe ja epokrundi alla ja kohad, kus punktkeevitused, sealt haljaks ja keevitatav krunt peale?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas piisab mootoriketide vahetuseks.
4 ketileevendit,3 hammaaratast,2 ketti,1 pingiti.
Kõik tooted tulevad BMW
Kas oleks vaja midagi veel vahetada kui juba vahetavad ketid.
210kw mootor.
4 ketileevendit,3 hammaaratast,2 ketti,1 pingiti.
Kõik tooted tulevad BMW
Kas oleks vaja midagi veel vahetada kui juba vahetavad ketid.
210kw mootor.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: rubriik "rumal küsimus"
Jah, KKK tihend, pihusti seibid, tagumise otsa kaane tihend, väntvôlli tagumine simmer, õlipumba kett, õlipumba mutter ja hammasratas, karteri tihend, mootori õli ja filter,, sisselaske kollektori tihendid, ja muu vastavalt vajadusele.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas kuskil remonditakse F10-ne tagumist roolilatti ka?
Veaks ütleb: 480154 ICM: HSR control unit signalling fault
480387 Rotor position sensor value incorrect
D015D0 Interface HSR ( steering, rear axel, 50.0.2): signal invalid
Veaks ütleb: 480154 ICM: HSR control unit signalling fault
480387 Rotor position sensor value incorrect
D015D0 Interface HSR ( steering, rear axel, 50.0.2): signal invalid
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: rubriik "rumal küsimus"
1 kett on vaja (vändalt pumbale) ja tihendid. Tallad, hammasrattad ja teised ketid ei kulu sellisel kombel, et vahetada. 210 kW on eeldatavalt M57 mootor ja tagumist kaant pole. Seega botzori jutt kukkus nii välja vist süvenematusest ja seppa lohakusest info esitamisel. Kas eemaldada karter või plokikaas, et esimest kaant maha saada, maitseasi. Ise olen võtnud plokikaane, ei viitsi auto all taielda. Lisaks näeb, kas kolvid ja 4.- 5. silinder on ok.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mootoriks on 210kw m57n2 E71
Piisab siis 1 kett vändalt pumbale,koos leevenditega ja pinguti ka ,kas hammasrattad soovitav ka vahetusse.otsa kaane ja karteri tihendid.
Läheneb alt kaudu
Piisab siis 1 kett vändalt pumbale,koos leevenditega ja pinguti ka ,kas hammasrattad soovitav ka vahetusse.otsa kaane ja karteri tihendid.
Läheneb alt kaudu
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: rubriik "rumal küsimus"
Et sulle infoks, 1 polt tuleb plokikaanest ikka eemaldada, mis asub nukkvõlli ketiratta all. Kui selle oled kätte saanud, siis jõuad kiirelt veendumusele, et ülejäänud plokikaane poltide väljakeeramine pole enam suur teema. Jahutusvedelik tuleb nagunii välja lasta.
Alt lahutamie selle masinal eeldab silla lahutamist, mootori ülesriputamist jne.
Ketirattad sel ei kulu.
Alt lahutamie selle masinal eeldab silla lahutamist, mootori ülesriputamist jne.
Ketirattad sel ei kulu.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tänud
Arusaam et ülevalt lihtsam ligi saada ,aga see eeldab kindlasti rohkemate osade välja vähetamist.
Mõte oli ise varuosad tellida ,kõik oem osad ja lasta vahetada tuttava juures.
Või pigem asjatundja teeks seda kuna tema teab mis vaja vahetada .Samas kas keegi on nõus ainult tööga ja osad minu pool.
Arusaam et ülevalt lihtsam ligi saada ,aga see eeldab kindlasti rohkemate osade välja vähetamist.
Mõte oli ise varuosad tellida ,kõik oem osad ja lasta vahetada tuttava juures.
Või pigem asjatundja teeks seda kuna tema teab mis vaja vahetada .Samas kas keegi on nõus ainult tööga ja osad minu pool.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: rubriik "rumal küsimus"
Rohkemateks osadeks sel juhul on plokikaane tihend tõepoolest. Poldid olen vanad tagasi pannud, pole probleemi olnud. Lisandub ka pindade puhastamine (tolmuimeja ja terav peitel). On olnud tegelasi, kes pole kumbagi kaant eemaldanud ja otsakaane pärast julmalt tagasi surunud. Endal selline kogemus selle moootoriga puudub.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Rumal küsimus - kas kasutaja razzkalbazz ei tee siiani OE ja OEM juppidel vahet?
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3181
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kahjuks mitte.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: rubriik "rumal küsimus"
OEM on parim
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: rubriik "rumal küsimus"
Article from a Ronald Trochelmann who was an R&D engineer for Mercedes Benz in Germany. “When we would approach a manufacturer to make us a part, there was in every case a non-compete clause in the contract. They could NOT sell the same part to anyone else. They had to change something and the part had to be of inferior quality. So, brake discs have a different metallic composition and are tempered differently, that is why even the so called OEM ones warp.
Brake pads – same thing, different compounds, over or under size tolerances that cause squealing, mushy or rock hard brake pedal. This goes for everything. Does this not make sense??? If you were to hire someone to make you a widget, would you not make sure they could not sell that exact same widget to someone else? Of course you would, and so do the manufacturers.”
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pikalt käidud rada koos tagasisidega siin samas foorumis, mida keegi sellest arvab. 
Lootusetu pingutus siin foorumis seda selgitada, kus päriselt sinnani ei küündita, sest tarbitakse kooslust, mis on enne soetamist juba järelturg ehk BMW laadne toote koos deliitide, offide, tsipovkade ja muu jura-mudruga. Kõik on ok ja turuga kooskõlas, kui vaid suudetaks sottid selged hoida erinevates liigades. BMW või BMW laadne toode - pealt näha väga lihtne ja selge erinevus ja ometi käib kisa ja hala.

Lootusetu pingutus siin foorumis seda selgitada, kus päriselt sinnani ei küündita, sest tarbitakse kooslust, mis on enne soetamist juba järelturg ehk BMW laadne toote koos deliitide, offide, tsipovkade ja muu jura-mudruga. Kõik on ok ja turuga kooskõlas, kui vaid suudetaks sottid selged hoida erinevates liigades. BMW või BMW laadne toode - pealt näha väga lihtne ja selge erinevus ja ometi käib kisa ja hala.

- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: rubriik "rumal küsimus"
Seega OE on parim
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: rubriik "rumal küsimus"
Aega läks a asja sai. Muuda nüüd kõik postid ära
Re: rubriik "rumal küsimus"
OE part= BMW package, Higher cost,
OEM= Manufacturer package, Lower cost
Ehk siis, kui isa kottides veel rippusid oli see OEM, ema välja punnitas oli sai sellest OE

- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: rubriik "rumal küsimus"
Seega ainult OE 

Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mul üks rumal küsimus E46 touringu kohta.
Ostust saati tahab pagassi suur luuk saada väga jõulist pauku, et ilusti kinni jääks ja salongi tuled kustuksid.
Proovisin tagaluugi lukku reguleerida - lasin luku poldid lahti, nihutasin lähemale, keerasin kõvasti kinni ning esimese korra sulgub ilusti mõistliku jõuga.
Mõne korra pärast aga juba asi ei toimi ja tahab uuesti paugutamist. Ma olen paari polti elus keeranud ning luku poldid said ikkagi jõuga kinni. ei tahaks nagu arvata, et peaks neid polte looma jõuga keerama, aga kas on reaalne, et lukk ise jamab, et ei lähegi ise lukku ilma nn brutaalse jõuta? Veits nigel seda luuki koguaeg närvihaige kombel pauguga kinni lüüa
Iga nädal aga lukku reguleerida ei tundu ka okei.
Ostust saati tahab pagassi suur luuk saada väga jõulist pauku, et ilusti kinni jääks ja salongi tuled kustuksid.
Proovisin tagaluugi lukku reguleerida - lasin luku poldid lahti, nihutasin lähemale, keerasin kõvasti kinni ning esimese korra sulgub ilusti mõistliku jõuga.
Mõne korra pärast aga juba asi ei toimi ja tahab uuesti paugutamist. Ma olen paari polti elus keeranud ning luku poldid said ikkagi jõuga kinni. ei tahaks nagu arvata, et peaks neid polte looma jõuga keerama, aga kas on reaalne, et lukk ise jamab, et ei lähegi ise lukku ilma nn brutaalse jõuta? Veits nigel seda luuki koguaeg närvihaige kombel pauguga kinni lüüa

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=41_1319
#1 on ära pekstud - vaja uus. Romulates nende muld-vanade E46 küljest kõik otsaga prügis ehk, kui raha pole siis peksa edasi.
. #3 on ka vaja hinnata ning, kui #1 läheb uus siis ka #3.
#1 on ära pekstud - vaja uus. Romulates nende muld-vanade E46 küljest kõik otsaga prügis ehk, kui raha pole siis peksa edasi.

- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: rubriik "rumal küsimus"
Soovitaks uus lukk vōtta esindusest
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ma nõustun soovitusega. Auto on küll vanem ja romula küsitavat hinda ei tea, ebay ja mõne teise lehe järgi küsitakse keskmiselt 50 eurot, kuid üllatavalt on esinduses uue hind 100eurot! Parem panna uus kui vana kasutatud.
Ja kas ma saan õigesti aru, et seal üks number(51247057364) on vahetusfond või on see tagasikutsumine vahetuseks!?
51247057364(04/09/2001 — 07/25/2007), Exchangeable retrospectively
https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?i ... 1247201561
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mitte kumbagi. Tähendab seda, et kuni varuosalaos võib seda kasutada uue pähe ehk ei ole otseselt mingi vea tõttu uuendatud.