Kütusekulust lõplikult
Re: Kütusekulust lõplikult
Elustaks vana teemat. Veeretakistusele ja seega ka kütuse kulule mõjub ka see kas tee on killuga pinnatud v on sile. Eriti on seda aru saada jalgrattaga sõites. Kare tee takistab jalgratast rohkem kui sile asfalt v betoon. Ja ka juhul kui sõiduautol üks esirstas on pinnatud teeosal ja teine siledal osal. Karedama tee osa poole hakkab rooli kiskuma.
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Kütusekulust lõplikult
Vastaks ka siia natuke teistsuguse jõuallikaga bmw kulust. Bmw 740e g11, millel siis 2.0 b48 190kw ja elektri mootor lisaks (elektri mootori võimus ei tea täpselt kuna igal pool erinevad andmed) . Kokku 240kw. Laen kodus igal võimalusel. Keskmine kulu on 3.2. Puhas mnt ilma vooluta 100 sõites 5 algus 120 kiirteel 6. Linna ei oska õelda kuna seal alati akudega koos sõitnud. Akud on 9kwh bruto, neto 7kwh. Akutäiega saab suvel 30km, talvel 20, kui külma 20 kraadi kanti siis alla 20km.
BMW g31 520d M Sport
-
- Huviline
- Postitusi: 3646
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Kütusekulust lõplikult
Trassil ainult bensu pealt võtab vähem kui diisel? 

If everything seems under control, you're just not going fast enough
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Kütusekulust lõplikult
Endal ka tundus ulme kulu. Aga nii on. Olen kompu näitu korduvalt kontrollinud paak täis meetodiga. Näitab täpselt. Aga diislist vähem ei võta. Üks youtuber sõitis ingl - hispaania 730d sai keskmiseks 4.6.
BMW g31 520d M Sport
-
- Huviline
- Postitusi: 3646
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Kütusekulust lõplikult
Mul 320d võtab 4,6 kui 100 piires sõita,väga ulme kulud seitsmestel.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
-
- Huviline
- Postitusi: 229
- Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
- Peamine sõiduk: G31; B57
- Asukoht: Tln/Harju
Re: Kütusekulust lõplikult
Linnas koos akudega s.t. auto ise valib? Mitu korda päevas v nädalas laed ja kui kaua seda 7kWh laeb? Kas peakaitsme suurus ka midagi loeb?oja86 kirjutas: ↑03.08.2023 09:49 59 Vastaks ka siia natuke teistsuguse jõuallikaga bmw kulust. Bmw 740e g11, millel siis 2.0 b48 190kw ja elektri mootor lisaks (elektri mootori võimus ei tea täpselt kuna igal pool erinevad andmed) . Kokku 240kw. Laen kodus igal võimalusel. Keskmine kulu on 3.2. Puhas mnt ilma vooluta 100 sõites 5 algus 120 kiirteel 6. Linna ei oska õelda kuna seal alati akudega koos sõitnud. Akud on 9kwh bruto, neto 7kwh. Akutäiega saab suvel 30km, talvel 20, kui külma 20 kraadi kanti siis alla 20km.
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Kütusekulust lõplikult
Antud auto võtab max 16A ehk 3.7kw( 2h täis) . Ise laen 10A ehk 2.3kw(3h täis) kuna mu pistiku laadija rohkem välja ei anna. Kui on auto edrive peal ss sõidab kuni 90 aku pealt niikaua kuni otsas. Järsemal kiirendusel v üle 90 ss lükkab moto järgi. Aga kui akud nullis siis linnas sõites ta pidurdades ikka laeb. Ehk natuke liigub ka elektriga. Ise laen igapäev korra ikka. Nv laen rohkemgi. Väiksemas linnas saab ilusti selle akuga hakkama. Endal on tõõle 22km, ühe otsa teen edrive full electric ( maks kiirus 130). Tagasi ss auto edrive, natuke saab elektriga logistada mis akust järel ja lõpud motoga.
BMW g31 520d M Sport
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: Kütusekulust lõplikult
Mul 2021 G30 545e, 3.0 R6 + elekter, kokku 290kw. Hetkel näitab keskmist 2,5l/100km, kuid 80% sõitu on olnud elektriga. Puhtalt bensiiniga, ilma akuta on keskmine suvel 7-8 kandis. Sellel 12kwh aku, mida saab maksimaalselt laadida 16A laadijaga, millega laeb tühjast 100%-ni alla 4h. Kuna enamasti sõidab sellega naine ja tal 100% linnasõidud, siis ideaalne, temal praktiliselt bensiini ei kulugi. Samas kui ise tahan sõita, siis vajadusel on auto ikka väga sportlik(4.6sek 0-100km/h). Enne oli peres pre facelift g30 520d, mis iseenesest on suurepärane auto, kuid kuna olen keskmisest suurem autohuviline, siis muid emotsioone peale sõidumugavuse selle autoga ei saanud. Hübriid minu jaoks uus ja huvitav, pole enne omanud.
Kodus mul 2 laadijat: 10A, mis autoga kaasas oli laeb garaažis öösiti kui võrgutasud madalamad ja 16A laadija ots on mul õues, et saaks sõitude vahepeal laadida. Kasutan fikseeritud hinnaga paketti, siis ei pea nii palju arvestama, millal laadimine on mõistlik ja millal mitte. Antud auto on mõte ainult juhul kui kodus ja/või tööl saab laadida, vastasel juhul ei ole lisamassi kaasas vedamine kuidagi mõistlik, auto tühimass on 2020kg.
Kodus mul 2 laadijat: 10A, mis autoga kaasas oli laeb garaažis öösiti kui võrgutasud madalamad ja 16A laadija ots on mul õues, et saaks sõitude vahepeal laadida. Kasutan fikseeritud hinnaga paketti, siis ei pea nii palju arvestama, millal laadimine on mõistlik ja millal mitte. Antud auto on mõte ainult juhul kui kodus ja/või tööl saab laadida, vastasel juhul ei ole lisamassi kaasas vedamine kuidagi mõistlik, auto tühimass on 2020kg.
Re: Kütusekulust lõplikult
Mul 2018 G30 540ix (B58) ja linnas mööda ummikuid kruiisides on ausad 11l. Hea tuju korral on 14-15l sajale mööda linna.Mirko kirjutas: ↑23.09.2023 07:05 35 Mul 2021 G30 545e, 3.0 R6 + elekter, kokku 290kw. Hetkel näitab keskmist 2,5l/100km, kuid 80% sõitu on olnud elektriga. Puhtalt bensiiniga, ilma akuta on keskmine suvel 7-8 kandis. Sellel 12kwh aku, mida saab maksimaalselt laadida 16A laadijaga, millega laeb tühjast 100%-ni alla 4h. Kuna enamasti sõidab sellega naine ja tal 100% linnasõidud, siis ideaalne, temal praktiliselt bensiini ei kulugi. Samas kui ise tahan sõita, siis vajadusel on auto ikka väga sportlik(4.6sek 0-100km/h). Enne oli peres pre facelift g30 520d, mis iseenesest on suurepärane auto, kuid kuna olen keskmisest suurem autohuviline, siis muid emotsioone peale sõidumugavuse selle autoga ei saanud. Hübriid minu jaoks uus ja huvitav, pole enne omanud.
Kodus mul 2 laadijat: 10A, mis autoga kaasas oli laeb garaažis öösiti kui võrgutasud madalamad ja 16A laadija ots on mul õues, et saaks sõitude vahepeal laadida. Kasutan fikseeritud hinnaga paketti, siis ei pea nii palju arvestama, millal laadimine on mõistlik ja millal mitte. Antud auto on mõte ainult juhul kui kodus ja/või tööl saab laadida, vastasel juhul ei ole lisamassi kaasas vedamine kuidagi mõistlik, auto tühimass on 2020kg.
Re: Kütusekulust lõplikult
Ma lihtsalt pean küsima, et miks sa 6-silindriga ilusat bemmi bensukat 300 kilose patarei kaaluga koormad?
2020kg on suurema kaubiku või džiibi kaaluklassis.
Mu N55 F10 on 1675kg DIN ja MHD väikese abiga teeb ca 280KW, iga KW lükkab mul ilma kaasaveetava akuta 15% vähem massi kui 290KW 2020kg pistikhübriid.
Pikaajaline lõbus keskmine üle linna ja kiiremate teede on ca 13 sajale. Sellist autot ei osteta kütusesäästu pärast.

2020kg on suurema kaubiku või džiibi kaaluklassis.
Mu N55 F10 on 1675kg DIN ja MHD väikese abiga teeb ca 280KW, iga KW lükkab mul ilma kaasaveetava akuta 15% vähem massi kui 290KW 2020kg pistikhübriid.
Pikaajaline lõbus keskmine üle linna ja kiiremate teede on ca 13 sajale. Sellist autot ei osteta kütusesäästu pärast.
Mirko kirjutas: ↑23.09.2023 07:05 35 Mul 2021 G30 545e, 3.0 R6 + elekter, kokku 290kw. Hetkel näitab keskmist 2,5l/100km, kuid 80% sõitu on olnud elektriga. Puhtalt bensiiniga, ilma akuta on keskmine suvel 7-8 kandis. Sellel 12kwh aku, mida saab maksimaalselt laadida 16A laadijaga, millega laeb tühjast 100%-ni alla 4h. Kuna enamasti sõidab sellega naine ja tal 100% linnasõidud, siis ideaalne, temal praktiliselt bensiini ei kulugi.
Samas kui ise tahan sõita, siis vajadusel on auto ikka väga sportlik(4.6sek 0-100km/h).
Antud auto on mõte ainult juhul kui kodus ja/või tööl saab laadida, vastasel juhul ei ole lisamassi kaasas vedamine kuidagi mõistlik, auto tühimass on 2020kg.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Kütusekulust lõplikult
Oled sa kunagi proovinud pistikhübriidi? Kui rajal ei käi siis on savi see lisa 300kg. Tänu el motole väänab see auto pm tühikäigult. Soomes on veel automaks mis varsti teile ka tuleb. Mina maksan aastas 126e. Oleks samasugune diisel maksaks 750e kanti aastas. Ise soovitan küll pistikhübriidi igapäeva autoks. Hobiauto muidugi teine jutt.
BMW g31 520d M Sport
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: Kütusekulust lõplikult
Tõesti, seda lisamassi autoga sõites ei tunneta ning rinkale sellega niikuinii ei lähe. Kuna 90% sõidab autoga abikaasa, kelle jaoks oli 2.0 diisel ka juba väga kiire auto, siis tema liikleb enamasti elektrijõul ning kulgeb rahulikult. Samas see väga hea kompromiss kui mina vahetevahel autoga sõidan, sest vajutades sport nupule muutub auto ikka väga erksaks ja hääl mõnusaks
. Lisaks oja86 mainitud vääne, mis kohe igast asendist tänu elektrimootorile olemas. Samuti tulev automaks, mis hübriidi puhul on ikka oluliselt madalam kui sama bensaka puhul. Seega vähemalt minu puhul kaalusid plussid miinused igatepidi üle. Ning kui tahta, siis chippides saab selle auto ikka vajadusel väga kiireks.

-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Kütusekulust lõplikult
Kindlasti üks põhjus on ka see. Endal iga paagiga olnud keskmine 3l kanti. Hea asi veel, et mybmw paned talvel auto sooja. Lisaks salongile on ka istmete soojendused sees ja suvel auto jahedaks. Viimast sisepõlemis mootoriga kahjuks ei saa.
BMW g31 520d M Sport
Re: Kütusekulust lõplikult
Ma olen päris paljusid autosid proovinud ja ka erinevaid PHEV aparaate. Ei mäleta ausalt öeldes täpselt milliseid, ilmselt ei olnud midagi kustumatult head või katastroofilist
Midagi Lexuselt, midagi bemmilt, midagi Toyotsilt ka. Üldiselt on meelde jäänud see, et ainult elektriga ei jõua nad mõistliku kiirusega ega kaugusele sõita ning elektri+bensuka kombo ei tõmba ka kuidagi eriliselt võrreldes tavamootoriga. PHEVidel on plahvatusmootorid tavaliselt veel ökomaks tuunitud ja reaktsioon gaasile pole kogu kompotil eriti puhas. Ei tasu ära unustada, et PHEVi ei hakatud tootma seepärast, et kliendid seda lärmates nõudsid, vaid seepärast, et kogu tooteportfelli CO2 näit alla saada ja vähem trahve maksta. Kõik tänu sellele, et elektrimootorite CO2 näite arvestatakse lambimadalate numbrite pealt.
Tuttav autohuviline on ka püstihädas, sest firmaautoks lubatakse ainult EV või PHEV autot. Tema kokkuvõte oli sama, mis mul, et pistikhübriidi kolmikpakett on 1) 200+kg kaasaveetavat liskaalu 2) oluliselt väiksem pagasiruum 3) väike kütusepaak. Väikese plussina veidi väiksem kütusekulu.
See on hästi kui kellegi elustiiliga need autod sobivad ja päriselt kütust vähe kulub.
Eks massi osas on ka inimesed erinevad. Kui auto 300 lisakilost aru ei saa, siis ei saa. Mulle käivad närvidele juba asjad alates 1900+kg koos juhiga. Isegi rajal oli F90 M5 mu jaoks ebameeldivalt raske ja uimase reaktsiooniga. Autobahnil lajatamiseks on muidugi M5 ja Panamera tüüpi aparaadid vahvad.

Tuttav autohuviline on ka püstihädas, sest firmaautoks lubatakse ainult EV või PHEV autot. Tema kokkuvõte oli sama, mis mul, et pistikhübriidi kolmikpakett on 1) 200+kg kaasaveetavat liskaalu 2) oluliselt väiksem pagasiruum 3) väike kütusepaak. Väikese plussina veidi väiksem kütusekulu.
See on hästi kui kellegi elustiiliga need autod sobivad ja päriselt kütust vähe kulub.
Eks massi osas on ka inimesed erinevad. Kui auto 300 lisakilost aru ei saa, siis ei saa. Mulle käivad närvidele juba asjad alates 1900+kg koos juhiga. Isegi rajal oli F90 M5 mu jaoks ebameeldivalt raske ja uimase reaktsiooniga. Autobahnil lajatamiseks on muidugi M5 ja Panamera tüüpi aparaadid vahvad.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Kütusekulust lõplikult
Kui sa nii kange roolikeeraja oled miks ss paadiga(f10) sõidad. 
Olen ise ka seda meelt et ev on jama hobiauto suhtes. Aga igapäeva sõidukina on küll hea. Eriti veel 7 seerial kus 0 mootori häält. Sobib väga hästi pehme ja vaikse 7 seeriaga. Kahjuks pensukad ei saa vastu ev. Vaata uut teslat. Muidugi see uus tesla ei paku peale kiirenduse mitte midagi muud.

Olen ise ka seda meelt et ev on jama hobiauto suhtes. Aga igapäeva sõidukina on küll hea. Eriti veel 7 seerial kus 0 mootori häält. Sobib väga hästi pehme ja vaikse 7 seeriaga. Kahjuks pensukad ei saa vastu ev. Vaata uut teslat. Muidugi see uus tesla ei paku peale kiirenduse mitte midagi muud.
BMW g31 520d M Sport
Re: Kütusekulust lõplikult
Ma ei ole kange roolikeeraja. F10 on väga mõistlik pereauto ja üksi sõites piisavalt fun kauba peale. Hobiauto on teine teema. Igasugu liisinguvõtmine ei ole üldse ahvatlev mõte, isegi madalate intressidega ja lasen oma vanakesega edasi. Ehk siis hoian riigi tulu uue automaksuga minimaalse
G30-ga olen sõitnud, aga sõiduomadustelt on ta juba väga pehmeks aetud ja pigem läheneb Mersu E klassile. Elektriautode osas näitab tulevik, mis saama hakkab. Tahaks näha kust tulevad sajad miljonid jämedate magistraalkaablite ja laadimispunktide jaoks, millega pannakse magalarajoonid autosid laadima.
Pisikese akuga väike elektriline linnaauto, mida kodusest pistikust öösel laadida võiks isegi toimida.
EDIT: Panamera viimane põlvkond oli selline, mis 2000+ massi päris hästi ära peitis, aga teatud piirini. Inertsi on ikkagi kõvasti ja hinnalipik ka veidi kole.

G30-ga olen sõitnud, aga sõiduomadustelt on ta juba väga pehmeks aetud ja pigem läheneb Mersu E klassile. Elektriautode osas näitab tulevik, mis saama hakkab. Tahaks näha kust tulevad sajad miljonid jämedate magistraalkaablite ja laadimispunktide jaoks, millega pannakse magalarajoonid autosid laadima.
Pisikese akuga väike elektriline linnaauto, mida kodusest pistikust öösel laadida võiks isegi toimida.
EDIT: Panamera viimane põlvkond oli selline, mis 2000+ massi päris hästi ära peitis, aga teatud piirini. Inertsi on ikkagi kõvasti ja hinnalipik ka veidi kole.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: Kütusekulust lõplikult
Ma ei väidagi, et rinkal seda massi ei tunne, oleme nüüd ausad, 5. seeria (v.a M) ei ole stockis ringraja suunitlusega auto. Mul on olnud eelnevalt erinevaid bensiinikaid (R4,R6,V8) ning diisleid (R4, R6) ja ütleme ausalt, et tahtsin proovida midagi "uut", hübriidi pole varem omanud, samuti nagu eelnevalt kirjutasin oli päris palju plusse, mis miinused üles kaalusid. Eks näis kasutuse käigus, kas tulevikus osutub valituks puhas elektrikas või midagi muud. Hetketehnoloogia ning nende autode hindade juures, puhas elektrikas väga ei kõida.
Re: Kütusekulust lõplikult
X5 G05 xdrive45 hybrid, ei tea palju kütusekulu reaalselt on, maanteel sõites just
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Kütusekulust lõplikult
Vaat teh andmeid ja korruta vähemalt 1,5-ga talvel.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: Kütusekulust lõplikult
No 1,5ga korrutamine on küll liialdamine. Vanematel autodel võibolla tõesti tehase andmeid raske uskuda. Endal näiteks tehase andmete järgi maanteel 4,5l sajale. Eelmine nädal sain Tikupoisist Piritale 110km, keskmiseks kütusekuluks 4,7l sajale. Oleks vast enne linna seisma jäänud, oleks selle 4,5l ka kätte saanud. Tegemist siis 530Dx, 210KW MHEV. Eks muidugi palju sõltub ka sõidustiilist... Kuigi need pistikhübriidi numbrid tunduvad küll ulme omad jah.
Re: Kütusekulust lõplikult
Ma suudaks ka nii sõita, et kolmega korrutada.
Tegelikult on nii, et kui üldse mingit küttekulu võrrelda siis ainult maantee. Seal sõidavad enam vähem ühtemoodi kõik. Linnad on erinevad, marsruudid on erinevad, sõidustiil linnas on erinev. Tallinnas iga foori tagant minema kihutades on iga autoga võimalik 30 sajale küttekulu saada ja mõnes väikelinnas on nii mõnegi õgardiga võimalik saavutada väiksem kulu kui tehase arvutatud andmed näitavad.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Kütusekulust lõplikult
Kuni 2017 a 1. sept oli NEDC, millele tuli tõsiselt kriitikat ja lõpuks loobuti, kui manipuleerimisest kütusekuluga (New Europea Driving Cycle).
1,5-ga korrutamine kehtib bensukate osas, diislite puhul tuleks võtta 1,25.
Uus standard on WLTP ehk Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure ning see annab palju realistlikumaid tulemusi.
1,5-ga korrutamine kehtib bensukate osas, diislite puhul tuleks võtta 1,25.
Uus standard on WLTP ehk Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure ning see annab palju realistlikumaid tulemusi.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: Kütusekulust lõplikult
Autodata näitab G05 hybriidi küttekuluks 1,7-2,0 l/100, tahakski teada kas see on nagu reaalselt ka nii
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Kütusekulust lõplikult
Eks sa saad aru ise ka, et need nr on siis kui alustades on aku täis. X5 aku on 21kwh neto. Kui aku tühi ss ilmselgelt utoopia.
Kui laadimis võimalus kodus olemas ss peaks isegi 0l hakkama saama. Aku suurus on juba arvestatav. Peaks 80 - 90km ikka saama.
BMW g31 520d M Sport
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: Kütusekulust lõplikult
“Tegelikult on nii, et kui üldse mingit küttekulu võrrelda siis ainult maantee.”
Maanteel ja maanteel on ka suur vahe. Näiteks tartu poole uhama panna ja 110 märgid mäoni väljas siis kulu suurem versus viljandi poole sõita kus 90 ala. (ehk 110ga võtab rohkem kui 90ga)
“No 1,5ga korrutamine on küll liialdamine. Vanematel autodel võibolla tõesti tehase andmeid raske uskuda.” Mul 22 aastat vana masin võtab täpselt üks ühele tehase andmetega (need mis mnt.ee kirjas) Pigem valetavad ikka uued. Näiteks uuem seitsmekas nagu Tarmol (diisel mitte elektrikas) linna kulu ei saa kuidagi olla realistlik mis mnt.ee kirjas
Maanteel ja maanteel on ka suur vahe. Näiteks tartu poole uhama panna ja 110 märgid mäoni väljas siis kulu suurem versus viljandi poole sõita kus 90 ala. (ehk 110ga võtab rohkem kui 90ga)
“No 1,5ga korrutamine on küll liialdamine. Vanematel autodel võibolla tõesti tehase andmeid raske uskuda.” Mul 22 aastat vana masin võtab täpselt üks ühele tehase andmetega (need mis mnt.ee kirjas) Pigem valetavad ikka uued. Näiteks uuem seitsmekas nagu Tarmol (diisel mitte elektrikas) linna kulu ei saa kuidagi olla realistlik mis mnt.ee kirjas
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3181
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
Viljandi sõidad Tallinnast siis kuni Imavereni ju ühine tee Tartu minejatega.. või mis tiiruga sõidad sinna?
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: Kütusekulust lõplikult
Ma mõtlesin viljandi mnt ehk enne järve keskust vasakule üle raudtee ja läbi rapla/türi. Aga eks jah imavere kaudu saab kiiremini ja tänaseks vast isegi otsem sest neljarealine on teed lühemaks teinud
Aga see tallinn-tartu mnt on nii igavaks läinud, et vahest lausa lust teist kaudu sõita kui kilometraaž sarnane
Aga see tallinn-tartu mnt on nii igavaks läinud, et vahest lausa lust teist kaudu sõita kui kilometraaž sarnane
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: Kütusekulust lõplikult
Postitamise eesmärgil postitamine on umbes sama tühi tegevus nagu antud postitus.