Piiramatu BMW Kaugteenused oli mul enne olemas. Ehk sain aru, et see oligi juba esimesel omanikul valitud. Nagu kirjutasin, siis saatsin BMW supporti kirja. Algul vastati, et uurivad ja saadavad tehilisele toele edasi. Kui vahepeal uurisin, et kaugel on, siis vabandati ja lubati kiiremini tegutseda. Nädala sees aga tuli vastus: This is a follow-up on your case, that has been escalated to our technical department.
The problem should now been solved, and the "Remote Service" activated.
We wish you a lovely day, do not hesitate to contact us again.
Mida aga polnud on Remote Service

Kui aga küsisin vastu, et millal see tagasi tuleb, siis vastust ei saanud. Kuni siis laupäevani, kui tuli kiri:
Sinu BMW ConnectedDrive'i kehtivusaeg lõpeb täna.
Sinu BMW-s, mille VIN-kood on WB***********7876, lõpeb järgmise BMW ConnectedDrive'i teenuse kehtivusaeg: BMW Kaugteenused
Külasta BMW ConnectedDrive Store'i veebis ja vaata teavet oma BMW ConnectedDrive'i teenuste ja meie muude pakkumiste kohta.
Head BMW ConnectedDrive'i edasikasutamist!
Ja poodi oligi ilmunud uus toode:
BMW Kaugteenused, piiramatu, 0.-
Aga tellida seda ei lase ja ütleb, et vale arve aadress... Viga vist selle pärast, et viimati ostsin Drive Recorderi läbi Soome BMW ja sinna panin suvalise soome aadressi. Nüüd aga on regioon jälle Eesti ja Eesti aadressi vastu ei võta. Peab vist jälle regiooni vahetama edasi tagasi.