X5 e70 4.0d 2012a, läbisõit 267t km, mõndaaega on vaevanud õlitase, täpsemalt et õlitase tõuseb vaikselt, ei saa midagi muud olla kui diisel satub õli hulka.
Esimest korda sai seda märgatud suvel kui increased oil level kirja ette viskas ja ka õlivarras sama tulemust näitas, oli natukene üle maksimumi.
Tol hetkel oli sees ka ühe eelsüüteküünla viga ja vahel harva viskas ka dpf veakoodi. Sai eelsüüteküünla viga likvideeritud, kahtlase väljanägemisega vaakumvoolikud vahetatud( turbod/ egr ja mis seal pundis kõik jooksevad), tehtud õlivahetus( ei mingit emulsiooni ega midagi, ei tunne ka diislilõhna õli juures).Termostaadid ja mootori temp on korras.
Nüüdseks olen Ca 3000 km sõitnud, kus jälginud pidevalt õlitaset, dpf põletusi ja veakoode.
Selle aja jooksul on lisandunud umbes pool õlivarda normi või veidi vähem. Autol ei ole ühtegi veakoodi, mootoriaju vigadest puhas. Kuid käies just Saaremaal, siis dpf põletus toimus minnes ja tulles ca 200 km intervalliga, mis tundub liiga tihe. Saaremaalt tagasi tulles hakkas põletama peale 170km läbimist. Jõudes just Pärnu linna, ei olnud põletamiseks ka parimad tingimused kuid põletades saavutas kenasti üle 600° c ja kohapeal seismist ei olnud, ometigi peale 15 min põletust läbisõidu counterit ei nullitud, seega eeldan et põletus ei olnud täielik. Seda järeldan ka sellest, et vasturõhk jäi tühikäigul peale põletust 10 mbar kanti, kui korralikult lõpetanud ja counteri nullinud põletusega jääb see tavaliselt 6 mbar juurde, mis peaks olema täitsa okei tulemus?
Keeruline pikk jutt, ühesõnaga minu küsimus on

1) kas dpf hakkab lihtsalt lõppema ja olenemata vasturõhu näidust on ta umbes ja seetõttu satub osa põlemata kütusest dpf põletusel karterisse?
2) peaks pihustid stendi saatma või midagi muud? KSP peaks olema sellel autol ca 50 t km tagasi vahetatud.
Muus osas toimib auto nii nagu peab, muid sümptomeid ei esine.