M57 väljalaske probleem
M57 väljalaske probleem
E63 2008 aasta. M57 306D5 dpf, egr eemaldatud, vajutades segu rikas ja pill aeglane, veateade 4CF3DDE- exhaust gas backpressure sensor. See andur vahetatud, voolik andurisse vahetatud. Paremaks ei läinud. Vajutades näitab exhaust gas backpressure 8192 mbar. Rahulikult sõita rõhk normis ja käitub hästi. Palun nõu, aitäh.
Re: M57 väljalaske probleem
Kui dpf on off peaks dpf-i rõhuanduri pistik olema lahti ühendatud.
Tallinn 56285704
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1063
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: M57 väljalaske probleem
Bemmil kui korralikult väljakirjutatud siis ei pea pistikuid isegi lahti jätma. Nii üks softi tegija väitis
Re: M57 väljalaske probleem
Seda, kuidas peab tegema, peaks olema selle inimese pädevus öelda, kes reaalselt softi muutis.
Tallinn 56285704
Re: M57 väljalaske probleem
Eelmine omanik tegeles sellega, puudub info kus tehtud dpfi eemaldus, ostes käitus hästi, tõenäoliselt on siis lahendus uuesti programmeerimine
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: M57 väljalaske probleem
Tavaliselt jäävad maha eelmise omaniku kontaktid.
Kas tahmab või millest selline väide?vajutades segu rikas
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: M57 väljalaske probleem
15 aastat on selle jamaga tegeletud ja ikka ei oska “teenusepakkujad” dpf-i korrektselt välja kirjutada, on ikka huumor.
Re: M57 väljalaske probleem
Tahmab jah, Belgiast ostetud auto, sellepärast pole kontakti
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: M57 väljalaske probleem
Olen näinud paaril autol, kus DPF välja kirjutatud on DPF rõhuandur vigane ning loeb maksimumi ning sellest johtuvalt on jõud piiratud. Aitab kas pistiku lahti ühendamine või siis mida ma olen manuaalselt teinud, on muuta DPF rõhuanduri lineralisatsioon ära softis, et loeks 0 vasturõhku. IMO kõige puhtam lahendus BMW-de puhul on kus pisitkud jäävad külge. Sest muidu võib keegi kohusetundlik mehaanik neid külge ühendada ning siis on võimalikud vead kerged tulema.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: M57 väljalaske probleem
Kui tahmab ja jõudu pole, siis on probleem muus. Näiteks EGR rakendub liigselt/ alusetult (selle juhtsolenoidi viga tavaliselt) või turbo rõhku ei tule. Viimase vea tõttu tuleks kontrollida sisselaskele tulevaid lõdvikuid.
Lühidalt, sellega nagunii ilma stockiks laskmata millestki aru ei saa. Lisaks on Belgias piiratud võimsusega softid, mõistlik oleks see "lisa" ka kohe maha kirjutada.
Kõik see jutt on uitmõtted, tegelik elu võib olla hoopis 3.
Lühidalt, sellega nagunii ilma stockiks laskmata millestki aru ei saa. Lisaks on Belgias piiratud võimsusega softid, mõistlik oleks see "lisa" ka kohe maha kirjutada.
Kõik see jutt on uitmõtted, tegelik elu võib olla hoopis 3.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: M57 väljalaske probleem
Aitäh kõigile kaasamõtlejatele, tänaseks on auto korras, vaakumi leke oli, boost sensori viga ja charge air temp anduri viga.