Mida arvate õlilisandist X-1R?
Mida arvate õlilisandist X-1R?
Kas tasub sellist õlilisandit kasutada ja kas kellelgi on kogemusi?
[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
Forget about it!
ükski õlilisand ei tee midagi head, pointless.
Kõige kindlam vahetada õli tihedamini ja norm õli kallata!
Aga mitte sitast saia teha. Kui mootor kulunud ja sööb õli siis ei lapi seda midagi peale KAP remonti! [/quote]
Kui mootor on juba **** siis mingiks ajaks võivad teatud õlilisandid asjast siiski sepiku teha
Ise olen suht kohvi mootori peal proovinud sellist vene õlilisandit nagu Rimet ja võib öelda et oli tolku küll. Korras mootoritesse jah mitte mingil juhul kallata mitte mingisuguseid õlilisandeid vaid kasutada tehase poolt ette nähtud õli ja vajadusel välpa lühendada.
Forget about it!
ükski õlilisand ei tee midagi head, pointless.
Kõige kindlam vahetada õli tihedamini ja norm õli kallata!
Aga mitte sitast saia teha. Kui mootor kulunud ja sööb õli siis ei lapi seda midagi peale KAP remonti! [/quote]
Kui mootor on juba **** siis mingiks ajaks võivad teatud õlilisandid asjast siiski sepiku teha

-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
kunagi sai stendis katse tehtud hõõrdeteguri peale, lisades õlisse seda lisandit vähenes hõõrdetegur väga suuresti, mingi taoline katse oli kunagi ka tv shopis ja see mis nad seal mootoriga tegid oli ikka hull küll. nii, et pane julgelt, vähemalt sitemaks ei lähe
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Avastasin, et tropid on mul 0W-30 õli sisse vahetanud. Mu meelest on see absoluutselt liiga vedel - soojalt vedelem kui vesi. Ja soojalt seisnud mootorit käivitades käib alguses plagin läbi. Mootor samas 117k sõitnud V8 - ei tohiks küll nüüd kulunud veel olla.
Kaalun nüüd siin, kas lisada mingit viskoosuse suurendajat ja kui siis millist. Või vahetada 2000km sõitnud õli nt 10W-60 vastu välja..
Ideas?
Kaalun nüüd siin, kas lisada mingit viskoosuse suurendajat ja kui siis millist. Või vahetada 2000km sõitnud õli nt 10W-60 vastu välja..
Ideas?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mis see meie kliima siis on? Moderate ilmselt? Külm ta ka nüüd pole (lapimaa) ja hot kaugeltki mitte (Egiptus).
Seega, suuremate pöörete armastajale võib alternatiivina 10W-60 kallata küll.
Küsimus hetkel oli pigem see, kas on olemas siukest lisandit, millega julgeks tõsta üsna uue mootori sees oleva Castroli 0W-30 viskoosust? Või on verevahetus (ainu)õige?
Seega, suuremate pöörete armastajale võib alternatiivina 10W-60 kallata küll.
Küsimus hetkel oli pigem see, kas on olemas siukest lisandit, millega julgeks tõsta üsna uue mootori sees oleva Castroli 0W-30 viskoosust? Või on verevahetus (ainu)õige?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
ma arvan, et sul autol uus mootor oleks hiljem kulukam osta kui hetkel õlivahetus teha
. neid õlilisandeid on katsetatud küll (mitte mina) ja testidest lugenud, et mootorile vahest on isegi aidanud seega ei soovita.

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Ilmselt siis vahetaks õli, kui juba selline kahtlus on ja plaginat enne ei täheldanud. Ise lasin ka veidi kaheldes endale 0W-30 UM-s sisse panna, aga kuna nad väitsid, et nad panevad selle viskoossusklassiga õli kõigile uuematele mootoritele ja ka enne oli see õli sees, siis seekord jäi nii. Plaginast aru ei saa, sest tegu on diisliga ja hullult vedel pole nagu kaeero kirjutas:Kaalun nüüd siin, kas lisada mingit viskoosuse suurendajat ja kui siis millist. Või vahetada 2000km sõitnud õli nt 10W-60 vastu välja..
Ideas?

Tõstataks vana teema jälle üles. Nimelt olen viimased aastad kokku puutunud õlilisandiga X1-R. Kogemusi on kogunenud küllaga ning jagaks neid ka klubilistega.
Plussid
1. Õli kontsentraadi kasutamisel väheneb hõõrdetegur metsikult, ühesõnaga kulumine on minimaalne ning õli teeb seda tööd, mida peaks.
Miinused
1. Kindlasti ülikallis hind
2. Ei soovita kasutada hammasülekannetes ning laagritega kokkupuutes (seadme karterid). Lisandi lisamisel 6% kogu õli mahust tulemus oli see, et õlilisandi komponendid reageerides kasutatava õli vahuga tekitasid karteri seintele ning hammasratastele tumeda väga-väga raskesti eemaldatava mustusekihi, mis soodustas suurel määral metalldetailide kulumist. Lisaks sellele lühendas seesama reageerimise tulemus laagrite tööiga poole võrra
kuni tulemuseks oli laagrite kokkujooksmine liigse hõõrdumise tõttu. Kes natuke tehnikaga rohkem seotud, siis jutt on tööstuslikust kütuse tsentrifugaalseparaatorist. Lisandit soovitasid sinna panna X1-R eesti esindajad. Probleemi tekkimisel otsiti paberilt üles read, et "toode ei pruugi anda soovitud tulemust".
natuke pildimaterjali:
1. pool ettenähtud ajast töötanud laagrid, laagrid töötasid õlivannis ning kasutatud baasõli oli kvaliteetne...


2. Võll, kus laagrid peal. Juhin tähelepanu laagrite pruunikale värvusele, mis paistab roostena, kuid seda ei ole.

Loodan, et antud piltidest teile kasu.
Positiivne jällegi see, et oma tööd teeb X1-R ideaalselt rulluiskude ning rattaketi õlituse puhul
Kindlasti ärge toppige seda õli friktsioonpindadele ning friktsioonsiduritesse, seal töötab see liigagi hästi 
Plussid
1. Õli kontsentraadi kasutamisel väheneb hõõrdetegur metsikult, ühesõnaga kulumine on minimaalne ning õli teeb seda tööd, mida peaks.
Miinused
1. Kindlasti ülikallis hind
2. Ei soovita kasutada hammasülekannetes ning laagritega kokkupuutes (seadme karterid). Lisandi lisamisel 6% kogu õli mahust tulemus oli see, et õlilisandi komponendid reageerides kasutatava õli vahuga tekitasid karteri seintele ning hammasratastele tumeda väga-väga raskesti eemaldatava mustusekihi, mis soodustas suurel määral metalldetailide kulumist. Lisaks sellele lühendas seesama reageerimise tulemus laagrite tööiga poole võrra

natuke pildimaterjali:
1. pool ettenähtud ajast töötanud laagrid, laagrid töötasid õlivannis ning kasutatud baasõli oli kvaliteetne...


2. Võll, kus laagrid peal. Juhin tähelepanu laagrite pruunikale värvusele, mis paistab roostena, kuid seda ei ole.

Loodan, et antud piltidest teile kasu.
Positiivne jällegi see, et oma tööd teeb X1-R ideaalselt rulluiskude ning rattaketi õlituse puhul


Vajadust otseselt polnud. Teema sai alguse sellest, et firma suured "bossid" olid vägagi liigutatud müügimeeste showst ning ilma mõtlemata osteti seda lisandit 200l vaaditäis (150000+ krooni). No ja kuhu sa ikka kalli lisandi paned, sai siis nö lollikindlasse kohta pandud, ning müügimeeste jutu järgi pidid sellega kaasnema pikemad hoolduvälbad, kuid tulemus oli käes. Laagrite eluiga mitte ei suurenenud 8000 töötunnilt üles, vaid sai 4200 töötunni pealt otsa.
Aga millest järeldad et selle kulumise põhjustas see lisandLauri_L kirjutas:Vajadust otseselt polnud. Teema sai alguse sellest, et firma suured "bossid" olid vägagi liigutatud müügimeeste showst ning ilma mõtlemata osteti seda lisandit 200l vaaditäis (150000+ krooni). No ja kuhu sa ikka kalli lisandi paned, sai siis nö lollikindlasse kohta pandud, ning müügimeeste jutu järgi pidid sellega kaasnema pikemad hoolduvälbad, kuid tulemus oli käes. Laagrite eluiga mitte ei suurenenud 8000 töötunnilt üles, vaid sai 4200 töötunni pealt otsa.
Lisand ei põhjustanud kulumist. Lisand reageeris karteriõliga, tekitades detailidele kihi, mis kattes pinna, muutuis need karedaks ning normaalne töö oli häiritud. Samas oli kõrval teine samasugune seade, mis töötas ilma lisandita täpselt sama õliga ning pilt oli hoopis teine. Pinnad kenad, jälgegi polnud mingist reaktsioonist. Laagrid töötasid kenasti oma 8000h ja vahetati normaalkorras välja.
Ma ei välista, et mingi X õliga see lisand ei reageeri või tulem on teistsugune - lihtsalt jagan oma kogemust. Lisaks sellele ei olnud X1-R poolsetel ametnikel muud öelda, kui neid väikeseid sõnu paberi alaservas.
Ma ei välista, et mingi X õliga see lisand ei reageeri või tulem on teistsugune - lihtsalt jagan oma kogemust. Lisaks sellele ei olnud X1-R poolsetel ametnikel muud öelda, kui neid väikeseid sõnu paberi alaservas.
Aitähh asjaliku informatsiooni eest.Lauri_L kirjutas:Lisand ei põhjustanud kulumist. Lisand reageeris karteriõliga, tekitades detailidele kihi, mis kattes pinna, muutuis need karedaks ning normaalne töö oli häiritud. Samas oli kõrval teine samasugune seade, mis töötas ilma lisandita täpselt sama õliga ning pilt oli hoopis teine. Pinnad kenad, jälgegi polnud mingist reaktsioonist. Laagrid töötasid kenasti oma 8000h ja vahetati normaalkorras välja.
Ma ei välista, et mingi X õliga see lisand ei reageeri või tulem on teistsugune - lihtsalt jagan oma kogemust. Lisaks sellele ei olnud X1-R poolsetel ametnikel muud öelda, kui neid väikeseid sõnu paberi alaservas.
Re: Mida arvate õlilisandist X-1R?
Kasutanud seda X1r kõikides oma autodes. Kunagisel A-klassi mb oli efffekt kohene ja väga arusaadav, kui klapiklõbin ära kadus, masuudipressist bemmil aga külma ilmaga käivitused läksid hetkega vähem stressivabaks. Seesama a-klass sai ka mõni kuu peale lisandu panemist pulkadeks võetud- puhtamat mootorit annab ilmselt otsida. Moodustab mootorisse sisse nii libeda kihi et ilmselt igasugu sodil puudub võimalus kuskile ladestuma hakata.
Uuemate kastide kohta ei oska öelda aga vanematesse aut kastidesse mul tuttav kes kastiremondiga tegeleb ütles, et ennem kui kasti maha sikutab, pidi X1r sinna sisse valama ja mingi üle poolte juhtude probleemidest pidid selle õlilisandiga ära kaduma
Jutt oli muidugi lihtsamatest probleemidest nagu jõnksud jne mitte et kast on füüsiliselt pekkis, avariirezhiimis ja peale lisandit kustusid ka veakoodid

Igatahes mina soovitan ja olen seda kasutanud üle 15a. enda erinevates mootoriga liikurites…
Uuemate kastide kohta ei oska öelda aga vanematesse aut kastidesse mul tuttav kes kastiremondiga tegeleb ütles, et ennem kui kasti maha sikutab, pidi X1r sinna sisse valama ja mingi üle poolte juhtude probleemidest pidid selle õlilisandiga ära kaduma
Igatahes mina soovitan ja olen seda kasutanud üle 15a. enda erinevates mootoriga liikurites…
Re: Mida arvate õlilisandist X-1R?
Võibolla oleks odavam probleemi põhjus parandada, kui mingit lisandeid sisse valada, mida tehas heaks kiitnud ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: Mida arvate õlilisandist X-1R?
Raske uskuda, et odavam
Palju see lisand ikka maksab prooviks.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Mida arvate õlilisandist X-1R?
Head müügijutud. Ja nii lihtne ongi igatsugu kraami müüa, et puhud veidi süüdimatut p..a, leiad paar suuvoodrit, kes kaasa laulavad ja voila. 

Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: Mida arvate õlilisandist X-1R?
Igasuguse jama sisse valamisega võib juhtuda nii, et asi lõppeb uue mootori otsinguga või vana kapitaalremondiga.
Näiteks igasugused lekete parandajad.... See kõik jääb ju ringlema.
Kas tootja poolt määratud õli omadused säilivad, kui sinna tundmatut segu juurde valada?