Mure m57n2 mootoriga
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Mure m57n2 mootoriga
Tere!
Auto fl E65 3.0d 170kw
Nimelt vanal mootoril lendas keps vàlja. Sai pandud teine mootor peale, koos enda auto juhtmestikuga. Ei lähe käima. Vahetasin kütuselati koos anduritega àra, ehk kindlalt töötavad, ja ksp küljes oleva anduri.Ikka ei tule kütust kôrgsurvepumbast latini.
Selle teadmata mootori omad on ksp ja pihustid veel. Etteandesurve on korralik, aga torusid lahti keerates ei tule latini midagi. Mootor kàib ilusti ringi starteriga, ehk et keti jama ei tohiks olla ju? Pihustite tagasivoolud sai ka kinni pigistatud, muutusteta. Väntvôlli andureid samuti vahetatud. Brake cleaneriga töötas.
Kas ainuke võimalik süüdlane ksp, või mida soovitate veel vaadata? Kas etteande surve peaks mingi kindel miinimum olema, et toimiks pump?
Mingeid veakoode selliseid ei näita.
Auto fl E65 3.0d 170kw
Nimelt vanal mootoril lendas keps vàlja. Sai pandud teine mootor peale, koos enda auto juhtmestikuga. Ei lähe käima. Vahetasin kütuselati koos anduritega àra, ehk kindlalt töötavad, ja ksp küljes oleva anduri.Ikka ei tule kütust kôrgsurvepumbast latini.
Selle teadmata mootori omad on ksp ja pihustid veel. Etteandesurve on korralik, aga torusid lahti keerates ei tule latini midagi. Mootor kàib ilusti ringi starteriga, ehk et keti jama ei tohiks olla ju? Pihustite tagasivoolud sai ka kinni pigistatud, muutusteta. Väntvôlli andureid samuti vahetatud. Brake cleaneriga töötas.
Kas ainuke võimalik süüdlane ksp, või mida soovitate veel vaadata? Kas etteande surve peaks mingi kindel miinimum olema, et toimiks pump?
Mingeid veakoode selliseid ei näita.
Re: Mure m57n2 mootoriga
Arvutiga saab vaadata, mis Rail pressure on käivituse hetkel. Tavaliselt on veakoodid ka seoses sellega kui kütusesurvega on probleemid/auto ei käivitu, millega veamälu loetakse? Ksp võib olla küll vigane, et ei suuda rõhku toota. Ksp küljes ei ole andur vaid klapp, mis reguleerib kütusekogust. Mis on korralik kütuse etteande surve näit? Pieso tüüpi pihustil ei anna tulemust kui kütusetagasivool kinni suruda.
Tallinn 56285704
- MrMikuMike
- Huviline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 04.01.2013 13:54 29
- Peamine sõiduk: BMW 330CD
- Asukoht: Tõrva
Re: Mure m57n2 mootoriga
KSP elektri klapp vigane. Mul oli sama teema 

-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: Mure m57n2 mootoriga
See on vahetatud
Re: Mure m57n2 mootoriga
Miks keegi Live Data-t ei vaata käivitamisel ??? Mis põhjusel vändaandurit vahetatud on ? Pöördeid ei loe ?
Kas detail number 7 sai ikka kindlasti tagasi paigaldatud mootorivahetuse ajal ? https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3420
Pilt siin reaalsest detailist
https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 217787237/
Kas detail number 7 sai ikka kindlasti tagasi paigaldatud mootorivahetuse ajal ? https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3420
Pilt siin reaalsest detailist

https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 217787237/
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: Mure m57n2 mootoriga
Lati rõhu lööks ikka üles,kui pöördeid ei näita,pump ise vast otsas või lati andur näitab et rõhk üleval ja seepärast ei tooda.Vigu võib veel mitmeid olla.Aga arvutiga peaks suuna kätte saama,kuhupoole kaevama hakata,muidugi kui käed päris p....st välja pole kasvanud.
530d
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: Mure m57n2 mootoriga
Detail nr 7 kahtlusega võtsin mingi aeg veel kasti maha, et äkki viga saanud ja hoiatati magnetiga kokkupuute eest. Panin selle ka enda mootori oma. Vända anduri vahetasin oma lolluse pärast, kuna kõrvetasin vale pistikuga ära selle. Sellega on korras nüüd. Ei ole enam vända pöõrete viga, oli mu enda tekitatud.
Siit keegi pakkus, et vaja Istaga panna õhutamisreziimi, et muidu ei olegi läinud nad käima, proovin seda varianti varsti kellegi pädeva diagnostikuga.
Siit keegi pakkus, et vaja Istaga panna õhutamisreziimi, et muidu ei olegi läinud nad käima, proovin seda varianti varsti kellegi pädeva diagnostikuga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: Mure m57n2 mootoriga
Ei tea seda ütelda,aga kõik nad niisama käima läinud.Kui ksp-le küte tuleb peale,siis ta peaks mingi surve ikka üles lööma.Kui midagi es tee,siis peaks ikka pumba poole vaatama.
530d
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Mure m57n2 mootoriga
Kas nuka anduri viga ei ole? Kas süüte lülitamise järel kütust tuleb paagi poolt nii peale, et on kütuse kohinat kuulda?
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: Mure m57n2 mootoriga
Nuka viga pole ja kütust tuleb ilusti kuni pumbani, edasi ei tule.
Kohina all mõtled, et lööb paaki tagasi? Paar korda olen kuulnud.
Kohina all mõtled, et lööb paaki tagasi? Paar korda olen kuulnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Mure m57n2 mootoriga
Iga kord peab olema kuulda, kui süüdet näeb. Kas nuka- ja vända anduri koostöö on auto poolt tuvastatud ja diagnostika näitab, et need on staatuses syncronised?
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: Mure m57n2 mootoriga
Kütust tuleb jah iga süütega. Kas nuka andur üldse loeb käivitamisel?
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Mure m57n2 mootoriga
Milline küss?
Uue tihendiga kerkib andur kõrgemale ja vana lombakas enam ei loe. Aitab mõningane anduri treimine või lammarist pihutäite "uute toomine". Andur väljastab keskmiselt juhtmelt alalispinge signaali, näit peab käima mootorit kruttides 0,5 ja 4,5 V vahel. Signaali saab kätte, kui pistikusse pista peenikene juhtmekarv. Karv peab olema tõsti juuspeen, et pistiku klemmi ei rikuks.

Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: Mure m57n2 mootoriga
Kas mootor nüüdseks käima saadud ?