Tervist, mida soovitatakse järgmisena kontrollida.
Autol oli pidevalt peal kood 4c4e rail pressure control valve ja kui gaasi põhja vajutasid siis tuli mootori tuli ja kadus enamus jõudu ära. Diagnost ütles low rail pressur to low. Vahetasin välja kütuse sensori, ei aidanud midagi, vahetasin välja kütuse filtri ja ei aidanud ka midagi. Võtsin lahti kütuse control valve, mis asub mootori peal kütuse trassi otsas ja see ots oli metalli puru täis, puhastasin ära, kontrollisin oli 3,4 ohmi(200m mõõtesuuruse peal) ja aku peal kontrollisin toimib.
Tagasi pannes kadus ära viga 4c4e, mis oli muidu pidevalt peal. Proovi sõitu tehes oli väga ergas aga kui autole suurema koormuse andsid siis tuli kood 4600 low pressure ja kui väga kõvasti kiirendad siis sureb täitsa välja. Mida keegi kontrolliks järgmisena?
N47 low pressure, code 4600
Re: N47 low pressure, code 4600
Kõrgsurvepump on vigane, metallipuru süsteemis ei tohi olla (tekib pumba kulumisest). KSP küljes on koguse klapp ja kui selle sõelal on metallipuru on KSP otsas.
Tallinn 56285704
Re: N47 low pressure, code 4600
Ma lugesin, et kui ksp hakkab minema siis on kehv käivitus aga mul käivitus väga hea ja arvasin pihustid. Aga ilmselt siis alustan pumbast, kui saab korda annan teada mis aitas.
Re: N47 low pressure, code 4600
Kui ksp peaks metalli tootma, siis pihustid stendi rõhuandur ja rõhuregulaator vahetusse. Detailidele ultrahelipesu jne. Tavaliselt juhend näeb ette, et alates paagist kuni pihustiteni kõik vaja uus panna. Praktikas on saanud odavamalt. N57 tavaline teema, et kiiredusel saab otsa ja enam ei käivitu.
Tallinn 56285704