Kas keegi aitaks MHD logisid veidi tõlgendada?
JB+ tuuningubox oli paar aastat tore, aga ülal otsas üsna jõuetu ja ei meeldinud, et efekt saadakse lihtsalt ajule valetamise teel, mis ECU veakoode täis loobib.
Box küljest ja lasin peale MHD Stage 1 mapi, mis peaks siis ca 360hp/265kw vändast andma (N55 EWG). Stage 1 üldine mulje oli suhteliselt lahja - all otsas selgelt jõuetu, isegi JB+ boxiga võrreldes ja ülal siis keris natuke reipamalt lahti. Mõeldud-tehtud, lasin Stage 2 peale, mis 98 küttega lubab ca 380hp/280kw vändast ja kuni 540Nm. Nagu ikka suhtun reklaamitud numbritesse tõsise kahtlusega.
Netist Stage 2 düno graafikuid lapates olid rattast tulemused ca 310-330whp ja vändast max 370hp/270kw. Mis on juba enam-vähem.
Vahejahuti tahaks upgrade saada - nagu arvata ronis 20 minutilise paugutamise peale IAT 70C peale. 3-4-5 käiguga täisgaasiga logi tegin siis kui 20 minutist korralik heatsoak oli sees, alustasin 50C IAT pealt, mis ronis siis 70C peale. Stage 2 tõmme oli juba tõmbe moodi - all otsas ei visata kohe paugust momenti peale ja 3000rpm pealt keritakse ilusti lõpuni välja. Isegi suht kõrge IAT väga ei puhunud tagumikudüno järgi pilli.
Pole varem väga logisid hekseldanud, äkki mõni tahaks oma mõtteid jagada?
3 käiguga süüde kuni +8°, 4 käiguga +6.5°
5 käiguga kui IAT üles ronis hakati süüdet alla kiskuma ning boosti üles kerima. 5. käiguga max süüde +3.8° ja ca 5500rpmi pealt tehti nõks alla peaaegu nulli, aga pöörete kasvades lükati jälle edasi +3.8° peale.
WGDC püsis stabiilselt ca 85% peal ja boostiga mingeid anomaaliad minu tagumikudüno ja ka logide järgi ei olnud.
Kas logidest paistab midagi, mis ilgelt silma kraabib või on tegu enam-vähem normaalsete nähtustega?
Igasuguse abi eest tänud ette!

PS. ZF kastile lasin enne MHD remappi peale xHP Stage 1 remapi, mis aitab 3 ja 6 käigu momendipiirajatega, tõstes line pressuret kui moment piiri lähedale jõuab.
https://datazap.me/u/ilvez/fully-stock- ... max=122.22