xDelete & XHp äppid BMW-le
-
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 23.03.2012 18:16 18
- Peamine sõiduk: BMW e46 330d 150kw touring
- Asukoht: Kehtna
- Kontakt:
xDelete & XHp äppid BMW-le
Pealkirjas mainitud äppid bmw-le ( tasulised)
Xdelete mõeldud siis xdrive masinatele, et auto muuta tagaveoliseks ilma igasuguste mehaaniliste osade eemaldamiseta.
https://www.facebook.com/BimmerXdelete
Xhp käigukasti olemuse muutmine läbi rakenduse.
https://www.youtube.com/watch?v=RK8zoyhGzgo
Google annab päris palju infot mõlema kohta.
Xdelete mõeldud siis xdrive masinatele, et auto muuta tagaveoliseks ilma igasuguste mehaaniliste osade eemaldamiseta.
https://www.facebook.com/BimmerXdelete
Xhp käigukasti olemuse muutmine läbi rakenduse.
https://www.youtube.com/watch?v=RK8zoyhGzgo
Google annab päris palju infot mõlema kohta.
- Priidik199
- Huviline
- Postitusi: 216
- Liitunud: 12.12.2010 19:04 44
- Peamine sõiduk: E70
- Asukoht: Tallinn
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Ma elustaks seda vana teemat.
Ma ise mõtlen oma E60 530xd ZF6HP26 jaoks osta litsents ja map pack, kokku ca ~220€, soodukate ajal saab nõks odavamalt.
Kui palju foorumlaste seast on ostnud XHP tooteid? Palun jagage oma kogemusi, kas on raha väärt?
Ma ise mõtlen oma E60 530xd ZF6HP26 jaoks osta litsents ja map pack, kokku ca ~220€, soodukate ajal saab nõks odavamalt.
Peaks siis väidetavalt käiguvahetust kiiremaks ja sujuvamaks tegema, ei venita nii palju, hakkab näitama käike spidomeetril (D1,D2 jne), võimaldab startida 2-käiguga jms.Stage 1
The Stage 1 file maximizes the comfort by early upshifting and downshifting later. This helps to reduce noise, mileage and wear on your car. The shifts itself are a little tuned, to make the trans feel more modern, while retaining full factory smoothness.
Stage 2
The Stage 2 calibration wakes up the transmission to give it a more sporty touch. Shiftspeeds are increased in all modes, combined with recalibrated Shiftpoints in D mode to give you an overall more modern and fun driving experience. WOT shiftpoints are changed to keep the M57 engine in the optimal torque range during acceleration. In manual mode you will experience faster shifts and a removed Kickdown to avoid unwanted downshifts.
Stage 3
You won't recognize your good old auto transmission with our Stage 3 file. Shifttimes under WOT have been cut by over 50%, reactions to gear lever inputs in M are instant and trigger really firm, fast shifts. At the same time, the Stage 3 keeps the comfort and smooth shifts during normal driving. All shiftmaps have been recalibrated to create a way more lively driving experience than before. Last but not least we removed the auto-upshift in manual mode, to let you have fun, when you want it.
Kui palju foorumlaste seast on ostnud XHP tooteid? Palun jagage oma kogemusi, kas on raha väärt?
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 24.12.2016 13:42 09
- Peamine sõiduk: BMW E70 X5 4.0d
- Asukoht: Pärnumaa
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Olemas e91 330xd 6hp26 peal nii Xdelete kui XHP. Kasutan stage 3 softi. Teeb kõike, mida lubatakse, kasti töö muutub tunduvalt konkreetsemaks, ei ole enam sellist venivat tunnet käiguvahetusel. Mina igatahes soovitan, on raha väärt. 

- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Mõjub see ka kuidagi käigukasti elueale?
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Kasutasin XHP Stage 3 softi E61 peal nii 250-330kkm ja ei täheldanud ühtegi probleemi selle aja jooksul. Lisaks oli autol stockist rohkem jõudu, aga kasti töös ühtegi probleemi ei täheldanud.
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Plaanin enda autole panna selle XHP peale.
Kas olen õigesti arusaanud,et mul igapäevaselt seda adapterit poleks vaja ? Piisab kui leian kellegi kes seda laenaks selle äppi peale panemiseks.
Ei plaaniks seal neid stage-e vahetada ja see adapteri ost tundub lisakulu.
Kas olen õigesti arusaanud,et mul igapäevaselt seda adapterit poleks vaja ? Piisab kui leian kellegi kes seda laenaks selle äppi peale panemiseks.
Ei plaaniks seal neid stage-e vahetada ja see adapteri ost tundub lisakulu.
E70 4.8i /// E93 335i
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Et siis vastu talve sellisel rauahunnikul (E70 4.8i) esivedu maha keerata?!
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
XHP tuunib ainult käigukasti.
Vahekasti jaoks on eraldi äpp xDelete.
Vahekasti jaoks on eraldi äpp xDelete.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Mida see juurde annab? Kas saab kelladest käigu numbreid D peal näha?
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 24.12.2016 13:42 09
- Peamine sõiduk: BMW E70 X5 4.0d
- Asukoht: Pärnumaa
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Jah, piisab kui 1 korra laenad, lased sobiva stage peale äpiga ja kõik. Kui inpa kaabel olemas näiteks, ostad kaabli ja telefoni vahele käiva OTG adapteri oomipoest ja toimib ka. Pärnumaal võin laenata kui huvi.Ander kirjutas: ↑21.12.2024 23:15 48 Plaanin enda autole panna selle XHP peale.
Kas olen õigesti arusaanud,et mul igapäevaselt seda adapterit poleks vaja ? Piisab kui leian kellegi kes seda laenaks selle äppi peale panemiseks.
Ei plaaniks seal neid stage-e vahetada ja see adapteri ost tundub lisakulu.
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Viimati vist kirjeldas muutusi kasutaja Ilves oma auto teemas.
Aga muuta saab kõiki kasti sätteid k.a. trassirõhk nt.
Nende kodulehel tuleb kõik need mullid läbi klikkida, et iga muudetavat aaja näha.
https://www.xautomotive.com/products/xh ... 0328527072

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Kas sellele Alpina kasti softi ei leidu? Ma olen 530 xd F10-le ja G31-le sellised peale lasknud. D-indikaator töötab jne
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Aasta alguses plaanis E70 kast maha võtta ja turbiin taastada ning tekkis mõte,et laseks käigukastile siis juba uue softi ka.
Hind tundub mõistlik ja paljud välismaistes foorumites kiitnud seda.
Lisaks kavatsus kevadel 335i mootorit veidike näppida ja seal võiks JB4 ning selle XHP-ga päris huvitava koosluse saada.
Proovin kõigepealt E70 peal ära kas on nii hea kui lubatakse.
E70 4.8i /// E93 335i
- Priidik199
- Huviline
- Postitusi: 216
- Liitunud: 12.12.2010 19:04 44
- Peamine sõiduk: E70
- Asukoht: Tallinn
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Kuna XHP pakub ainult korra aastas soodustust, siis black friday dealiga sai ära ostetud ja M57-ga 6hp28 kastiga E70 peale see. Esialgu siis stage1 mapi prooviks panin. Nagu XHP ise ütleb siis: The Stage 1 flash focuses on economy and comfort, by upshifting early in D-Mode and locking up the torque converter sooner, compared to the factory calibrations.
Esimene emotsioon oli, et kui vahetada park / drive peal siis muidu enne käis kerge jõnks läbi, oli tunda, et vedu justkui rakenduks. Seda enam ei ole. Eks tal oli alguses mingi õppimise periood ka, sellel ajal oli käiguvahetusi tunda (kerge jõnksuga), mida enne ei olnud, sest vahetas pigem pikemalt ja sujuvamalt. Aga see stage1 map sõidab nii madala pöördega kui võimalik, 6-s läheb sisse juba mingi ~60kmh pealt. Ja siis spidol näitab mis käik sees on. Ei tundu, et väga palju kiiremalt käike vahetaks. Stage1 mõistes ütleks, et on pigem raha raiskamine.
Rohkem pole hetkel aega näppida olnud, aga peaks stage2 ja stage3 ka ära proovima. Seal pidi rohkem vahet tunda olema. Kommenteerin veel kui rohkem kogemust.
Esimene emotsioon oli, et kui vahetada park / drive peal siis muidu enne käis kerge jõnks läbi, oli tunda, et vedu justkui rakenduks. Seda enam ei ole. Eks tal oli alguses mingi õppimise periood ka, sellel ajal oli käiguvahetusi tunda (kerge jõnksuga), mida enne ei olnud, sest vahetas pigem pikemalt ja sujuvamalt. Aga see stage1 map sõidab nii madala pöördega kui võimalik, 6-s läheb sisse juba mingi ~60kmh pealt. Ja siis spidol näitab mis käik sees on. Ei tundu, et väga palju kiiremalt käike vahetaks. Stage1 mõistes ütleks, et on pigem raha raiskamine.
Rohkem pole hetkel aega näppida olnud, aga peaks stage2 ja stage3 ka ära proovima. Seal pidi rohkem vahet tunda olema. Kommenteerin veel kui rohkem kogemust.
Viimati muutis Priidik199, 23.12.2024 13:16 15, muudetud 1 kord kokku.
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Oma e61 525d jäin pidama lõpuks stage 3 peal, sest see tundub olema neist kahest eelnevast palju parem. Sa saad muuta ka ise seda, millal auto käike vahetab kergel koormusel. Jne, päris palju on seal asju mida sa saad muuta, kuid samas nagu jääks millestki ka puudu.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Kui vahetab tunduvalt madalamal mootoripöördel, sellist tuleks vältida, sest võib sundida mootori saalede kuivhõõrdumise olukorda või tekitab jõuülekandes tuntava väändevõnke. Tehas on näinud palju vaeva, et saavutada erinevate parameetrite kooskõla. Lisaks veebist: "Removes the transmission's internal torque limiters, which opens up the way for properly done engine tunes." Tundub, et jutt on käiguvahetusel mootori veo piirajate eemaldamisest, mis võib vähendada tunduvalt kasti sidurite kestvust.
Kirjelduse järgi on Stage1 täielik BS, va see, et bemmi ökolollus on likvideeritud ja D peal numbrid tööle pandud.
Priidiku postist veel:"võimaldab startida 2. käiguga". Joppen puhh, lähebki standardis kohalt 2.-ga, valetatakse ka veel? Kusjuures minu mainutud Alpina softiga muudetakse see 1.-ga kohaltminekuks ilma põhjagaasi kasutamata!
Stage2 puhul on ka ilmselge BS:"a removed Kickdown to avoid unwanted downshifts." Sisuliselt on see tehase lahenduse (järjekordne) likvideerimine. Loll jutt on ka diisli puhul WOT mainimine.
Resümee. Pikalt tuleks kaaluda, kas on mõtet vaid D1, D2 jne eest sellist raha maksta. Neid on tore vaadata, kuid paari nädala pärast on nende olemasolu ununenud. Bemmil on piisavalt kasti sportreziime , kui tahtmine rohkem pöördes sõita, eriti labadega rooli puhul (2TB lisa). Kindlasti tuleks vältida mootoripäöörete ebanormaalset allasurumist ja kaitsete eemaldamist.
Kirjelduse järgi on Stage1 täielik BS, va see, et bemmi ökolollus on likvideeritud ja D peal numbrid tööle pandud.
Priidiku postist veel:"võimaldab startida 2. käiguga". Joppen puhh, lähebki standardis kohalt 2.-ga, valetatakse ka veel? Kusjuures minu mainutud Alpina softiga muudetakse see 1.-ga kohaltminekuks ilma põhjagaasi kasutamata!
Stage2 puhul on ka ilmselge BS:"a removed Kickdown to avoid unwanted downshifts." Sisuliselt on see tehase lahenduse (järjekordne) likvideerimine. Loll jutt on ka diisli puhul WOT mainimine.
Resümee. Pikalt tuleks kaaluda, kas on mõtet vaid D1, D2 jne eest sellist raha maksta. Neid on tore vaadata, kuid paari nädala pärast on nende olemasolu ununenud. Bemmil on piisavalt kasti sportreziime , kui tahtmine rohkem pöördes sõita, eriti labadega rooli puhul (2TB lisa). Kindlasti tuleks vältida mootoripäöörete ebanormaalset allasurumist ja kaitsete eemaldamist.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- Priidik199
- Huviline
- Postitusi: 216
- Liitunud: 12.12.2010 19:04 44
- Peamine sõiduk: E70
- Asukoht: Tallinn
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Selline selgitus:
6-Speed ZF - Flash Settings
Take-Off in 2nd Gear
Particularly on higher-powered cars, staying in second Gear at a standstill adds to the comfort of everyday driving (you save one Gear at each junction) and can even help optimise 0-60 times on high-powered RWD cars with limited traction.
xHP lets you choose whether to activate this function for D, S, or both modes.
There is no downside regarding wear, as torque converters transmit torque through fluid rather than friction plates (as in a manual or dual-clutch transmission).
The transmission reverts to standard behaviour when necessary, for example, in the following situations:
-When activated for D mode only, the transmission will revert to 1st Gear when shifting to S and/or setting Sport or Sport+ with the DEC switch.
-In D/Comfort mode, the transmission immediately returns to 1st Gear when Kickdown is activated. (emergency function)
-On a cold start (some cars)
-On a gradient or with a trailer attached
-When the transmission is overheated
Allikas
8-Speed ZF - Flash Settings
Take Off in 2nd gear
All 8HP transmissions share a 1st Gear with a very short ratio. Particularly on higher-powered cars, staying in second gear at a standstill adds to the comfort of everyday driving (you save one gear change at each junction). It can even help optimise 0-60 times on high-powered RWD cars with limited traction.
xHP lets you choose whether to activate this function for D, S, or both modes.
There is no downside regarding wear, as torque converters transmit torque through fluid rather than friction plates (as in a manual or dual-clutch transmission).
The transmission reverts to standard behaviour when necessary, for example, in the following situations:
-When activated for D mode only, the transmission will revert to 1st gear when shifting to S and/or setting Sport or Sport+ with the DEC switch.
-In D/Comfort mode, the transmission immediately returns to 1st gear when Kickdown is activated. (emergency function)
-On a cold start (some cars)
-On a gradient or with a trailer attached
-When the transmission is overheated
Should you be primarily using your shift paddles and drive around in “Manual” mode, then please leave the “Permanently Lock 2nd Gear” option unchecked.
Allikas
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Ma olin ilmselt üks esimesi siinkandis, kes 6HP-le XHP peale lasi.
Hoidsin arendamisel stabiilselt silma peal, enne teema leidmist uurisin kasti softe omajagu ise, a flashimisele lahendust ei suutnud leida.
Alguses olid litsentsid veidi teisiti lahendatud, tegin ise suht custom lahenduse ning sai väga hea, oluliselt parem kui 2TB soft.
8HP-l jäi LEDBeami pandud Alpina soft ning see sobis 535d-le ideaalselt, XHP-ks vajadust ei näinud.
Hoidsin arendamisel stabiilselt silma peal, enne teema leidmist uurisin kasti softe omajagu ise, a flashimisele lahendust ei suutnud leida.
Alguses olid litsentsid veidi teisiti lahendatud, tegin ise suht custom lahenduse ning sai väga hea, oluliselt parem kui 2TB soft.
8HP-l jäi LEDBeami pandud Alpina soft ning see sobis 535d-le ideaalselt, XHP-ks vajadust ei näinud.
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Kahjuks 535i omanikele seda õnne ei jagu. Alpina B5 on V8 ja selle redline on umbes 1000rpm madalamal. Oleks puhas raiskamine. Või siis peaks ikkagi käiguvahetuspunkte ise tuunima hakkama. XHP tundub lihtsalt juba valmis asi olema, ise leiutamise asemel.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Kleebin siia video mida youtube pakkus.
8HP kast E53-le ja teised mudelid.
https://www.canformance.net/product/can ... ontroller/
8HP kast E53-le ja teised mudelid.
https://www.canformance.net/product/can ... ontroller/
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Ma sain selle peale enda E70 V8 bensukale ja panin kohe stage 3
Pole palju sõitnud aga esmamulje on selline,et käiguvahetused on konkreetsemad.Enne natuke nagu venitas mõne käigu vahetusel.
Pedaal on tundlikum ja käigukast reageerib kiiremini.
Ehk siis teeb seda mida siin ülevalpool kirjeldatud on aga samas sellist vaimustust ei tekkinud,et kohe teisele autole ka panna , 335i peal proovin labadega rooli kõigepealt.
Pole palju sõitnud aga esmamulje on selline,et käiguvahetused on konkreetsemad.Enne natuke nagu venitas mõne käigu vahetusel.
Pedaal on tundlikum ja käigukast reageerib kiiremini.
Ehk siis teeb seda mida siin ülevalpool kirjeldatud on aga samas sellist vaimustust ei tekkinud,et kohe teisele autole ka panna , 335i peal proovin labadega rooli kõigepealt.
E70 4.8i /// E93 335i
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Kas siin on kedagi kes 6HP26 kastile selle stage 3 XHP peale paneks ja ühtlasi M57 mootorile sellise chiptuningu ka teeks, mis tagant tahmama ei hakkaks?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Panin prooviks lisaks sellele XHp stage 3 veel Sprint Boosteri race mode.
Poleks arvanud,et see vana ja raske E70 4.8 selle 6 käigulise kastiga nii hästi liikuma hakkab
Poleks arvanud,et see vana ja raske E70 4.8 selle 6 käigulise kastiga nii hästi liikuma hakkab

E70 4.8i /// E93 335i
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Plaan on suvel pikem Euroopa trip teha ja tekkis mõte xdelete teha 520d-le. Mingi aeg oli üks 520d müügis millel xdelete tehtud ja tema väitis, et kütusekulu kohe 0,9-1l väiksem. On see reaalne või pigem pole mõtet jantida?
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: xDelete & XHp äppid BMW-le
Kui sa mõtled xdelete all xdrive välja kirjutamist, siis talvel keskmise ta võibolla toob alla. Suvel õige mõõduga rehvidega sõites ei tohiks vahet olla sest esisild nagunii normaalse sõiduga ei rakendu.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53