rubriik "rumal küsimus"
Re: rubriik "rumal küsimus"
N57 mootor. Lekkiv klapikambrikaas. Hetkel OE koodiga pakub DR.Motor ja SWAG. Esimene minu jaoks juba nime poolest veits kahtlane. Kas kellelgi on SWAGiga kokkupuuteid just KKK osas?
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pane originaal.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas kindlalt kaane viga? Tihend armastab ka lekkida ja neid katkiseid kaasi diagnoositakse päris palju valesti. Mul enda auto käis ka esinduses EGR-i tagasikutsumise kampaaniaga ja siis tehti ka kena video, et kaas p..s. Võtsin kaane maha, pistsin uue tihendi ja ei leki ta enam midagi. Vanematel, kui pihustid ujuvad, tuleb vahetada ka nukkvõlli raami alused tihendid. Selle juures võib muidugi selguda lisaks kettide vahetuse vajadus. Või tuleks vänt fikseerida ja VL nukkvõllile rakis peale ja hinnata, kui palju on valesti.
BMW without faults is not BMW
Re: rubriik "rumal küsimus"
Milline unikas katt osta mis reaalselt ka üvl näidud välja annaks? Vaja ainult üv jaoks ja aasta läbi ringi ei sõida.
M52b28 mootorile.
M52b28 mootorile.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Uuena võiks universaalsed katalüsaatorid kõik olla piisavalt head, kui mootor on korras!
Kaua nad kestavad, see on iseküsimus.
Kaua nad kestavad, see on iseküsimus.
Viimati muutis BumBum, 21.02.2023 22:55 06, muudetud 1 kord kokku.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pakun, et kõige rohkem mõjutab see rest, edasi liigne niiskus salongis. Mul f pargib kuuendat talve öösiti soojas, päeva-ajal katuse all. Lund saab pmst ainult sõites. Rest läheb umbe ehk korra aastas, kui sedagi. Klaasid tõmbab minimaalselt uduseks vaid miinuskraadiga, täiesti külma mootoriga, 5 min peale sõidu alustamist. Ilmselt keeratakse siis elektriküte kinni. Lükkan siis õhujoa 'auto' pealt klaasile aga võtan võimsuse maha ca 1/3 peale. Minutist piisab. Matid tekstiil, niiskusekogujat pole.
Re: rubriik "rumal küsimus"
kus tallinnas/harjumaal olete lasknud taastada oma roolilatte?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
topserv oü olen lasknud teha mõned.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: rubriik "rumal küsimus"
E61 LCI 2009a, salongivendiga mured. Kui panna esiklaasile puhkuma saab ventilaatori kiirust reguleerida. Nüüd kui tahta, et salongi ka sooja puhuks käib ventilaator ainult esimeses astmes ja kiiruse reguleerimisele ei reageeri. Salongivent vahetatud mõni kuu tagasi, reostaat jäi vana.
Kas viga võib olla reostaadis?
Kas viga võib olla reostaadis?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
paraku olen seda kuulnud ka teistelt kes on topservi teenuseid kasutanud, samas eg väga polegi pöörduda ka kuskile, hydrol on ka teine koht mida olen kuulnud,et kasutatakse. Minu enda kogemus on pigem positiivne
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: rubriik "rumal küsimus"
Hydrolis lasin enda E61 roolilati taastada ning tulemusega rahul. 1.5 aastat sõitnud ning endiselt toimib. Hind oli ka mõistlik.
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 05.09.2013 20:31 04
- Peamine sõiduk: BMW E46 Coupe 330Ci
- Asukoht: Jõelähtme
Re: rubriik "rumal küsimus"
Millises hinnaklassis m54b30 automaatkastid liiguvad?
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui sul on seda kasti vaja, siis mul on mootoriswapist üks M54B40 automaat üle. GM toode, mitte ZF. Klient tahtis automaati swappida, siis loobus projektist ja mootor läks teisele kundele, kast jäi üle. Mingi sümboolse kokkuleppega võiks loovutada.
Aga mul ka üks rumal küsimus - kas keegi lammutab, on lammutanud või omab doonorina E39 M5? Huvitaks vb mõned osad.
Aga mul ka üks rumal küsimus - kas keegi lammutab, on lammutanud või omab doonorina E39 M5? Huvitaks vb mõned osad.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: rubriik "rumal küsimus"
GM-i kast oli vaid neliveolisel, tagaveolisel oli ZF 5HP19. Selles mõttes on küsimus puudega, et täpsustamata on veoskeem.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 05.09.2013 20:31 04
- Peamine sõiduk: BMW E46 Coupe 330Ci
- Asukoht: Jõelähtme
Re: rubriik "rumal küsimus"
Minu viga jah. Tagaveolise kasti kohta uurisin maad
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mul tuli GM M54B30 otsast, tagavedu (E39). Imselt euroopavälise turu eripära.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Esindus tuvastas EGR-i vahetusel, et sisselaskekollektor lekib pöördklapide vahelt. Ja pakub kolle vahetust, kas seal mingeid tihendeid ei saa vahetada ja ongi ainuke võimalus kolle vahetada?
Autoks 535d 2013a
Autoks 535d 2013a
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: rubriik "rumal küsimus"
kolle vahetus
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: rubriik "rumal küsimus"
Herr unicoil pakub ju siin foorumis pöördklapide pimedaks tegemise komplekti.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui auto on piisavalt roim, võib muidugi retsima hakata.
BMW without faults is not BMW
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pimedaks kindlasti ei tee
Re: rubriik "rumal küsimus"
Siis pead uue kollektori paigaldama, mis on kõige õigem lahendus.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Keegi tegeleb autode puksiirveoga?
Ka Tallinnast väljaspool veidi (40-50km)
Või omab "konna" millega autot viia punktist A (mitte Harjumaa) punkti B (Harjumaa).
Auto omal jõul ei liigu, aga saab veeretada igatepidi.
Kirjutage privasse.
Ka Tallinnast väljaspool veidi (40-50km)
Või omab "konna" millega autot viia punktist A (mitte Harjumaa) punkti B (Harjumaa).
Auto omal jõul ei liigu, aga saab veeretada igatepidi.
Kirjutage privasse.
Re: rubriik "rumal küsimus"
X5 E39 135kw latirõhk starterit andes konkreetselt 0bar.
Etteanderõhk 3,9 bar. Kütusefilter vahetatud. Proovitud teist latirõhuandurit ning pumba solenoidi, ei muutunud midagi. Pihustid tagasivoolu ei lase kütust starterit andes. Ainus veakood tekib starterit andes, täpset sõnastust ei mäleta, aga kirjeldus, et liiga madal kütuserõhk käivituseks.
Mis on filtri peal asuva anduri ülesanne või mida ta teeb? Kas võib minu probleemi põhjustada?
Või kas peale kõrgsurvepumba võib veel midagi sellist teha?
Sõidu pealt hakkas auto kütusesüteemi riket loopima ja suri välja. Stardiga käivitades läks käima ja tühikäigul tiksus, sõitma hakates suri taas uuesti välja ja nii sai proovitud 4-5 korda.
Kummaline oli see, et kui välja suri auto, siis starterit andes näitas ka stabiilselt latirõhuks 0 bar, aga nagu stardiabi sai natukene lastud, nii latirõhk tõusis ning läks käima, latirõhk oli küll madal (ca 180-200bar), kuid käis.
Etteanderõhk 3,9 bar. Kütusefilter vahetatud. Proovitud teist latirõhuandurit ning pumba solenoidi, ei muutunud midagi. Pihustid tagasivoolu ei lase kütust starterit andes. Ainus veakood tekib starterit andes, täpset sõnastust ei mäleta, aga kirjeldus, et liiga madal kütuserõhk käivituseks.
Mis on filtri peal asuva anduri ülesanne või mida ta teeb? Kas võib minu probleemi põhjustada?
Või kas peale kõrgsurvepumba võib veel midagi sellist teha?
Sõidu pealt hakkas auto kütusesüteemi riket loopima ja suri välja. Stardiga käivitades läks käima ja tühikäigul tiksus, sõitma hakates suri taas uuesti välja ja nii sai proovitud 4-5 korda.
Kummaline oli see, et kui välja suri auto, siis starterit andes näitas ka stabiilselt latirõhuks 0 bar, aga nagu stardiabi sai natukene lastud, nii latirõhk tõusis ning läks käima, latirõhk oli küll madal (ca 180-200bar), kuid käis.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas latil pole mitte ühes otsas andur ja teises regulaator?
Vôi on ksp küljes eraldi regulaator, ei mäleta enam peast.
Vôi on ksp küljes eraldi regulaator, ei mäleta enam peast.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: rubriik "rumal küsimus"
Süüdet lülitades peavad pumbad töötama. Neid on 2 sellel.
BMW without faults is not BMW
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
eetriga saad pöörded niivõrd palju ülesse, et ksp suudab rohkem kütet peale anda, kui sul kusile vabajooksuga(lati rõhk 0) minema paneb.
Võimalik, et pumba taga olev regulaatori tihend tuksis või regulaator ise, teinekord võib pihusti ise ka lekkida, aga mitte alati tagasijooksu.
Võib ka olla, et ksp läks tuksi(klapid ei toimi).
Küttefltri peal olev andur loeb eelsurvet, see mis sul 3,9bari on.
Võimalik, et pumba taga olev regulaatori tihend tuksis või regulaator ise, teinekord võib pihusti ise ka lekkida, aga mitte alati tagasijooksu.
Võib ka olla, et ksp läks tuksi(klapid ei toimi).
Küttefltri peal olev andur loeb eelsurvet, see mis sul 3,9bari on.
Süda on BMW.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tahaks enda E39 peal (M57D25) ära vahetada karterituulutuse.
Nii siin foorumis kui ka mujal olen lugenud, et soovitatakse vahetada uuema ehk vortex tüüpi tuulutuse vastu.
Kuna seda E39 peal tehasest polnud, siis milline täpsemalt sinna sobiks?
Kas E60 pealt ükskõik milline M57 oma sobib, või on seal mingeid erinevaid iteratsioone, millest mõni ei istuks minu mootori peale?
Näiteks varuosakoodiga 11127799225 ?
Kas istub 1:1 või on vaja midagi muuta või on täiesti vale jupp?
Nii siin foorumis kui ka mujal olen lugenud, et soovitatakse vahetada uuema ehk vortex tüüpi tuulutuse vastu.
Kuna seda E39 peal tehasest polnud, siis milline täpsemalt sinna sobiks?
Kas E60 pealt ükskõik milline M57 oma sobib, või on seal mingeid erinevaid iteratsioone, millest mõni ei istuks minu mootori peale?
Näiteks varuosakoodiga 11127799225 ?
Kas istub 1:1 või on vaja midagi muuta või on täiesti vale jupp?